wat voor werkquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Morgen testdag als sollicitatiegesprek, kan er echt niet tegen als ik niet weet wat ik daarbij kan verwachten
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
de volgende dag voel je je dan ook gewoon alsof de kanker al toe heeft getreden.
in distributiecentrumquote:
Succes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Morgen testdag als sollicitatiegesprek, kan er echt niet tegen als ik niet weet wat ik daarbij kan verwachten
Oh, dan zou ik me er echt toaal niet druk om maken. Daar zul je 10-0 voorstaan op veel sollicitanten.quote:
40quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
Voor hoeveel uur is het?
wat voor distrubitiecentrumquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40En is als magazijnmedewerker, dus als ik aangenomen wordt zal het wel flink wennen en aanpoten worden eerste tijd
In Heteren is dat. Voor Kruidvat geloof ik.quote:
Wow, geen tijd meer om te fokken dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40En is als magazijnmedewerker, dus als ik aangenomen wordt zal het wel flink wennen en aanpoten worden eerste tijd
Ja ken ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Heteren is dat. Voor Kruidvat geloof ik.
Volgens mij moet je wel zo`n truck kunnen besturen
Nee, mag wel kiezen sochtends of smiddags.quote:
Truequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger tijdens uitgaan 1-2 pakjes sigaretten, liters bier/sterke drank, en dan ook nog maccie of doner tjappen
de volgende dag voel je je dan ook gewoon alsof de kanker al toe heeft getreden.
Oh jawel, blijf een nachtbrakertje. Zal alleen wel rekening moeten houden elke dag dat ik sochtends al eten heb voor savonds enzoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, geen tijd meer om te fokken dus.
Magazijnmedewerker vond ik wel zwaar. Moest veel lopen en tillen.
bij kruidvat relatief veel lichte dingen in distributie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon veel tillen, word je ripped.
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testenquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
als je iets moet besturen steekwagen
Ooit gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testen
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij kruidvat relatief veel lichte dingen in distributie.
Hoe krijg je dat aangeboden dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
En als dat hem niet wordt heb ik vandaag nog een baantje aangeboden gekregen bij de fietsengarageMja, was ook geen verkeerd weg an sich. 36 uur
Neequote:
UWVquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.
[..]
Hoe krijg je dat aangeboden dan?
Dat is toch juist met zo`n ding?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk dat je eigenlijk gewoon gaat orderpicken hoor.
Ligt er een beetje aan hoe modern ze zijn maar die processen zijn vaak heel erg geautomatiseerdquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wellicht wel gaan testen
mja, mn pa had daar tijdje gewerkt toen we in arnhem woonde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kalender is niet zwaar, maar 100 in een doos is al snel zwaar.
Ja een zit steekwagen ding meestalquote:
Lekker twee maanden gratis proeftijd draaien en dan niet aangenomen worden.quote:
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja een zit steekwagen ding meestal
Krijg je precies ingefluisterd wat je moet doen en in welke volgorde
Die ene waar ik morgen testdag heb is niet via het uwv overigens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker twee maanden gratis proeftijd draaien en dan niet aangenomen worden.
ja dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaad
Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaad
Succes dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene waar ik morgen testdag heb is niet via het uwv overigens.
pools zekerquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet opquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat moet wel lukken.
heftruck is echt lastig als je geen diepte ziet, maar dan moet je sowieso diploma halen
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dan.
Bij die uwv ding niet onnodig overwerken.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |