abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160176375
En dan doel ik met name hier op FOK!.
Als er een Marokkaan, Turk of iemand met een kleurtje aan de schandpaal genageld kan worden dan wordt dit niet nagelaten. NWS staat bol van de topics waarin deze mensen worden weggezet als verkrachters en criminelen, waarna het circle jerken veelal begint en hele bevolkingsgroepen er van langs krijgen ipv enkel de personen in kwestie.

In verhouding zijn er ook veel incidenten waarbij bijvoorbeeld allochtonen betrokken zijn in verhouding tot autochtonen, maar naar de achtergrond of oorzaak wordt niet meer omgekeken.
Zelfs goede ontwikkelingen als AZC's om mensen te helpen worden weggehoond door de simpele massa. Een kwalijke zaak waarbij de geschiedenis vergeten lijkt. De nuance is compleet verdwenen.

Klacht: haten op het onbekende en het in een kwaad daglicht zetten van gehele groepen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:47:17 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160176463
Deze trol is wel erg obvious.
pi_160176494
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Abed het volgende:
Als er een Marokkaan, Turk of iemand met een kleurtje aan de schandpaal genageld kan worden dan wordt dit niet nagelaten. NWS staat bol van de topics waarin deze mensen worden weggezet als verkrachters en criminelen, waarna het circle jerken veelal begint en hele bevolkingsgroepen er van langs krijgen ipv enkel de personen in kwestie.

In verhouding zijn er ook veel incidenten waarbij bijvoorbeeld allochtonen betrokken zijn in verhouding tot autochtonen, maar naar de achtergrond of oorzaak wordt niet meer omgekeken.
Zelfs goede ontwikkelingen als AZC's om mensen te helpen worden weggehoond door de simpele massa. Een kwalijke zaak waarbij de geschiedenis vergeten lijkt. De nuance lijkt compleet verdwenen.

Klacht: haten op het onbekende en het in een kwaad daglicht zetten van gehele groepen.
Er zijn pagina's vol met "Mensen die" klachten.

En de nature - nurture discussie. Tsja. Wat moet je daar nou van vinden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_160176538
Heeft voor een groot gedeelte te maken met het allooi van de Fokkers.
pi_160177279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef Woelwater het volgende:
Deze trol is wel erg obvious.
:')
pi_160177819
_O_ Nederland mijn Vaderland _O_
pi_160179141
Beter naar een ander land trekken dan in een cirkel.
pi_160179200
Terechte klacht.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_160179500
Die tijden van rotte appels is voorbij. Nederlanders zijn tegenwoordig "kankertatta's". Allochtonen hebben bijna een monopolie op misdaad in Nederland en de islam verspreidt zich steeds sneller terwijl het een achterlijke cultuur en religie is.

De segregatie is enorm en dit wordt alleen maar groter door de komst van tienduizenden migranten.

:)

Ik vind andere religies ook achterlijk maar de islam spant de kroon.
pi_160179554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:58 schreef Vermon het volgende:
Die tijden van rotte appels is voorbij. Nederlanders zijn tegenwoordig "kankertatta's". Allochtonen hebben bijna een monopolie op misdaad in Nederland en de islam verspreidt zich steeds sneller terwijl het een achterlijke cultuur en religie is.

De segregatie is enorm en dit wordt alleen maar groter door de komst van tienduizenden migranten.

:)

Ik vindt andere religies ook achterlijk maar de islam spant de kroon.
Niet zo achterlijk als dit.
pi_160179591
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Abed het volgende:

[..]

Niet zo achterlijk als dit.
Bedankt voor je reactie, goed onderbouwd. :)
pi_160179593
Wat is een Medelander?
:?
pi_160179599
<O)
pi_160179605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:01 schreef Vermon het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, goed onderbouwd. :)
Ik vindt :')
pi_160179606
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:01 schreef vaduz het volgende:
Wat is een Medelander?
:?
bonusnederlander
pi_160179619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik vindt :')
Ik schrik er zelf ook inderdaad van, m'n ninja-edit was te laat.
pi_160179648
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

bonusnederlander
Wat zijn dat? Mensen die je bij de AH kunt afhalen bij een volle spaarkaart? :P
pi_160179655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:02 schreef Vermon het volgende:

[..]

Ik schrik er zelf ook inderdaad van, m'n ninja-edit was te laat.
:D
Maar even inhoudelijk, religie is ook achterlijk. Maar er zijn meer dan genoeg normale moslims in Nederland die gekwetst worden door de hetze.
pi_160179697
Grappig man, de boel een beetje bagatelliseren. Zeker geen dochter of zusje anders zou je wel anders praten, joh linkse rukker.
pi_160179701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Abed het volgende:

[..]

:D
Maar even inhoudelijk, religie is ook achterlijk. Maar er zijn meer dan genoeg normale moslims in Nederland die gekwetst worden door de hetze.
Die normale moslims hadden ervoor moeten zorgen dat hun naam niet werd besmeurd door al dat tuig. En die normale moslims zijn tegenwoordig in de minderheid.
pi_160179736
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:06 schreef Vermon het volgende:

[..]

Die normale moslims hadden ervoor moeten zorgen dat hun naam niet werd besmeurd door al dat tuig. En die normale moslims zijn tegenwoordig in de minderheid.
Dat is niet hun taak lijkt me. Jij bent ook niet verantwoordelijk voor een ramkraak van een witman.
Het heeft wel te maken met opvoeding en kansen die ze wel/ niet krijgen in Nederland op basis van komaf.
pi_160180412
quote:
15s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:06 schreef harrievankempen het volgende:
Grappig man, de boel een beetje bagatelliseren. Zeker geen dochter of zusje anders zou je wel anders praten, joh linkse rukker.
Ah daar is Harrie weer. Het UWV zit weer dicht. Onze Harrie is bang dat zijn dochters verkracht gaan worden. Dat is wel erg kort door door de bocht witman Harrie.
pi_160180515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:08 schreef Abed het volgende:

[..]

Dat is niet hun taak lijkt me. Jij bent ook niet verantwoordelijk voor een ramkraak van een witman.
Het heeft wel te maken met opvoeding en kansen die ze wel/ niet krijgen in Nederland op basis van komaf.
Die kansen, dat is wel een lastig punt. Een paar jaar geleden had ik een aantal mensen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Toen kwam er ook een standaard marokkaan (je kent ze wel, met een voetbal outfit, een vrouwentasje om de nek en een hitlerjugend kapsel) op gesprek. Een maand daarna had ik gesprekken voor een stage plaats. Weer kwam er zo'n standaard marokkaan, dit keer een ander. Dat zijn tot nu toe de enige van marokkaanse afkomst die ik ooit op gesprek heb gehad. Ik sta ze netjes te woord, maar ze hoeven ook niet meer terug te komen. Mocht ik ooit weer gesprekken moeten voeren met sollicitanten, zal ik een marokkaan wel uitnodigen, maar de kans dat die een baan krijgt verminderd met elke ervaring die ik er mee heb. Dat terwijl ik ook zat goede heb ontmoet, maar die kan ik geen marokkaan noemen. Dat noem ik Hollanders. Ik heb een tijd samengewerkt met Mohammed, was een goede kerel. Gewoon een nette Hollander die toevallig in marokko was geboren.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160180520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Abed het volgende:

[..]

Ah daar is Harrie weer. Het UWV zit weer dicht. Onze Harrie is bang dat zijn dochters verkracht gaan worden. Dat is wel erg kort door door de bocht witman Harrie.
Graag stoppen met de term witman, dat is erg racistisch.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160180563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:46 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Die kansen, dat is wel een lastig punt. Een paar jaar geleden had ik een aantal mensen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Toen kwam er ook een standaard marokkaan (je kent ze wel, met een voetbal outfit, een vrouwentasje om de nek en een hitlerjugend kapsel) op gesprek. Een maand daarna had ik gesprekken voor een stage plaats. Weer kwam er zo'n standaard marokkaan, dit keer een ander. Dat zijn tot nu toe de enige van marokkaanse afkomst die ik ooit op gesprek heb gehad. Ik sta ze netjes te woord, maar ze hoeven ook niet meer terug te komen. Mocht ik ooit weer gesprekken moeten voeren met sollicitanten, zal ik een marokkaan wel uitnodigen, maar de kans dat die een baan krijgt verminderd met elke ervaring die ik er mee heb. Dat terwijl ik ook zat goede heb ontmoet, maar die kan ik geen marokkaan noemen. Dat noem ik Hollanders. Ik heb een tijd samengewerkt met Mohammed, was een goede kerel. Gewoon een nette Hollander die toevallig in marokko was geboren.
Dus omdat er 2 in die kleding aan kwamen zetten, waarbij ik me goed voor kan stellen dat je ze niet aanneemt, is de kans groot dat iedere andere jongen van Marokkaanse afkomst in de toekomst door je afgewezen zal worden? Lekker bezig.
pi_160180635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:49 schreef Abed het volgende:

[..]

Dus omdat er 2 in die kleding aan kwamen zetten, waarbij ik me goed voor kan stellen dat je ze niet aanneemt, is de kans groot dat iedere andere jongen van Marokkaanse afkomst in de toekomst door je afgewezen zal worden? Lekker bezig.
Ik ben een aantal keer gebeten door honden. Vooral op momenten dat ik me niet bewust was dat er een hond in de buurt was. Ik zal om die reden een hond niet aaien.
Hoe meer slechte ervaringen ik op doe met mensen van een bepaalde afkomst, hoe minder snel ik geneigd ben om mij in hun buurt te willen begeven. Als je dan de kans hebt om dat niet te hoeven, dan komt dat goed uit. Actie is reactie. Als ik bij wijze van spreken regelmatig last zou hebben van mensen in getunede auto's, zal ik mij niet snel begeven op een tuner meeting (niet dat ik daar nu kom, gewoon als voorbeeld).
pi_160180676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:53 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ik ben een aantal keer gebeten door honden. Vooral op momenten dat ik me niet bewust was dat er een hond in de buurt was. Ik zal om die reden een hond niet aaien.
Hoe meer slechte ervaringen ik op doe met mensen van een bepaalde afkomst, hoe minder snel ik geneigd ben om mij in hun buurt te willen begeven. Als je dan de kans hebt om dat niet te hoeven, dan komt dat goed uit. Actie is reactie. Als ik bij wijze van spreken regelmatig last zou hebben van mensen in getunede auto's, zal ik mij niet snel begeven op een tuner meeting (niet dat ik daar nu kom, gewoon als voorbeeld).
En als iemand en keurig uit ziet en overkomt, over de geschikte papieren en werkervaring beschikt, maar Marokkaans is. Kies je dan toch voor een Nederlander met dito kwaliteiten?
pi_160180682
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:56 schreef Abed het volgende:

[..]

En als iemand en keurig uit ziet en overkomt, over de geschikte papieren en werkervaring beschikt, maar Marokkaans is. Kies je dan toch voor een Nederlander met dito kwaliteiten?
Als er een Nederlander en een marokkaan voor mijn neus staan met dezelfde papieren en werkervaring, kies ik zeker voor de Nederlander.
pi_160180711
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:57 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Als er een Nederlander en een marokkaan voor mijn neus staan met dezelfde papieren en werkervaring, kies ik zeker voor de Nederlander.
Poeh, heftig om te horen. Maar wel eerlijk.
pi_160180718
Marokkanen zijn over het algemeen ook gewoon kutvolk, uitzonderingen daargelaten. Ze zijn oververtegenwoordigd in alle negatieve lijstjes, hebben een totale afkeer tegen de Nederlandse normen/waarden en de rechtstaat. Volkomen logisch dat ze worden uitgekotst.
pi_160180734
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:59 schreef Abed het volgende:

[..]

Poeh, heftig om te horen. Maar wel eerlijk.
"'Met name mannen van Marokkaanse herkomst tussen de 18 en 25 worden vaak van misdrijven verdacht. 20,3 procent van hen werd in 2012 van een of meer misdrijven verdacht. Dat is meer dan vier keer zo veel als bij autochtone mannen van dezelfde leeftijd (4,5 procent).'"

KLB / Wanneer houd het eens op met criminele Marokkanen?
pi_160180748
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Marokkanen zijn over het algemeen ook gewoon kutvolk, uitzonderingen daargelaten. Ze zijn oververtegenwoordigd in alle negatieve lijstjes, hebben een totale afkeer tegen de Nederlandse normen/waarden en de rechtstaat. Volkomen logisch dat ze worden uitgekotst.
Inderdaad. Ik heb veel minder moeite om iemand van Turkse, Franse, Engelse, Amerikaanse, Duitse of Zuid-Afrikaanse afkomst aan te nemen, om maar even een paar voorbeelden te noemen.
pi_160180759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:53 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

aangezien je zelf zegt ook prima ok jongens te kennen van marokkaanse afkomst, is dit een flutargumentatie :) en wat dan als het vrouwen betreft?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_160180762
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duurde nog lang voordat je weer komt haten over alles dat anders is.
pi_160180769
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 15:50 schreef BozeHaas het volgende:
_O_
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160180804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:03 schreef Abed het volgende:

[..]

Duurde nog lang voordat je weer komt haten over alles dat anders is.
Ik heb geen enkel probleem met andere culturen behalve de islamitische.
pi_160180830
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel probleem met andere culturen behalve de islamitische.
Dus je zet even anderhalf miljard mensen in een hoek.
pi_160180835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:02 schreef simmu het volgende:

[..]

aangezien je zelf zegt ook prima ok jongens te kennen van marokkaanse afkomst, is dit een flutargumentatie :) en wat dan als het vrouwen betreft?
Ligt er aan. Indien ze openlijk haar religie uit, zal ik haar veel minder snel aannemen. Of het dan een hoofddoekje, een kruisje of een davidster is maakt mij niet uit.
pi_160181184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:08 schreef Abed het volgende:

[..]

Dus je zet even anderhalf miljard mensen in een hoek.
Ja en dus? Dat is geheel wederzijds. De meeste hebben een hekel aan het 'verderfelijke' westen en onze normen/waarden en manier van leven.
pi_160181225
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja en dus? Dat is geheel wederzijds. De meeste hebben een hekel aan het 'verderfelijke' westen en onze normen/waarden en manier van leven.
Ze hebben wel een punt natuurlijk, bombardementen, grondtroepen, politieke bemoeienis, verdrukking, onderdrukking, de westerse arrogantie, de bemoeizucht.
pi_160181279
quote:

Zelfs goede ontwikkelingen als AZC's om mensen te helpen worden weggehoond door de simpele massa. Een kwalijke zaak waarbij de geschiedenis vergeten lijkt. De nuance is compleet verdwenen.

Het zijn gewoon vaak dat soort gasten. Denk je dat wij daar plezier aan beleven? Was het maar niet zo.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160181431
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Het zijn gewoon vaak dat soort gasten. Denk je dat wij daar plezier aan beleven? Was het maar niet zo.
Wij Marokkanen (jongens) hebben echter op voorhand maar een kleine kans om in dit verharde Nederland te slagen.
pi_160181449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:40 schreef Abed het volgende:

[..]

Wij Marokkanen (jongens) hebben echter op voorhand maar een kleine kans om in dit verharde Nederland te slagen.
Wij Nederlanders ook met al die Marokkanen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160181490
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:41 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wij Nederlanders ook met al die Marokkanen
Onzin, ik denk dat je weet hoe het is om geweigerd te worden vanwege je komaf/ kleur.
(weet ik niet zeker natuurlijk ;) )
pi_160181494
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 15:50 schreef BozeHaas het volgende:
White male privilege _O_
pi_160181510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef Abed het volgende:

[..]

Onzin, ik denk dat je weet hoe het is om geweigerd te worden vanwege je komaf/ kleur.
(weet ik niet zeker natuurlijk ;) )
Ligt eraan. Als je gewoon netjes ABN spreekt en nette kleren draagt zullen de meeste mensen je vast wel gelijk behandelen. Draag je oorbellen en van die petjes en pauper jassen en nektasjes dan kun je de tyfus krijgen. Of je nou Marokkaans of 5e generatie Hollander bent.
pi_160181533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:44 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als je gewoon netjes ABN spreekt en nette kleren draagt zullen de meeste mensen je vast wel gelijk behandelen. Draag je oorbellen en van die petjes en pauper jassen en nektasjes dan kun je de tyfus krijgen. Of je nou Marokkaans of 5e generatie Hollander bent.
Dit is dus niet zo, helaas maar waar.
pi_160181545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:45 schreef Abed het volgende:

[..]

Dit is dus niet zo, helaas maar waar.
Zullen vast wel mensen zijn die dit niet doen nee.
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:47:12 #49
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_160181576
Gekleurde zijn nou eenmaal criminelere dan blanken
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:44 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Met van die KUT! scooters. :(
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:59:00 #50
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160181846
Ey rijd jij ook in een Volswagen TDI?

Tuig.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_160181886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ey rijd jij ook in een Volswagen TDI?

Tuig.
Witmannen rijden hier ook in.
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:01:32 #52
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160181939
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Abed het volgende:

[..]

Witmannen rijden hier ook in.
Ja, die willen op jullie lijken.

Ook walgelijke types.
pi_160181966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ja, die willen op jullie lijken.

Ook walgelijke types.
Scheer me niet over 1 kam, ik pak de trein naar scorro.
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:02:42 #54
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160181977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Abed het volgende:

[..]

Scheer me niet over 1 kam, ik pak de trein naar scorro.
Dat bepaal ik wel.
pi_160181980
quote:
maar naar de achtergrond of oorzaak wordt niet meer omgekeken.

Onterechte klacht. Het rifparelprobleem is niet onbekend. Verder kijkt men uitvoerig naar de achtergrond, is ook niet zo moeilijk aangezien deze 110% van de tijd luidt als volgt: 20-35, lichtgetint met Noord-Afrikaans accent.
pi_160181986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel.
badass.
pi_160181999
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Onterechte klacht. Het rifparelprobleem is niet onbekend. Verder kijkt men uitvoerig naar de achtergrond, is ook niet zo moeilijk aangezien deze 110% van de tijd luidt als volgt: 20-35, lichtgetint met Noord-Afrikaans accent.
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:05:09 #58
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160182049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Abed het volgende:

[..]

Dingen niet snappen, mbo zeker?
pi_160182069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Abed het volgende:

[..]

Duidelijk niet hooggeleid.
pi_160182079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

110% zeggen en een ander van mbo beschuldigen, nice.
pi_160182101
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Moet je trouwens niet boe roepen bij een AZC?
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:08:25 #62
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160182160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Abed het volgende:

[..]

110% zeggen en een ander van mbo beschuldigen, nice.
Ach ja, ik was even vergeten dat begrijpend lezen niet op jouw kliniek gegeven wordt.
pi_160182212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:08 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ach ja, ik was even vergeten dat begrijpend lezen niet op jouw kliniek gegeven wordt.
Ewa waz met jou, heb je dochter?
  woensdag 24 februari 2016 @ 19:13:13 #64
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_160182314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:09 schreef Abed het volgende:

[..]

Ewa waz met jou, heb je dochter?
Ja. Duik maar meteen weer in die achterlijke rol.
pi_160182595
quote:

Hiermee probeer je jezelf intedekken. Je gooit een feit op en schiet hem neer (alhoewel poging tot). Met een excuus wat nergens op slaat. We mogen dus niet naar de feiten kijken van jou. Roze bril op en al die potentiele teringlijers knuffelen! Extra verkrachting? Nou en joh is voor het goede doel toch? Toch?!
pi_160182613
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:23 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Hiermee probeer je jezelf intedekken. Je gooit een feit op en schiet hem neer (alhoewel poging tot). Met een excuus wat nergens op slaat. We mogen dus niet naar de feiten kijken van jou. Roze bril op en al die potentiele teringlijers knuffelen! Extra verkrachting? Nou en joh is voor het goede doel toch? Toch?!
TR gemaakt.
pi_160183179
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:23 schreef Tamabralski het volgende:
Er worden hier constant overtrokken leugens rechtgezet en dat valt onder de noemer doodknuffelen? :')
pi_160183449
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er worden hier constant overtrokken leugens rechtgezet en dat valt onder de noemer doodknuffelen? :')
Welke leugens worden hier rechtgezet volgens jou ?
pi_160183505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:53 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik ben een Nederlander met Marokkaanse ouders.

[ Bericht % gewijzigd door hugecooll op 24-02-2016 20:03:37 ]
pi_160183583
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

?
pi_160183651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:56 schreef Abed het volgende:

[..]

?
Dat je naïef bent.

(Dat ik hier nog op antwoord :') )
pi_160183668
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:59 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dat je naïef bent.

(Dat ik hier nog op antwoord :') )
Ik ben toch hier geboren, ben net zo veel Nederlander als jij hoor.
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:08:13 #73
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160183857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:59 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik ben toch hier geboren, ben net zo veel Nederlander als jij hoor.
geen energie waard zulke figuren, hebben nog een hoop te leren in het leven
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160184247
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

geen energie waard zulke figuren, hebben nog een hoop te leren in het leven
Nee je hebt wel gelijk, maar kan nogsteeds schrikken om de verharding van Nederland.
pi_160184808
Abed je trekt aan een dood paard, daar komt geen zaad meer uit. Als je slim bent ga je in Marokko wonen en geniet je van het fijne klimaat en samenhorigheid. Wij Nederlanders kunnen alleen maar dromen van zo'n optie, wij zitten vast in de multiculti ellende. Count your blessings.
pi_160185678
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:52 schreef Tamabralski het volgende:
Welke leugens worden hier rechtgezet volgens jou ?
Dat moslims verkrachtend door de straten trekken en alles roven wat los en vast zit.
pi_160186202
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:13:16 #78
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160186264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik ben geen moslim.
Dat pleit dan in je voordeel (net als de Brugse Zot en Gladiator), het is alleen zo jammer dat 80% wel voldoet aan dat vooroordeel. Zoveel generaties verder en nog steeds staat de cultuur waar opa ooit vandaan kwam op de eerste plaats.
pi_160186327
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat pleit dan in je voordeel (net als de Brugse Zot en Gladiator), het is alleen zo jammer dat 80% wel voldoet aan dat vooroordeel. Zoveel generaties verder en nog steeds staat de cultuur waar opa ooit vandaan kwam op de eerste plaats.
Bij mij staat Nederland op de eerste plaats, al hecht ik er minder waarde aan dan jij wellicht.
Zo zie je maar, niet alle Marokkanen voldoen aan je vooroordeel.
pi_160186516
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Net 3. :')
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:21:25 #81
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160186635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Net 3. :')
Dat vind ik best veel, om je daarbinnen niet aan te kunnen passen.
pi_160186944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:21 schreef Woelwater het volgende:
Dat vind ik best veel, om je daarbinnen niet aan te kunnen passen.
Definieer aanpassen? Lijkt me niet zo heel vreemd dat als je uit een cultuur komt waar familie een grotere invloed heeft dan hier in het Westen normaal is, dan lijkt het me ook niet zo vreemd dat thuis die cultuur op 1 staat?
pi_160187346
quote:

[..]

Goed verhaal man :')
pi_160187541
quote:

[..]

Vertel je dit op verjaardagen?
pi_160187623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De eerste zes jaar van je leven enkel Marokkaans spreken en daarna met een achterlijk accent. Spugen op alles wat geen moslim is. Je neus ophalen voor speklapjes, frikandellen, ham en bacon en dan beweren dat je een echte Nederlander bent. Het enige waar je Nederlander bent is in je paspoort.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk :*
Iedereen weet dat het liefhebben van varkensvlees en ranzige pauperzooi (frikandellen) essentieel zijn voor het Nederlanderschap :) :)
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:52:43 #86
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160188028
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

Iedereen weet dat het liefhebben van varkensvlees en ranzige pauperzooi (frikandellen) essentieel zijn voor het Nederlanderschap :) :)
Een frikandel ranzig vinden :')

pi_160188115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een frikandel ranzig vinden :')

Vervelendste marokkaan ooit.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: