SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pathe Arnhem heeft ook Divergent Marathon hoor
Arnhem the city that never sleeps hequote:
Dat was toch vorige week?quote:
Ohquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is zaterdag volgens mij begonnen.
10 dagenquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhDacht dat het maar 2 dagen duurde ofzo
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik. Maar niet 10 dagen hoor lol.
Daarvoor zou ik bijna invliegen!!quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
4 blikjes red bull voor 2 euro op de beurs zegt iemand mij net.
Damn
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Niet duurquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Wel goede winst te behalen als je die troep op school weer doorverkooptquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Damn
Ik vind Red Bull echt de beste merk energiedrink. Ik vind energiedrink wel lekkerquote:
Ligt eraan of ze meer verdienen gaan bij RTLquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Mannen van StukTV hebben nu contract bij RTL. Doen ze netjes.
Ik zit toch niet op schoolquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goede winst te behalen als je die troep op school weer doorverkoopt
ik vind energiedrank ongelooflijk smerig, daarnaast voel ik mijn tanden letterlijk wegrotten als ik er een slok van neemquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Red Bull echt het beste merk energiedrink. Ik vind energiedrink wel lekker
En het gewoon vrijwel puur vergif isquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind energiedrank ongelooflijk smerig, daarnaast voel ik mijn tanden letterlijk wegrotten als ik er een slok van neem
Ik ben een roker, ik mag hier niks over zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het gewoon vrijwel puur vergif is
Roken is evengoed aids voor je tanden jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben een roker, ik mag hier niks over zeggen natuurlijk.
Die kasn moest er gewoon inquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Valt niets tegen de PSV, maar gaan niet scoren man.
je glazuur rot er tenminste niet van wegquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roken is evengoed aids voor je tanden ja
heb verder maar met half oog naar die wedstrijd gekekenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je glazuur rot er tenminste niet van weg
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het gewoon vrijwel puur vergif is
Drink jij met je tanden??quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je glazuur rot er tenminste niet van weg
Red-bull en kapsalonquote:
En sigaretje erna.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
Ach, dood ga ik toch wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
college dropoutquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]naar mannetje met matige muziek
Die kans is aanwezig jaquote:
Dat is het leven manquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red-bull en kapsalon
Dubbel vergiftigd worden
ja heb ik maar één keer geluisterd, misschien toch nog een kans geven. bijna alles vanaf mbdtf wat ik gehoord heb vond ik redelijk kutquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is het leven man
Al heb ik liever pizza döner van alanya ipv kapsalon
En een halve liter amstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |