Heb me aangemeld voor race 1quote:Op maandag 7 maart 2016 12:16 schreef WEST het volgende:
En je kunt in de studio komen
http://publiek.ziggosporttotaal.nl/
mij iets te vroeg om die kant op te jagen.quote:
Heb ooit Australië toen het nog bij RTL was gedaan (2001) en toen was het wel goed verzorgd met drank en versnaperingen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:42 schreef WEST het volgende:
[..]
mij iets te vroeg om die kant op te jagen.
Echt triest eigenlijk hoe snel dat team aan het wegzakken is. En als je het zo bekijkt dan doet Force India het echt super, al jaren een langzaam stijgende lijn en ze hebben ook geen paydrivers nodig.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:20 schreef Beach het volgende:
Sauber falls behind in February staff salaries
http://www.grandprix.com/ns/ns33222.html
Is natuurlijk wat makkelijker als de grootste aandeelhouder tevens hoofdsponsor is.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Echt triest eigenlijk hoe snel dat team aan het wegzakken is. En als je het zo bekijkt dan doet Force India het echt super, al jaren een langzaam stijgende lijn en ze hebben ook geen paydrivers nodig.
Volgens GPUpdate wordt per keer bekeken of de Q en trainingen op het open kanaal te zien zijn. Als er andere sport is wat meer prioriteit heeft, dan zal dat worden uitgezonden op kanaal 14.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:27 schreef nils7 het volgende:
Alles F1 races zijn live te volgen op Ziggo Sport.![]()
Voor diegene die Ziggo hebben is het dus gratis te zien op kanaal 14.
Over de kwali etc. heb ik niks over gelezen iig.
[edit]
http://www.ziggosporttota(...)-jij-bent-erbij.html
nou nou, Sutil had een paar leuke privé sponsoren, dat scheelt het team natuurlijk wel een loonkost. Perez heeft een deel Mexicaanse sponsoren bij zich die prominent op de wagen staan en dus cashflow genereren. Daarvoor met Di Resta was er ook een deal met Mercedes om hem te laten rijden, waardoor er goedkoper motoren bekomen werden. Misschien niet allemaal paydrivers in de letterlijke zin zoals vul-maar-in, maar ook geen betaalde rijders.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Echt triest eigenlijk hoe snel dat team aan het wegzakken is. En als je het zo bekijkt dan doet Force India het echt super, al jaren een langzaam stijgende lijn en ze hebben ook geen paydrivers nodig.
Nou ja, toch leuk geregeld. Sauber krijgt dat soort dingen maar niet voor elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nou nou, Sutil had een paar leuke privé sponsoren, dat scheelt het team natuurlijk wel een loonkost. Perez heeft een deel Mexicaanse sponsoren bij zich die prominent op de wagen staan en dus cashflow genereren. Daarvoor met Di Resta was er ook een deal met Mercedes om hem te laten rijden, waardoor er goedkoper motoren bekomen werden. Misschien niet allemaal paydrivers in de letterlijke zin zoals vul-maar-in, maar ook geen betaalde rijders.
Alle races op het gratis ziggo kanaal. Vrije trainingen en kwalificaties mogelijk niet allemaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:05 schreef Geralt het volgende:
Het is mij nog altijd niet duidelijk wat de toegevoegde waarde van Sport1 komend seizoen gaat zijn.
Is dat alleen de Q en alle trainingen die live uitgezonden worden?
Gegarandeerd staat er. Dus op dat gratis kanaal waarschijnlijk ook een paar races neem ik aan?
Je verwacht het níet!quote:Op maandag 7 maart 2016 12:20 schreef Beach het volgende:
Sauber falls behind in February staff salaries
http://www.grandprix.com/ns/ns33222.html
Volgens mij is er vorige week door Indiase banken gevraagd om een arrestatiebevel tegen Mallya.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:59 schreef Geralt het volgende:
En tevens is het bij FI al jaren de vraag wanneer ze de grote baas nou in de bak flikkeren![]()
Ik zou me toch bekocht voelen als na het seizoen blijkt dat 95% van de Q's en VT's tóch op het open kanaal geweest isquote:Op maandag 7 maart 2016 16:28 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Alle races op het gratis ziggo kanaal. Vrije trainingen en kwalificaties mogelijk niet allemaal.
Ik denk dat ze vooral nu mensen een paar jaar enthousiast willen maken voor Max in de Formule 1, een z'n groot mogelijk publiek opbouwen. Als Max straks echt om de prijzen mee gaat doen dan wil niemand dat meer missen natuurlijk, dus dan kunnen ze over een groter publiek geld gaan innen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou me toch bekocht voelen als na het seizoen blijkt dat 95% van de Q's en VT's tóch op het open kanaal geweest is
Q, VTs en de IndyCars.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:05 schreef Geralt het volgende:
Het is mij nog altijd niet duidelijk wat de toegevoegde waarde van Sport1 komend seizoen gaat zijn.
Is dat alleen de Q en alle trainingen die live uitgezonden worden?
Gegarandeerd staat er. Dus op dat gratis kanaal waarschijnlijk ook een paar races neem ik aan?
En Gp2, Gp3,F3,DTM,NASCAR,V8 om er nog een paar te noemen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Geralt het volgende:
Indycar heb ik de laatste jaren een beetje uit het oog verloren. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Meestal toffe races
Indy500 heb ik wel meegepakt dit jaar; ik bleek 90% van het startveld nog te kennen aan de hand van de afkorting van hun namen. Met voor- en achternaam
Misschien komt het omdat ik geen enkel overzicht heb met wanneer die races precies zijn
Dat laatste vooral ja. Ik hoop dit jaar weer wat meer Indycars te zien dan afgelopen jaren. Ik ben vooral benieuwd naar Alexander Rossi, als hij dit jaar daar weet in te imponeren, verwacht ik wel dag hij volgend jaar of jaar daarom weer F1 rijdt, ik hoop het althans.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Geralt het volgende:
Indycar heb ik de laatste jaren een beetje uit het oog verloren. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Meestal toffe races
Indy500 heb ik wel meegepakt dit jaar; ik bleek 90% van het startveld nog te kennen aan de hand van de afkorting van hun namen. Met voor- en achternaam
Misschien komt het omdat ik geen enkel overzicht heb met wanneer die races precies zijn
Bedankt voor dit uiterst duidelijke en handige overzicht!quote:
Kwam ik tegen op Twitter. Vind ik zelf ook wel handig.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt voor dit uiterst duidelijke en handige overzicht!
wat is OTLquote:
Ik ga met m'n zwager naar de GP van Amerika. M'n zwager z'n broertje gaat wel naar de studio tijdens de eerste race.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb ooit Australië toen het nog bij RTL was gedaan (2001) en toen was het wel goed verzorgd met drank en versnaperingen.
Waarom dan? je krijgt 5 kanalen met extra dingen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou me toch bekocht voelen als na het seizoen blijkt dat 95% van de Q's en VT's tóch op het open kanaal geweest is
Ik wou dat het morgen al begon! Bier drinken! Nootjes eten! Formule 1 kijken!!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Minder, 1 week en 4 dagen voor aanvang eerste VT..
En ik heb er zin in zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij mag het ook wel beginnen.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wou dat het morgen al begon! Bier drinken! Nootjes eten! Formule 1 kijken!!
Ik zit het hele seizoen in het buitenland dus ben benieuwd hoeveel ik er allemaal mee van ga kunnen krijgen. Hopelijk kan ik ook een deel van de kwalificaties en races downloaden zodat ik ze later nog terug kan kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 20:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Minder, 1 week en 4 dagen voor aanvang eerste VT..
En ik heb er zin in zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan altijd wel hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 20:26 schreef opreis het volgende:
Hopelijk kan ik ook een deel van de kwalificaties en races downloaden zodat ik ze later nog terug kan kijken
Toffe sitequote:Op maandag 7 maart 2016 20:50 schreef sasquatsch het volgende:
Hier kun je alle auto's van 2016 met elkaar vergelijken.
http://www.f1fanatic.co.u(...)16-from-every-angle/
Maleisië lijkt me ook wel wat.. Redelijke kans op een actionpacked race nadat deze eerst 1,5 uur is uitgesteldquote:Op maandag 7 maart 2016 20:45 schreef WEST het volgende:
Gaat snel met publiek in de ziggo studio. alleen mexico brazilie japan en maleisie zijn nog kaarten voor.
Bizar eigenlijk, heb net de STR en de Mercedes naast elkaar gehouden, In de Mercedes zitten ze zo 3 tot 8 cm lager lijkt wel..quote:
Alleen Japan is nog over.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maleisië lijkt me ook wel wat.. Redelijke kans op een actionpacked race nadat deze eerst 1,5 uur is uitgesteld![]()
Ligt er maar net aan bij welk aanzicht je het doet. Bij "front" is de achtervleugel van de TR z'n 5 a 10 cm hoger, maar als je het bij "rear" vergelijkt zijn ze gewoon even hoogquote:Op maandag 7 maart 2016 21:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, heb net de STR en de Mercedes naast elkaar gehouden, In de Mercedes zitten ze zo 3 tot 8 cm lager lijkt wel..![]()
Denk dat dat wel integraal overgenomen gaat worden. Ze hebben immers Olav al zitten, dus waarom een ander laten becommentariëren?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef THEFXR het volgende:
het commentaar op ziggo sport is hetzelfde als op sport1?
Klopt, samen met de RB vanwege de matte kleurtjes (Renault kan daar ook nog bij komen met mat-goudgeel) en de verbeterde Manor, wat gewoon ook een strakke wagen is gewordenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Geralt het volgende:
Toch ziet die TR er erg lekker uit en dat zeg ik niet vanwege Max.
Die sidepods zijn sexy
Zou wel een goeie zijn als de gratis kijkers van Dam krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk dat dat wel integraal overgenomen gaat worden. Ze hebben immers Olav al zitten, dus waarom een ander laten becommentariëren?
Sport 1 is Ziggo Sport geworden.... ook de betaalde kanalenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk dat dat wel integraal overgenomen gaat worden. Ze hebben immers Olav al zitten, dus waarom een ander laten becommentariëren?
Doen ze niet moeten nog meer kosten maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou wel een goeie zijn als de gratis kijkers van Dam krijgen.
Vorig jaar bij de laatste race(s) hadden ze ook gewoon commentaar van Molquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Doen ze niet moeten nog meer kosten maken.
Ook bij KPN heet het Ziggo Sport Totaalquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Sport 1 is Ziggo Sport geworden.... ook de betaalde kanalen
twitter:SkySportsF1 twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 15:14:55Fernando Alonso tells @SkySportsNewsHQ McLaren will be his final team in F1: https://t.co/Ff19z2ZVFc https://t.co/6sPFNSYOdo reageer retweet
Hmm, de Manor is een bandenvreter?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:56 schreef Geralt het volgende:
De bandenkeuzes voor het eerste weekend:
[ afbeelding ]
Wat een variatie zegquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:56 schreef Geralt het volgende:
De bandenkeuzes voor het eerste weekend:
[ afbeelding ]
Ja maar Haryanto en Wehrlein keizen allebei voor 4 sets mediums, terwijl de rest van het veld maar 1 of 2 setjes heeft en veel meer op de softs en supersofts inzet.quote:
Tenzij medium een race band wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de bandenkeuze zal de meerderheid met softs en supersofts de race gaan rijden en gebruiken ze de mediums alleen tijdens de VT.
Of ze waren bij Manor vergeten/te laat om de bandenkeuze door te geven, dan krijg je zo'n gelijke verdeling als ik het me goed herinner. Al kan ik me het eigenlijk niet voorstellen dat je zoiets als F1 team gebeurt..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, zo, ja, ach, de vraag is in hoeverre ze die ook daadwerkelijk denken te gaan gebruiken. Opmerkelijk wel ja.
2 van de 3 zijn sowieso raceband. Je hoeft maar 1 van de 2 te gebruiken in de race.quote:
wellicht dat ze in vrije training nog extra meters willen maken ofzoquote:
Ze hoeven niet meer 2 compounds te gebruiken tijdens de race???quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2 van de 3 zijn sowieso raceband. Je hoeft maar 1 van de 2 te gebruiken in de race.
Ik denk dat 'ie bedoelde dat je 2 v.d. 3 moet gebruiken tijdens de race. Want volgens mij is dat het geval. En moeten ze dat ook van te voren aangeven (welke die 2 zijn).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer 2 compounds te gebruiken tijdens de race???
Je moet minimaal 2 compounds gebruiken, waarvan er minimaal 1 de door Pirelli aangewezen compounds moet zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer 2 compounds te gebruiken tijdens de race???
Dat had ik even gemist. Dankjequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet minimaal 2 compounds gebruiken, waarvan er minimaal 1 de door Pirelli aangewezen compounds moet zijn.
Stel Pirelli kiest medium en soft als racebanden, mag je de race rijden met soft en super soft.
Je mag ook kiezen voor medium en soft, of medium en supersoft of alle 3.
Sowieso krijgen de coureurs in Q3 een extra set supersoft voor de kwalificatie.
Daar hoop ik stiekem wel op, strategiën met 3 banden en dan aan het eind de laatste 7 a 8 rondjes knallen. Ben ook wel benieuwd hoe de STR en McLaren nu met hun banden gaan. STR had een vrij zuinige auto alshet om banden ging, McLaren had volgens mij juist een chassis waar de banden wat sneller wegrookten dan de rest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet minimaal 2 compounds gebruiken, waarvan er minimaal 1 de door Pirelli aangewezen compounds moet zijn.
Stel Pirelli kiest medium en soft als racebanden, mag je de race rijden met soft en super soft.
Je mag ook kiezen voor medium en soft, of medium en supersoft of alle 3.
Sowieso krijgen de coureurs in Q3 een extra set supersoft voor de kwalificatie.
Aangezien de team allemaal vrijwel dezelfde verhouding hebben gekozen, zou ik er maar niet vanuit gaan dat er veel variatie in de strategie komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar hoop ik stiekem wel op, strategiën met 3 banden en dan aan het eind de laatste 7 a 8 rondjes knallen. Ben ook wel benieuwd hoe de STR en McLaren nu met hun banden gaan. STR had een vrij zuinige auto alshet om banden ging, McLaren had volgens mij juist een chassis waar de banden wat sneller wegrookten dan de rest.
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden wanneer blijkt dat de banden onverwacht hard slijten of de Merc banden vreet en Hamilton in de knoei komt met maar 1 setje mediums.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aangezien de team allemaal vrijwel dezelfde verhouding hebben gekozen, zou ik er maar niet vanuit gaan dat er veel variatie in de strategie komt.
De meesten hebben 1 of 2 setjes medium, het lijkt me dat die vooral bedoeld zijn om in de vrije training extra mee te testen Of omdat ze misschien bij Mercedes denken dat ze met mediums in Q1 ook wel doorgaan naar Q2.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden wanneer blijkt dat de banden onverwacht hard slijten of de Merc banden vreet en Hamilton in de knoei komt met maar 1 setje mediums.
Het is nu ook een stratencircuit, daar wil en kan je ook wat eerder met softs en supersofts rijden. Benieuwd hoe dat met de strategietjes zal gaan als ze in China, Bahrein en Barcelona zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meesten hebben 1 of 2 setjes medium, het lijkt me dat die vooral bedoeld zijn om in de vrije training extra mee te testen Of omdat ze misschien bij Mercedes denken dat ze met mediums in Q1 ook wel doorgaan naar Q2.
Als ze hadden bedoeld om ze ook in de race te gebruiken, dan hadden de teams er wel meer dan 3 meegenomen.
Als je vrij bent in bandenkeuze, waarom zou je het jezelf dan moeilijk maken om op een setje mediums te rijden tijdens Q1 als je ook een setje supersofts had kunnen aanvragen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meesten hebben 1 of 2 setjes medium, het lijkt me dat die vooral bedoeld zijn om in de vrije training extra mee te testen Of omdat ze misschien bij Mercedes denken dat ze met mediums in Q1 ook wel doorgaan naar Q2.
Als ze hadden bedoeld om ze ook in de race te gebruiken, dan hadden de teams er wel meer dan 3 meegenomen.
Zoals ik zei: de teams hebben toch voor het heel jaar maximaal x keer elke band? Dus misschien willen ze de softs en supersofts wel zoveel mogelijk bewaren voor andere circuits.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je vrij bent in bandenkeuze, waarom zou je het jezelf dan moeilijk maken om op een setje mediums te rijden tijdens Q1 als je ook een setje supersofts had kunnen aanvragen?
Die regel kan ik nergens terug vinden. Lijkt me ook niet logisch aangezien niet bij alle circuits de banden keuze bekend zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik zei: de teams hebben toch voor het heel jaar maximaal x keer elke band? Dus misschien willen ze de softs en supersofts wel zoveel mogelijk bewaren voor andere circuits.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoals ik zei: de teams hebben toch voor het heel jaar maximaal x keer elke band? Dus misschien willen ze de softs en supersofts wel zoveel mogelijk bewaren voor andere circuits.
Da's toch gewoon de regenband?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom toont Pirelli de blauwe parade/demo band op die foto's, daar wordt toch helemaal niet mee geracet?
ow wist ik helemaal niet, die gebruiken ze toch niet tijdens een race?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |