abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160185678
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:52 schreef Tamabralski het volgende:
Welke leugens worden hier rechtgezet volgens jou ?
Dat moslims verkrachtend door de straten trekken en alles roven wat los en vast zit.
pi_160186202
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:13:16 #78
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160186264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Abed het volgende:

[..]

Ik ben geen moslim.
Dat pleit dan in je voordeel (net als de Brugse Zot en Gladiator), het is alleen zo jammer dat 80% wel voldoet aan dat vooroordeel. Zoveel generaties verder en nog steeds staat de cultuur waar opa ooit vandaan kwam op de eerste plaats.
pi_160186327
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat pleit dan in je voordeel (net als de Brugse Zot en Gladiator), het is alleen zo jammer dat 80% wel voldoet aan dat vooroordeel. Zoveel generaties verder en nog steeds staat de cultuur waar opa ooit vandaan kwam op de eerste plaats.
Bij mij staat Nederland op de eerste plaats, al hecht ik er minder waarde aan dan jij wellicht.
Zo zie je maar, niet alle Marokkanen voldoen aan je vooroordeel.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160186516
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Net 3. :')
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:21:25 #81
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160186635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Net 3. :')
Dat vind ik best veel, om je daarbinnen niet aan te kunnen passen.
pi_160186944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:21 schreef Woelwater het volgende:
Dat vind ik best veel, om je daarbinnen niet aan te kunnen passen.
Definieer aanpassen? Lijkt me niet zo heel vreemd dat als je uit een cultuur komt waar familie een grotere invloed heeft dan hier in het Westen normaal is, dan lijkt het me ook niet zo vreemd dat thuis die cultuur op 1 staat?
pi_160187346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:46 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Die kansen, dat is wel een lastig punt. Een paar jaar geleden had ik een aantal mensen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Toen kwam er ook een standaard marokkaan (je kent ze wel, met een voetbal outfit, een vrouwentasje om de nek en een hitlerjugend kapsel) op gesprek. Een maand daarna had ik gesprekken voor een stage plaats. Weer kwam er zo'n standaard marokkaan, dit keer een ander. Dat zijn tot nu toe de enige van marokkaanse afkomst die ik ooit op gesprek heb gehad. Ik sta ze netjes te woord, maar ze hoeven ook niet meer terug te komen. Mocht ik ooit weer gesprekken moeten voeren met sollicitanten, zal ik een marokkaan wel uitnodigen, maar de kans dat die een baan krijgt verminderd met elke ervaring die ik er mee heb. Dat terwijl ik ook zat goede heb ontmoet, maar die kan ik geen marokkaan noemen. Dat noem ik Hollanders. Ik heb een tijd samengewerkt met Mohammed, was een goede kerel. Gewoon een nette Hollander die toevallig in marokko was geboren.
Goed verhaal man :')
pi_160187541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:46 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Die kansen, dat is wel een lastig punt. Een paar jaar geleden had ik een aantal mensen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Toen kwam er ook een standaard marokkaan (je kent ze wel, met een voetbal outfit, een vrouwentasje om de nek en een hitlerjugend kapsel) op gesprek. Een maand daarna had ik gesprekken voor een stage plaats. Weer kwam er zo'n standaard marokkaan, dit keer een ander. Dat zijn tot nu toe de enige van marokkaanse afkomst die ik ooit op gesprek heb gehad. Ik sta ze netjes te woord, maar ze hoeven ook niet meer terug te komen. Mocht ik ooit weer gesprekken moeten voeren met sollicitanten, zal ik een marokkaan wel uitnodigen, maar de kans dat die een baan krijgt verminderd met elke ervaring die ik er mee heb. Dat terwijl ik ook zat goede heb ontmoet, maar die kan ik geen marokkaan noemen. Dat noem ik Hollanders. Ik heb een tijd samengewerkt met Mohammed, was een goede kerel. Gewoon een nette Hollander die toevallig in marokko was geboren.
Vertel je dit op verjaardagen?
pi_160187623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De eerste zes jaar van je leven enkel Marokkaans spreken en daarna met een achterlijk accent. Spugen op alles wat geen moslim is. Je neus ophalen voor speklapjes, frikandellen, ham en bacon en dan beweren dat je een echte Nederlander bent. Het enige waar je Nederlander bent is in je paspoort.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk :*
Iedereen weet dat het liefhebben van varkensvlees en ranzige pauperzooi (frikandellen) essentieel zijn voor het Nederlanderschap :) :)
  woensdag 24 februari 2016 @ 21:52:43 #86
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160188028
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:43 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

Iedereen weet dat het liefhebben van varkensvlees en ranzige pauperzooi (frikandellen) essentieel zijn voor het Nederlanderschap :) :)
Een frikandel ranzig vinden :')

pi_160188115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:52 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een frikandel ranzig vinden :')

Vervelendste marokkaan ooit.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: