als je van 'van de shows' 'naar de shows' maakt, dan mag die wat mij betreft direct in de OPquote:
Kan zo in de FIPO, toch?quote:
Dus wel verantwoordelijk voor defecte apparatuur door lachbuien die aangezwengeld worden door reacties hier?quote:
ja ik zeg toevoegenquote:
Da's alleen als je een robot bent tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las hydraulische lachbuien
Ook niet, die vallen in de kleine lettertjes.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus wel verantwoordelijk voor defecte apparatuur door lachbuien die aangezwengeld worden door reacties hier?
Ja zijn gangetje hoor, mag niet klagen op het momentquote:
Dan kan ik beter stoppen met Top of Flopquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Tevens ontraden wij het lezen van comments.
Nahuhquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan ik beter stoppen met Top of Flop
"Tijdens Top of Flop is het verboden te drinken".quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dan kan ik beter stoppen met Top of Flop
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Tijdens Top of Flop is het verboden te drinken".
Problem solved
[..]
Problem solved
Ben je bang dat je ze anders moet verschonen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Kunnen we luiers verplicht stellen voor incontinente luisteraars/lezers?
Uhm.. ik werk gelukkig niet in de thuiszorgquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Ben je bang dat je ze anders moet verschonen?
[..]
Problem solved
quote:Concept 2
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of (licht tot zwaar) lichamelijk cq geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren van de shows van de DJ's. Tevens wijst Radio49 alle verantwoordelijkheid af voor defecte apparatuur die het gevolg zijn van lachbuien en daaruit voortvloeiende schade door reacties in de topics
Je kunt nu nog snel de OP aanpassen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook niet, die vallen in de kleine lettertjes.
Die zijn zo klein, die zie je niet
Dan is het jouw probleem toch niet?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uhm.. ik werk gelukkig niet in de thuiszorg
[..]
Problem solved
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |