abonnement Unibet Coolblue
pi_161575102
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

De Galaxy S7, in Pink Gold.

Origineel :')
Ik moet wel zeggen dat als S7 op iOS zou draaien, zou ik hem zo inruilen voor mijn 6S.

Alleen Android :') :') met Touchwiz :') :') :')
FR1908
pi_161594496
Weet iemand wat dit is? Dat streepje onder de 1;

pi_161645113
iPhone laten repareren vanwege een barst in het scherm. De status op Apple Repair staat op retournering, in afwachting van productvervanging. Ik vraag me af hoe snel ik mijn telefoon terug heb. Iemand ervaringen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Skeletor. op 23-04-2016 08:24:01 ]
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 19:33:13 #279
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161758953
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 06:51 schreef Skeletor. het volgende:
iPhone laten repareren vanwege een barst in het scherm. De status op Apple Repair staat op retournering, in afwachting van productvervanging. Ik vraag me af hoe snel ik mijn telefoon terug heb. Iemand ervaringen?
Telefoon al terug? :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161763116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Telefoon al terug? :P
Ja, refurbished model! Andere nummers qua serie, IMEI, model etc.. Ding is uit 2015, ik heb de mijne in 2014 bij de release gekocht. Hij doet het prima. Maar ik vraag me af of het nu echt nodig was om het hele ding te vervangen voor een gebarsten scherm... :N . Ik dacht, nieuw schermpje erop en klaar. Niet dus. Is het standaard bij Apple Care om zo te werk te gaan?
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 21:35:32 #281
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161763429
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Ja, refurbished model! Andere nummers qua serie, IMEI, model etc.. Ding is uit 2015, ik heb de mijne in 2014 bij de release gekocht. Hij doet het prima. Maar ik vraag me af of het nu echt nodig was om het hele ding te vervangen voor een gebarsten scherm... :N . Ik dacht, nieuw schermpje erop en klaar. Niet dus. Is het standaard bij Apple Care om zo te werk te gaan?
Volgens mij als je een toestel met een kapot onderdeel opstuurt krijg je altijd een refurbished terug, weet niet zeker.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161768665
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Volgens mij als je een toestel met een kapot onderdeel opstuurt krijg je altijd een refurbished terug, weet niet zeker.
OK! Want vervanging van het scherm was opgegeven als 140 euro. Ik moest garant staan voor 360 euro, mocht er meer aan de hand zijn, dan kon dat meteen gerepareerd worden. Behalve het scherm was er niks mis met de telefoon. Dus ik vraag me zeer af wat er aan de hand was verder, want er zijn geen specificaties opgegeven van wat ze gedaan hebben.
pi_161769247
Het is ook gewoon de klant een goed gevoel geven: als ze aan jou telefoon zien dat er naast het scherm inderdaad niks mis mee is kunnen ze jou net zo snel een refurbished andere telefoon mee geven, en dan op een later tijdstip rustig het scherm van jou telefoon fixen zodat ze die vervolgens ooit als refurbished weer aan iemand anders kunnen geven.

Kwestie van klanten sneller weer aan een werkende telefoon krijgen dan als ze op reparatie moeten wachten.
pi_161780076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het is ook gewoon de klant een goed gevoel geven: als ze aan jou telefoon zien dat er naast het scherm inderdaad niks mis mee is kunnen ze jou net zo snel een refurbished andere telefoon mee geven, en dan op een later tijdstip rustig het scherm van jou telefoon fixen zodat ze die vervolgens ooit als refurbished weer aan iemand anders kunnen geven.

Kwestie van klanten sneller weer aan een werkende telefoon krijgen dan als ze op reparatie moeten wachten.
True! Alleen betaal ik liever minder en wacht iets langer. Hoewel een half jaar geen optie is. Het was wel netjes geweest een specificatie op te geven van wat er gedaan is.
  Moderator donderdag 28 april 2016 @ 18:04:48 #285
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161780201
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 17:59 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

True! Alleen betaal ik liever minder en wacht iets langer. Hoewel een half jaar geen optie is. Het was wel netjes geweest een specificatie op te geven van wat er gedaan is.
Waarom niet bij een telefoonturk langsgegaan eigenlijk
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161781066
Hebben meer mensen last van een Appstore die niet laad??



Telefoon al aan en uit en alles gezet. Op andere telefoons werkt het wel en als ik automatische downloads aanzet en op m'n andere telefoon een app download krijg ik hem wel. Appstore zelf doet alleen niks
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  Moderator donderdag 28 april 2016 @ 19:08:16 #287
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161781542
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:44 schreef Adolecens het volgende:
Hebben meer mensen last van een Appstore die niet laad??

[ afbeelding ]

Telefoon al aan en uit en alles gezet. Op andere telefoons werkt het wel en als ik automatische downloads aanzet en op m'n andere telefoon een app download krijg ik hem wel. Appstore zelf doet alleen niks
Hij werkt uitstekend bij mij, formidabel.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161781580
Bij mij werkt ie ook goed. Misschien zelfs beter dan normaal, maar kan aan mij liggen.
pi_161785751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom niet bij een telefoonturk langsgegaan eigenlijk
Omdat stom en ik met een gare rechterpoot zit, waardoor immobiel. Hier kwam UPS aan huis, haalde het ding op en leverde het weer netjes af.

De telefoonturk zal ongetwijfeld net zulk goed werk leveren, al dan niet met originele onderdelen. Nou ja, misschien de volgende keer.
  donderdag 28 april 2016 @ 23:01:06 #290
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_161789573
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon, want mijn 4s moet ik ondertussen 5 keer per dag opladen :P

Als ik een beetje rondkijk op internet vindt bijna iedereen de SE een slecht idee... hoe komt dat? ik vind het eigenlijk wel een goeie.. ik vind de iPhone 6 gewoon lelijk.. ronde achterkant.. bleh.

Eigenlijk vind ik stiekem qua design de 4 of 4s nog steeds de mooiste iPhone, maar dat terzijde.

Waarom wordt het idee van de SE zo afgekraakt op internet? ben ik dan een van de weinigen die denkt: "doe mij maar een telefoon die gewoon in m'n hand past"

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_161790992
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:01 schreef timbob het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon, want mijn 4s moet ik ondertussen 5 keer per dag opladen :P

Als ik een beetje rondkijk op internet vindt bijna iedereen de SE een slecht idee... hoe komt dat? ik vind het eigenlijk wel een goeie.. ik vind de iPhone 6 gewoon lelijk.. ronde achterkant.. bleh.

Eigenlijk vind ik stiekem qua design de 4 of 4s nog steeds de mooiste iPhone, maar dat terzijde.

Waarom wordt het idee van de SE zo afgekraakt op internet? ben ik dan een van de weinigen die denkt: "doe mij maar een telefoon die gewoon in m'n hand past"
Er is niks mis met die SE. Functioneert prima.

__________________________________________

Volgende kan ik niet vinden op het web maar misschien dat iemand het hier weet.

Als je de Sleep/Wake button indrukt te samen met de + en - volume knop geeft je iPhone een licht buzzje. Wie weet wat dat met je iPhone doet ? Is dit een hack voor een quick back up o.i.d. ?
  Moderator donderdag 28 april 2016 @ 23:58:46 #292
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161791461
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:01 schreef timbob het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon, want mijn 4s moet ik ondertussen 5 keer per dag opladen :P

Als ik een beetje rondkijk op internet vindt bijna iedereen de SE een slecht idee... hoe komt dat? ik vind het eigenlijk wel een goeie.. ik vind de iPhone 6 gewoon lelijk.. ronde achterkant.. bleh.

Eigenlijk vind ik stiekem qua design de 4 of 4s nog steeds de mooiste iPhone, maar dat terzijde.

Waarom wordt het idee van de SE zo afgekraakt op internet? ben ik dan een van de weinigen die denkt: "doe mij maar een telefoon die gewoon in m'n hand past"
Kan je een voorbeeld geven van waar de telefoon wordt afgekraakt? Wordt dat niet beargumenteerd dan?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 28 april 2016 @ 23:58:57 #293
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161791467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Er is niks mis met die SE. Functioneert prima.

__________________________________________

Volgende kan ik niet vinden op het web maar misschien dat iemand het hier weet.

Als je de Sleep/Wake button indrukt te samen met de + en - volume knop geeft je iPhone een licht buzzje. Wie weet wat dat met je iPhone doet ? Is dit een hack voor een quick back up o.i.d. ?
Wat de neuk is een buzzje
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:29:42 #294
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_161792031
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:01 schreef timbob het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe telefoon, want mijn 4s moet ik ondertussen 5 keer per dag opladen :P

Als ik een beetje rondkijk op internet vindt bijna iedereen de SE een slecht idee... hoe komt dat? ik vind het eigenlijk wel een goeie.. ik vind de iPhone 6 gewoon lelijk.. ronde achterkant.. bleh.

Eigenlijk vind ik stiekem qua design de 4 of 4s nog steeds de mooiste iPhone, maar dat terzijde.

Waarom wordt het idee van de SE zo afgekraakt op internet? ben ik dan een van de weinigen die denkt: "doe mij maar een telefoon die gewoon in m'n hand past"
Koop een nieuwe batterij via iFixit oid :)

Heb ik ook gedaan voor mijn iPhone5 die ik ook 3x per dag moest opladen, nu werkt hij echt weer een stuk beter :s)

Kost ongeveer 20.- inclusief shipping :7
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:59:59 #295
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_161792924
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat de neuk is een buzzje
Educated guess: een trilling.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_161792950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Er is niks mis met die SE. Functioneert prima.

__________________________________________

Volgende kan ik niet vinden op het web maar misschien dat iemand het hier weet.

Als je de Sleep/Wake button indrukt te samen met de + en - volume knop geeft je iPhone een licht buzzje. Wie weet wat dat met je iPhone doet ? Is dit een hack voor een quick back up o.i.d. ?


Op 8m37, zou een log van het besturingssysteem vastleggen
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 07:14:18 #297
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_161792971
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Educated guess: een trilling.
Dat had me in eerste instantie ook een beter woord geleken. Schijnbaar echter niet hip genoeg of zo.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_161792986
Nah lijkt me meer dat buzz gewoon fucking duidelijk is en het dus totaal niet nodig is om te bitchen op dat woord :*
pi_161794166
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:08 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]



Op 8m37, zou een log van het besturingssysteem vastleggen
Dankjewel :D !

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
Nah lijkt me meer dat buzz gewoon fucking duidelijk is en het dus totaal niet nodig is om te bitchen op dat woord :*
Sommige mensen hebben de neiging even te willen laten zien hoe stoer ze staan op hun computertje. Daar moet je eigenlijk alleen maar medelijden mee hebben en geen aandacht aan schenken.
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:05:57 #300
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_161794320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:29 schreef Saninl het volgende:

[..]

Koop een nieuwe batterij via iFixit oid :)

Heb ik ook gedaan voor mijn iPhone5 die ik ook 3x per dag moest opladen, nu werkt hij echt weer een stuk beter :s)

Kost ongeveer 20.- inclusief shipping :7
haha, ja dat heb ik al een keer gedaan. Deze is nu ook lam.
Maargoed, qua Apps loop ik ook achter.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')