SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pathe Arnhem heeft ook Divergent Marathon hoor
Arnhem the city that never sleeps hequote:
Dat was toch vorige week?quote:
Ohquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is zaterdag volgens mij begonnen.
10 dagenquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhDacht dat het maar 2 dagen duurde ofzo
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik. Maar niet 10 dagen hoor lol.
Daarvoor zou ik bijna invliegen!!quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
4 blikjes red bull voor 2 euro op de beurs zegt iemand mij net.
Damn
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Niet duurquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Wel goede winst te behalen als je die troep op school weer doorverkooptquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Ik vind Red Bull echt de beste merk energiedrink. Ik vind energiedrink wel lekkerquote:
Ligt eraan of ze meer verdienen gaan bij RTLquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Mannen van StukTV hebben nu contract bij RTL. Doen ze netjes.
Ik zit toch niet op schoolquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goede winst te behalen als je die troep op school weer doorverkoopt
ik vind energiedrank ongelooflijk smerig, daarnaast voel ik mijn tanden letterlijk wegrotten als ik er een slok van neemquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Red Bull echt het beste merk energiedrink. Ik vind energiedrink wel lekker
En het gewoon vrijwel puur vergif isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind energiedrank ongelooflijk smerig, daarnaast voel ik mijn tanden letterlijk wegrotten als ik er een slok van neem
Ik ben een roker, ik mag hier niks over zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het gewoon vrijwel puur vergif is
Roken is evengoed aids voor je tanden jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben een roker, ik mag hier niks over zeggen natuurlijk.
Die kasn moest er gewoon inquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Valt niets tegen de PSV, maar gaan niet scoren man.
je glazuur rot er tenminste niet van wegquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roken is evengoed aids voor je tanden ja
heb verder maar met half oog naar die wedstrijd gekekenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je glazuur rot er tenminste niet van weg
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het gewoon vrijwel puur vergif is
Drink jij met je tanden??quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je glazuur rot er tenminste niet van weg
Red-bull en kapsalonquote:
En sigaretje erna.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
Ach, dood ga ik toch wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
college dropoutquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]naar mannetje met matige muziek
Die kans is aanwezig jaquote:
Dat is het leven manquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
ja heb ik maar één keer geluisterd, misschien toch nog een kans geven. bijna alles vanaf mbdtf wat ik gehoord heb vond ik redelijk kutquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is het leven man
Al heb ik liever pizza döner van alanya ipv kapsalon
En een halve liter amstel
wat voor werkquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Morgen testdag als sollicitatiegesprek, kan er echt niet tegen als ik niet weet wat ik daarbij kan verwachten
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
de volgende dag voel je je dan ook gewoon alsof de kanker al toe heeft getreden.
in distributiecentrumquote:
Succes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Morgen testdag als sollicitatiegesprek, kan er echt niet tegen als ik niet weet wat ik daarbij kan verwachten
Oh, dan zou ik me er echt toaal niet druk om maken. Daar zul je 10-0 voorstaan op veel sollicitanten.quote:
40quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
Voor hoeveel uur is het?
wat voor distrubitiecentrumquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40En is als magazijnmedewerker, dus als ik aangenomen wordt zal het wel flink wennen en aanpoten worden eerste tijd
In Heteren is dat. Voor Kruidvat geloof ik.quote:
Wow, geen tijd meer om te fokken dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40En is als magazijnmedewerker, dus als ik aangenomen wordt zal het wel flink wennen en aanpoten worden eerste tijd
Ja ken ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Heteren is dat. Voor Kruidvat geloof ik.
Volgens mij moet je wel zo`n truck kunnen besturen
Nee, mag wel kiezen sochtends of smiddags.quote:
Truequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger tijdens uitgaan 1-2 pakjes sigaretten, liters bier/sterke drank, en dan ook nog maccie of doner tjappen
de volgende dag voel je je dan ook gewoon alsof de kanker al toe heeft getreden.
Oh jawel, blijf een nachtbrakertje. Zal alleen wel rekening moeten houden elke dag dat ik sochtends al eten heb voor savonds enzoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, geen tijd meer om te fokken dus.
Magazijnmedewerker vond ik wel zwaar. Moest veel lopen en tillen.
bij kruidvat relatief veel lichte dingen in distributie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon veel tillen, word je ripped.
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
als je iets moet besturen steekwagen
Ooit gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testen
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij kruidvat relatief veel lichte dingen in distributie.
Hoe krijg je dat aangeboden dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
En als dat hem niet wordt heb ik vandaag nog een baantje aangeboden gekregen bij de fietsengarageMja, was ook geen verkeerd weg an sich. 36 uur
Neequote:
UWVquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.
[..]
Hoe krijg je dat aangeboden dan?
Dat is toch juist met zo`n ding?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk dat je eigenlijk gewoon gaat orderpicken hoor.
Ligt er een beetje aan hoe modern ze zijn maar die processen zijn vaak heel erg geautomatiseerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testen
mja, mn pa had daar tijdje gewerkt toen we in arnhem woonde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.
Ja een zit steekwagen ding meestalquote:
Lekker twee maanden gratis proeftijd draaien en dan niet aangenomen worden.quote:
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja een zit steekwagen ding meestal
Krijg je precies ingefluisterd wat je moet doen en in welke volgorde
Die ene waar ik morgen testdag heb is niet via het uwv overigens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker twee maanden gratis proeftijd draaien en dan niet aangenomen worden.
ja dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaad
Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaad
Succes dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene waar ik morgen testdag heb is niet via het uwv overigens.
pools zekerquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet opquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat moet wel lukken.
heftruck is echt lastig als je geen diepte ziet, maar dan moet je sowieso diploma halen
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dan.
Bij die uwv ding niet onnodig overwerken.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet op
Zo'n bollenbedrijf op het dorp is weer allemaal polenhuizen aan het bouwen. Echt bizar vind ik datquote:
Als ik aangenomen wordt he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is altijd, zul je daar in heteren ook wel zien.
Eugeneticaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ieder boek dat ik op pak, mijn interesse niet kan houden.
Misschien moet je je ook aan de Russische literatuur wagen. Lekker boekie hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ieder boek dat ik op pak, mijn interesse niet kan houden.
Zal niet nog eens 20 minuten goed gaan neequote:
Hmm, ik weet niet.quote:
Nee bedankt. Ben niet zo van de literatuur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aan de Russische literatuur wagen. Lekker boekie hoor
Kijk met half oog maar vond pereiro wel minste op het veldquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal niet nog eens 20 minuten goed gaan nee
Waarom niet? Is zo breedquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet.
Ik pak er nu een over Wit Rusland.
[..]
Nee bedankt. Ben niet zo van de literatuur.
Ik weet het niet. Ik denk dat het te weinig gefocused is voor mij.quote:
haha echt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
En als dat hem niet wordt heb ik vandaag nog een baantje aangeboden gekregen bij de fietsengarageMja, was ook geen verkeerd weg an sich. 36 uur
Ja niet die op centraal blijkbaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha echt?![]()
![]()
in arnhem gewoon? Dan zie je me heel vaak dan
![]()
Die ene kans had erin gemoeten.quote:
Oh huhquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet die op centraal blijkbaarBij Rozet
Volgens de uwv-meneer wel. Ik ken alleen bij centraal en bij Velperplein mjaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh huh
Is daar een fietsengarage ja?
is ook niet bedoeld om van in slaap te vallen tochquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
melatonine is echt scam he
gisteravond weer geprobeerd
ik had 12mg van gepopt. mensen op internet zeiden bij veel minder al slaperig te wordenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is ook niet bedoeld om van in slaap te vallen toch
meer om een ritme op te bouwen ofzo
oh is nog niet eens een maandje openquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens de uwv-meneer wel. Ik ken alleen bij centraal en bij Velperplein mja
Zal wel
Vandaar waarschijnlijk de vacaturequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh is nog niet eens een maandje open
apart
wat moet je daar doen danquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar waarschijnlijk de vacatureMaar ja, eerst morgen maar afwachten
Ja geen idee, is betaald denk ik. Dus beetje die fietsen nummeren enzo. Zul je niet het licht voor hoeven hebben uitgevonden in ieder gevalquote:
gewoon 2 fieten tochquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
Oke mijn fiets was dus kapot en mijn opa zei dat hij hem niet meer kon maken. Dus heb ik een fiets geregeld via mijn nicht die ik mocht hebben in ruil voor een cadeautje voor haar pasgeboren babyDus die fiets heb ik samen met mijn ouders dit weekend opgehaald.
MAAR, nu belde mijn opa op en zei hij dat hij mijn oude fiets wel heeft kunnen maken en hij vroeg of ik hem wilde ruilen voor die van mijn nicht.
En ik wil eigenlijk wel mijn oude terug want die vind ik veel chiller, maar ik voel me dan schuldig omdat ik dan mijn vader heb laten rijden om die fiets op te halen enzo, allemaal moeite.
Zal ik dan gewoon mijn oude fiets ruilen met die ik nu heb hmmmm
Dat jaquote:
is dit het fokkie?quote:Vacature
Rozet zoekt service medewerker fietsenstalling , 24 - 36 uur
Rozet is het middelpunt voor cultuur, kennis en educatie in hartje centrum van Arnhem. Daarnaast biedt Rozet mensen die op de fiets naar het centrum komen de mogelijkheid om veilig hun fiets te parkeren in de fietsenkelder. Jij wordt een belangrijk aanspreekpunt voor de bezoekers van de fietsenkelder en zorgt ervoor dat de fiets op een veilige plek staat terwijl mensen een bezoekje brengen aan het centrum van Arnhem.
Banenafspraak
Met de invulling van deze vacature wil Gemeente Arnhem vorm geven aan de banenafspraak. We zoeken hiervoor kandidaten die onder de Participatiewet vallen en niet zelfstandig 100% van het minimumloon kunnen verdienen, mensen met een WSW indicatie of Wajongers met een arbeidsvermogen. Kandidaten dus die zijn opgenomen in het doelgroepregister.
Het werk
Je werkt samen met 1 of 2 collega’s en bent gastheer/vrouw voor de bezoekers van de fietsenkelder. Je ondersteunt bezoekers bij het in- en uitrijden (lopend met de fiets aan de hand) van de stalling en het vinden van een plek voor de fiets. Jij zorgt ervoor dat de fietsen worden voorzien van een nummer en geeft de bezoeker een ticket mee om de fiets weer op te halen. Zodoende zorg jij ervoor dat de fiets veilig is en altijd weer met de juiste eigenaar mee gaat.
Werktijden
Door de ruime openingstijden van Rozet is het werk in de fietsenstalling verdeeld over verschillende diensten; dagdienst, avonddienst, weekenddiensten. Werkdagen zijn in overleg. Er wordt gewerkt op maandag t/m zondag.
We bieden
- Een baan met veel verantwoording
- Een salaris op basis van het minimumloon en compensatie voor de onregelmatige diensten.
- Proefplaatsing van 2 maanden waarin je gaat werken met behoud van uitkering.
- Arbeidsovereenkomst voor 6 maanden.
- Bij goed functioneren zijn er mogelijkheden tot verlenging van de overeenkomst
Jij bent
- representatief
- fysiek in orde, afwisselend kunnen zitten/staan en goed trap kunnen lopen
- flexibel en bereid om in de avonden en weekenden te werken
- communicatief en dienstverlenend naar klanten
- redelijke beheersing van de Nederlandse taal
- in staat om zelfstandig te handelen ook in geval van onvoorziene situaties
- in staat tot bieden van continuïteit (geen hoog ziekteverzuim)
- niet afhankelijk zijn van de auto (of bereid zijn zelf de parkeerkosten als eigen kosten te nemen)
De selectiegesprekken worden uitgevoerd door medewerkers van Presikhaaf Bedrijven.
Nee hij wilde wel ruilen. Waarschijnlijk zodat ie weer een fiets heeft voor als er kleinkinderen op bezoek zijn ofzo en die willen fietsenquote:
is handig als iemand op bezoek isquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef supersof het volgende:
En wat moet ik in hemelsnaam met twee fietsen
Uhuquote:
Trustenquote:
Dan gaan we wel lopenquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is handig als iemand op bezoek is
En mijn Nederlandse communicatieve vaardigheden zullen niet redelijk zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Ben je wel representatief genoeg?
slaap lekker jcquote:
Nouja, je bent iig niet afhankelijk van de auto, huehuehuequote:Op woensdag 24 februari 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mijn Nederlandse communicatieve vaardigheden zullen niet redelijk zijn
Dat scheelt wel een hoop jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, je bent iig niet afhankelijk van de auto, huehuehue
wel jammer opzich, want in die omgeving veel baantjes net over de grens daar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een hoop jaKut auto
Mijn Duits is niet heel geweldigquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel jammer opzich, want in die omgeving veel baantjes net over de grens daar.
maar is niet te doen zonder auto
maakt niet uit.quote:
Watheb je daar gedaan dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit.
heb ook gewerkt in duitsland voor maandje ofzo.
omdat mensen dom zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom halen mensen 'verantwoordelijkheid' en 'verantwoording' altijd door elkaar
nee. wel het grootste deel. 3-14 ofzo, daarna half jaartje-drie kwart jaar arnhem toen wegquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je niet altijd in rotterdam gewoond in NL?
Sowieso zo lang in de rij staan voor schoenenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
lol kennis van me heeft 16 uur in rij gestaan voor yeezy 350
die neem ik nooit meer serieus
Ik heb nog nooit van yeezy 350 gehoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
lol kennis van me heeft 16 uur in rij gestaan voor yeezy 350
die neem ik nooit meer serieus
nog wel beter dan een iphone waar gewoon net zoveel aanbod als vraag naar isquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso zo lang in de rij staan voor schoenen
afschuwelijke lelijke sneaker van kanyequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van yeezy 350 gehoord
Ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Oh zijn het schoenen? Ik dacht een artiest
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen betalen hier 1k voor hahahaha
blanken kunnen sowieso maar heel weinig sneakers fatsoenlijk hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ziet er echt debiel uit
[ afbeelding ]
Geld zou niets uitmaken, want het is beide kapot kapot lelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Dat je zoiets bij de H&M koopt voor 15 euro. Oké dat snap ik nog wel. Want hip gaten in kleding. Maar zoveel geld betalen daarvoor?
Ik vind het ook niks hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld zou niets uitmaken, want het is beide kapot kapot lelijk.
Snap het beide niet.
Het leek me nou net wat voor jouquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een gekkigheid allemaal op deze wereld
lelijk een VEEL te duurquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leek me nou net wat voor jou
Hip.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap de 'gaten in kleding' hype sowieso niet echt
haha kleding weggooien door gatenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Nee snap het ook niet. Vroeger (en nu nog, ik in ieder geval) gooide je je kleding weg als er gaten in zaten.
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap de 'gaten in kleding' hype sowieso niet echt
Nee man. Ben daar slecht in. En ga niet telkens vriendin lastig vallen. Nu ik dat zeg, vraag mij af wanneer ik mijn vriend zijn broek een keer terug krijg van haarquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha kleding weggooien door gaten
gewoon naaien
soiweso al langquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Dag LR, bevalt je werk nogquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ripped_jeans
De schuld van rock/metal dus. Bij dezen het bewijs dat Satan erachter zit.
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.quote:
Van die shirts/truien inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het trouwens de schuld van hiphop dat mannen nu soms halve jurken dragen?
Vroeger was het volgens mij omdat de kledingstukken oprecht kapot warenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.
Oke, nu echt weg.
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.
dag
klopt. en vroeg op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?
Optimaal gebruik maken van je dagquote:
heerlijk is dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Optimaal gebruik maken van je dag
Haha. Die jas van die jongen gisteren met vier handen. Was ook net een jurk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van die shirts/truien inderdaad
het is werkelijk waar geen gezicht
Dat is nog maar kort geweest danquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit echt hard te twijfelen om weer vlees te eten.
Maar principes houden tegen.
bijna 2 maanden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog maar kort geweest dan
Hoezo wil je weer beginnen?
Probleem zelfs?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijna 2 maanden.
maar heb vrij stevig gewichtsprobleem
Gym werkt niet d an?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Moet echt wat kilos bij man
Je kan het toch ook 2x per week doen ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee doe het niet.
Moet gewoon wat meer moeite doen.
Nah, kan het niet aan mezelf verantwoorden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het toch ook 2x per week doen ofzo?
Nja, wel principieelquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, kan het niet aan mezelf verantwoorden.
Naja, zo erg zal het ook wel niet zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet over 3 maanden wel naar thailand he
wel man, ben vies ecto.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, zo erg zal het ook wel niet zijn
Zonde manquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg nog mail om up te graden naar business, maar dat was me toch duur
oh dat vind ik niet, maar vind het gewoon wat te veel geldquote:
Heb je ook al hotel geboekt in Bangkok?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en klm business schijnt niet heel super te zijn
nog niet man, denk dat ik diegene die je linkte ga doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook al hotel geboekt in Bangkok?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar moest nog even mailen of ze taxi fixen voor je
Hoe heette ie ook al weerquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Was bij Tripadvisor uitgeroepen tot besste hotel van Bangkok
Chillaxquote:
Is qua prijs wel flink omhoog gegaan volgens mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
zo even laten goedkeuren hier en dan boeken
vind nog wel meevallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is qua prijs wel flink omhoog gegaan volgens mij
Hoe duur is het?quote:
Ja, dat is wel stuk duurderquote:
vind alles onder de 100 wel prima voor eerste nachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is wel stuk duurder![]()
Toen was het 30 euro geloof ik
Zoek je na 1 nacht weer watr anders dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind alles onder de 100 wel prima voor eerste nacht
blijf denk ik maar 1 dag in bangkok in beginquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek je na 1 nacht weer watr anders dan?
Daarna meteen eilandje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
blijf denk ik maar 1 dag in bangkok in begin
Armste regio van Thailandquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
willen naar isaan eerst denk ik.
Ziet er wel tof uit. Heb best veel geskiptquote:
Ben ik doorheen gereden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit. Heb best veel geskipt
Ook niet naar Chiang Rai geweest
En een hele eigen keuken zie ik.quote:
Klopt, voertaal is ook niet Thaiquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een hele eigen keuken zie ik.
ja ik zag dat ik je nummer al in mn alternatieve pockie had staanquote:
huh lol hoe danquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zag dat ik je nummer al in mn alternatieve pockie had staan
ja toto had toen toch gezegd toen ik in thailand was.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toto had toen toch gezegd toen ik in thailand was.
heb hem toen schijnbaar wel in mn pockie gezet maar daarna vergeten
dan stuur ik je fotos van de prachtige beelden in thailandquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ja dat weet ik nog al maar te GOED
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
fokkie is zo stil ineens
nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan stuur ik je fotos van de prachtige beelden in thailand
ga je weer naar thailand danquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik ben nu niet in thailand
is goed land man, en laosquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga je weer naar thailand dan
je was er vorig jaar toch ook
uiteraard.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
leuk hoor
ga je met je chick
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmen
ik word vaak moe van mensen na een paar dagenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
oh dat vind ik niet zo heel erg
gewoon niet gebonden zijn aan elkaar
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmen
Je bent zelf een debiel.quote:
ja best wel, is mijn grootste droom, met jou in een bubbelbadquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hey ets heb dan bubbelbad op me kamer 1e nacht.
jammer dat jij er niet bij in zit he
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja best wel, is mijn grootste droom, met jou in een bubbelbad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |