Nee. http://www.belgianrail.be(...)naar-roosendaal.aspxquote:Op zondag 28 februari 2016 01:24 schreef Xetran het volgende:
[..]
Die gaat t/m Essen, of Maastricht maar dat is enorm uit de richting voor mij.
Daarom neemt VW de Kever ook weer in productiequote:Op zondag 28 februari 2016 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat sowieso en auto's zijn veel vervuilender dan opgegeven
Ik vraag me af of ze dat ook durfden te stellen bij de Wawel, twee/drie nagenoeg lege IC rijtuigen voortgetrokken door een Su46quote:Op zondag 28 februari 2016 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroeger was het 75 %, tegenwoordig stoot je op "deze" reis 95 % minder CO2 uit dan met de auto. Ja, ook op Den Helder - Harlingen
Afstanden of reisroutes maken geen fuck uit, en de treinen zijn nog steeds dezelfde, dus blijkbaar zijn auto's ineens 5 keer zo vies geworden. Ja hoor NS
ACTS, HSL dus ook. En boeit ook verder niet zoveel lijkt me wie de logistiek doet. De mensen die gemiddeld het minst weten van een goede bedrijfsvoering zijn namelijk de mensen aan de top.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:53 schreef b2py het volgende:
Wat voor bedrijf ben je in hemelsnaam als je de ziel en zaligheid van een machinist de bedrijfsvoering laat doen.. Moet dat bedrijf niet failliet gaan dan nu als ze niets rijvaardig hebben?
LA-San Bernardino langs de I-10quote:
nach Hause.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:58 schreef Merode32 het volgende:
Flixbus schrapt twee lijnen.
Zo snel mogelijk zum hausse zou ik zeggen.
Ik heb altijd gespijbeld tijdens de lessen duits omdat ik de taal haatquote:
Wie ist das möglich?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gespijbeld tijdens de lessen duits omdat ik de taal haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |