SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door Specularium op 25-02-2016 00:06:05 ](she/her)
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kut. Weer te laat.
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
ben echt te slap om nu iets aan de op te doen
kan jij even editen spec
ik val bijna om
Ik ben hier onderdeel van het interieur, dus ik bemoei me overal mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elfletterig vent, bemoei je er niet mee.
Wat een warm welkom.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi SuperHartje, van harte welkom op dit forum! [ afbeelding ]'tje terug!
Kijk eens wat een mooie OP.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef YokiKater het volgende:
Ja, dankjewel. Ook de andere uit het vorige topic. Kan niet quoten, zit mobiel. En ik ga maar eens slapen of zo.
Denk het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Harry, reageer je hier nog even op?
[..]
Ja spelletje!quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:22 schreef moemoe het volgende:
Superhartje leek van spelletjes te houden, dus ik wacht rustig af.
Destijds, toen je net blauw werd, koos je ook voor Supergrover als UI. Daarna kwamen de vlammetjes terug. En de comeback van Supergrover was ongeveer tegelijk met het moment dat je donkerblauw werd...quote:
Die opmerking hoorde bij blauwe vlammetjes, maar ik vond oranje/blauw toch leuker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Destijds, toen je net blauw werd, koos je ook voor Supergrover als UI. Daarna kwamen de vlammetjes terug. En de comeback van Supergrover was ongeveer tegelijk met het moment dat je donkerblauw werd...
Voer voor psychologen.
Ja, leukquote:
Leuk!quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, leuk![]()
.
We spelen hier weleens Isketch. Is een erg leuk spel waarbij je tekent en anderen je woord raden.
Ik kan je wel even een intro-cursusje geven als je dat leuk vindt.
Toen zei je nog dat het vloekte...quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die opmerking hoorde bij blauwe vlammetjes, maar ik vond oranje/blauw toch leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |