haha kleding weggooien door gatenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Nee snap het ook niet. Vroeger (en nu nog, ik in ieder geval) gooide je je kleding weg als er gaten in zaten.
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap de 'gaten in kleding' hype sowieso niet echt
Nee man. Ben daar slecht in. En ga niet telkens vriendin lastig vallen. Nu ik dat zeg, vraag mij af wanneer ik mijn vriend zijn broek een keer terug krijg van haarquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha kleding weggooien door gaten
gewoon naaien
soiweso al langquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Dag LR, bevalt je werk nogquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ripped_jeans
De schuld van rock/metal dus. Bij dezen het bewijs dat Satan erachter zit.
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.quote:
Van die shirts/truien inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het trouwens de schuld van hiphop dat mannen nu soms halve jurken dragen?
Vroeger was het volgens mij omdat de kledingstukken oprecht kapot warenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.
Oke, nu echt weg.
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.
dag
klopt. en vroeg op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?
Optimaal gebruik maken van je dagquote:
heerlijk is dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Optimaal gebruik maken van je dag
Haha. Die jas van die jongen gisteren met vier handen. Was ook net een jurk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van die shirts/truien inderdaad
het is werkelijk waar geen gezicht
Dat is nog maar kort geweest danquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit echt hard te twijfelen om weer vlees te eten.
Maar principes houden tegen.
bijna 2 maanden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog maar kort geweest dan
Hoezo wil je weer beginnen?
Probleem zelfs?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijna 2 maanden.
maar heb vrij stevig gewichtsprobleem
Gym werkt niet d an?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Moet echt wat kilos bij man
Je kan het toch ook 2x per week doen ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee doe het niet.
Moet gewoon wat meer moeite doen.
Nah, kan het niet aan mezelf verantwoorden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het toch ook 2x per week doen ofzo?
Nja, wel principieelquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, kan het niet aan mezelf verantwoorden.
Naja, zo erg zal het ook wel niet zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet over 3 maanden wel naar thailand he
wel man, ben vies ecto.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, zo erg zal het ook wel niet zijn
Zonde manquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg nog mail om up te graden naar business, maar dat was me toch duur
oh dat vind ik niet, maar vind het gewoon wat te veel geldquote:
Heb je ook al hotel geboekt in Bangkok?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
en klm business schijnt niet heel super te zijn
nog niet man, denk dat ik diegene die je linkte ga doenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook al hotel geboekt in Bangkok?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar moest nog even mailen of ze taxi fixen voor je
Hoe heette ie ook al weerquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Was bij Tripadvisor uitgeroepen tot besste hotel van Bangkok
Chillaxquote:
Is qua prijs wel flink omhoog gegaan volgens mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
zo even laten goedkeuren hier en dan boeken
vind nog wel meevallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is qua prijs wel flink omhoog gegaan volgens mij
Hoe duur is het?quote:
Ja, dat is wel stuk duurderquote:
vind alles onder de 100 wel prima voor eerste nachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is wel stuk duurder![]()
Toen was het 30 euro geloof ik
Zoek je na 1 nacht weer watr anders dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind alles onder de 100 wel prima voor eerste nacht
blijf denk ik maar 1 dag in bangkok in beginquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoek je na 1 nacht weer watr anders dan?
Daarna meteen eilandje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
blijf denk ik maar 1 dag in bangkok in begin
Armste regio van Thailandquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
willen naar isaan eerst denk ik.
Ziet er wel tof uit. Heb best veel geskiptquote:
Ben ik doorheen gereden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit. Heb best veel geskipt
Ook niet naar Chiang Rai geweest
En een hele eigen keuken zie ik.quote:
Klopt, voertaal is ook niet Thaiquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een hele eigen keuken zie ik.
ja ik zag dat ik je nummer al in mn alternatieve pockie had staanquote:
huh lol hoe danquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zag dat ik je nummer al in mn alternatieve pockie had staan
ja toto had toen toch gezegd toen ik in thailand was.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toto had toen toch gezegd toen ik in thailand was.
heb hem toen schijnbaar wel in mn pockie gezet maar daarna vergeten
dan stuur ik je fotos van de prachtige beelden in thailandquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ja dat weet ik nog al maar te GOED
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
fokkie is zo stil ineens
nu?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan stuur ik je fotos van de prachtige beelden in thailand
ga je weer naar thailand danquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, ik ben nu niet in thailand
is goed land man, en laosquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga je weer naar thailand dan
je was er vorig jaar toch ook
uiteraard.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
leuk hoor
ga je met je chick
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmen
ik word vaak moe van mensen na een paar dagenquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
oh dat vind ik niet zo heel erg
gewoon niet gebonden zijn aan elkaar
quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit een of andere malloot (Lees Mikey) me te dmen
Je bent zelf een debiel.quote:
ja best wel, is mijn grootste droom, met jou in een bubbelbadquote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hey ets heb dan bubbelbad op me kamer 1e nacht.
jammer dat jij er niet bij in zit he
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja best wel, is mijn grootste droom, met jou in een bubbelbad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |