Leerplicht moet in Limburg nog ingevoerd worden (ze zijn daar bijna in 1901), en over de naleving zou ik niet te hoopvol zijn de aankomende tijd.quote:
1 toch, en 1 geplande lijn staat voor nu in de ijskast?!quote:Op zondag 28 februari 2016 18:58 schreef Merode32 het volgende:
Flixbus schrapt twee lijnen.
Zo snel mogelijk zum hausse zou ik zeggen.
Rtl nieuws app gaf twee aan maar het hele artikel gaat idd over db-rdquote:Op zondag 28 februari 2016 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
1 toch, en 1 geplande lijn staat voor nu in de ijskast?!
Driebergen - Roodeschool?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Rtl nieuws app gaf twee aan maar het hele artikel gaat idd over db-rd
ETMET!quote:Op zondag 28 februari 2016 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Viersporig maken en voorzien van 25kV ~
twitter:25kV twitterde op zondag 28-02-2016 om 23:52:21More @atkinsglobal hard work for @networkrailwest paying off today at Didcot today https://t.co/Fb1xKtU19u reageer retweet
Met daarnaast een aparte goederenspoorlijnquote:Op zondag 28 februari 2016 23:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Viersporig maken en voorzien van 25kV ~
twitter:NOS twitterde op maandag 29-02-2016 om 08:15:20De NS gaat stoppen met taken die naast het treinvervoer worden uitgevoerd, zoals stationswinkels: https://t.co/ry0IOZX2oO reageer retweet
Waarom geloof ik niet dat de NS helemaal stopt met winkels ? dat is ongeveer hetzelfde als het vastgoed verkopen als v&d. (de kip met de gouden eieren slachten)quote:Op maandag 29 februari 2016 08:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOS twitterde op maandag 29-02-2016 om 08:15:20De NS gaat stoppen met taken die naast het treinvervoer worden uitgevoerd, zoals stationswinkels: https://t.co/ry0IOZX2oO reageer retweet
Vastgoed verkopen leverde V&D snel veel kapitaal op. Dat schijnt de norm te zijn in het moderne ondernemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom geloof ik niet dat de NS helemaal stopt met winkels ? dat is ongeveer hetzelfde als het vastgoed verkopen als v&d. (de kip met de gouden eieren slachten)
Begin februari hebben ze reeds een statement uitgegeven : http://nieuws.ns.nl/ns-en-winkels-op-stations/
Dat kapitaal is vervolgens naar de aandeelhouder gegaan waardoor er zowel geen geld als onderpand meer was om wat schulden te kunnen maken als het even wat minder gaat: Het resultaat kennen we allemaal..quote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vastgoed verkopen leverde V&D snel veel kapitaal op. Dat schijnt de norm te zijn in het moderne ondernemen.
Maar ik weet zo geen reden waarom NS snel geld nodig zou zijn
Nee, zesdaagse vakantie in het Schwarzwald.quote:
Inderdaad, de huur bleef nu maar doortikken. Anders had je nu waar minder geld kunnen reserveren voor onderhoud.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:03 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat kapitaal is vervolgens naar de aandeelhouder gegaan waardoor er zowel geen geld als onderpand meer was om wat schulden te kunnen maken als het even wat minder gaat: Het resultaat kennen we allemaal..
En juist daarom doen familiebedrijven het nog zo goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad, de huur bleef nu maar doortikken. Anders had je nu waar minder geld kunnen reserveren voor onderhoud.
Maar goed, zeg je dat tegen een moderne econoom lachen ze je volgens mij uit...
Die niet, maar in een deel van de financiële wereld wel. Daar gaat alles om maximaliseren van de winst uit een investering. Nogal korte termijn denken als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad, de huur bleef nu maar doortikken. Anders had je nu waar minder geld kunnen reserveren voor onderhoud.
Maar goed, zeg je dat tegen een moderne econoom lachen ze je volgens mij uit...
Helaas wel waar ja. De formule werkte niet meer.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:39 schreef J.B. het volgende:
Toen Dreesman eind jaren 80 de scepter nog zwaaide begon V&D al verlies te maken en dat is nooit meer beter geworden, met eigen vastgoed (pas in 2005 verkocht) was die club uiteindelijk ook gewoon op de fles gegaan.
(maar dat is nogal off-topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |