quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn de ouders die je er voor moet veroordelen. Het zegt vaak wel iets over de sociaal-economische afkomst. Engelse namen duiden op een lage afkomst.
Wat een onzin van beide. De naam Nigel wordt amper meer gegeven en als hij gegeven wordt is dat 9/10 keer aan een zwart iemand, die nou niet bepaald bekent staan als PVV stemmers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
PVV'ers heten gewoon vaak Nigel. Als je uit een SP-gezin komt en je heet Jan-Marijn is dat toch ook stereotiepe bevestigend?
Als er iemand solliciteert met een naam als Serenity-Hope zou ik toch wel twee keer nadenken voor ik diegene uitnodig voor een gesprek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand afkeuren op zijn naam is met recht het domste wat je kan doen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als er iemand solliciteert met een naam als Serenity-Hope zou ik toch wel twee keer nadenken voor ik diegene uitnodig voor een gesprek.
Allen Nigels die ik ken zijn blond met blauwe ogen. Maar goed ik ken er ook maar één.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin van beide. De naam Nigel wordt amper meer gegeven en als hij gegeven wordt is dat 9/10 keer aan een zwart iemand, die nou niet bepaald bekent staan als PVV stemmers.
Dus; je naam is belangrijker dan je kwaliteiten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als er iemand solliciteert met een naam als Serenity-Hope zou ik toch wel twee keer nadenken voor ik diegene uitnodig voor een gesprek.
Toen die mensen nog PvdA stemde waren ze het zout der aarde, noeste arbeiders. Nu ze PVV stemmen zijn het ineens domme tokkies. Het laat beter zien hoe mensen als jij zijn dan hoe PVV stemmers zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:04 schreef Kaas- het volgende: De gemiddelde allochtoon beheerst de Nederlandse taal ook stukken beter dan de gemiddelde PVV'er.
Wel 19 cm. Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Allen Nigels die ik ken zijn blond met blauwe ogen. Maar goed ik ken er ook maar één.
Waarschijnlijk ook PVV'er.
Ze moeten natuurlijk niet voor zichzelf gaan denken, dan gaat het mis.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen die mensen nog PvdA stemde waren ze het zout der aarde, noeste arbeiders. Nu ze PVV stemmen zijn het ineens domme tokkies. Het laat beter zien hoe mensen als jij zijn dan hoe PVV stemmers zijn
We hadden er hier ooit eentje rondlopen die we liefkozend Wolffje noemden. Die kwam later bij een clubje terecht wat werd gerelateerd aan Breivikquote:
Bevestigt alleen maar mijn punt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Allen Nigels die ik ken zijn blond met blauwe ogen. Maar goed ik ken er ook maar één.
Waarschijnlijk ook PVV'er.
Ik heb die tijd niet eens meegemaakt beste vriend. Mijn hele leven lang heb je al van die gabbers als Fortuyn en Wilders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen die mensen nog PvdA stemde waren ze het zout der aarde, noeste arbeiders. Nu ze PVV stemmen zijn het ineens domme tokkies. Het laat beter zien hoe mensen als jij zijn dan hoe PVV stemmers zijn
Nee. Net zoals uiterlijk ook niet belangrijker is dan kwaliteiten. Maar toch neem je liever niet iemand aan met een blauwe tattoo van een penis op zijn voorhoofd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dus; je naam is belangrijker dan je kwaliteiten?
Had jij een punt in deze discussie? Had ik even gemist.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Bevestigt alleen maar mijn punt.
Een tattoo is een keuze, je naam niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Net zoals uiterlijk ook niet belangrijker is dan kwaliteiten. Maar toch neem je liever niet iemand aan met een blauwe tattoo van een penis op zijn voorhoofd.
Ik krijg altijd het idee dat Pietje een lijstje standaardposts heeft dat hij knipt en plakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat je onzin zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had jij een punt in deze discussie? Had ik even gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |