Witmannen rijden hier ook in.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef Bartcoah het volgende:
Ey rijd jij ook in een Volswagen TDI?
Tuig.
Scheer me niet over 1 kam, ik pak de trein naar scorro.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja, die willen op jullie lijken.
Ook walgelijke types.
Dat bepaal ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Abed het volgende:
[..]
Scheer me niet over 1 kam, ik pak de trein naar scorro.
Onterechte klacht. Het rifparelprobleem is niet onbekend. Verder kijkt men uitvoerig naar de achtergrond, is ook niet zo moeilijk aangezien deze 110% van de tijd luidt als volgt: 20-35, lichtgetint met Noord-Afrikaans accent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Abed het volgende:
maar naar de achtergrond of oorzaak wordt niet meer omgekeken.
Klacht: haten op het onbekende en het in een kwaad daglicht zetten van gehele groepen.
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Grems het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Het rifparelprobleem is niet onbekend. Verder kijkt men uitvoerig naar de achtergrond, is ook niet zo moeilijk aangezien deze 110% van de tijd luidt als volgt: 20-35, lichtgetint met Noord-Afrikaans accent.
Dingen niet snappen, mbo zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen.
Duidelijk niet hooggeleid.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen.
110% zeggen en een ander van mbo beschuldigen, nice.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dingen niet snappen, mbo zeker?
Moet je trouwens niet boe roepen bij een AZC?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dingen niet snappen, mbo zeker?
Ach ja, ik was even vergeten dat begrijpend lezen niet op jouw kliniek gegeven wordt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef Abed het volgende:
[..]
110% zeggen en een ander van mbo beschuldigen, nice.
Ewa waz met jou, heb je dochter?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ach ja, ik was even vergeten dat begrijpend lezen niet op jouw kliniek gegeven wordt.
Hiermee probeer je jezelf intedekken. Je gooit een feit op en schiet hem neer (alhoewel poging tot). Met een excuus wat nergens op slaat. We mogen dus niet naar de feiten kijken van jou. Roze bril op en al die potentiele teringlijers knuffelen! Extra verkrachting? Nou en joh is voor het goede doel toch? Toch?!quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Abed het volgende:
In verhouding zijn er ook veel incidenten waarbij bijvoorbeeld allochtonen betrokken zijn in verhouding tot autochtonen, maar naar de achtergrond of oorzaak wordt niet meer omgekeken.
TR gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:23 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Hiermee probeer je jezelf intedekken. Je gooit een feit op en schiet hem neer (alhoewel poging tot). Met een excuus wat nergens op slaat. We mogen dus niet naar de feiten kijken van jou. Roze bril op en al die potentiele teringlijers knuffelen! Extra verkrachting? Nou en joh is voor het goede doel toch? Toch?!
Er worden hier constant overtrokken leugens rechtgezet en dat valt onder de noemer doodknuffelen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:23 schreef Tamabralski het volgende:
Hiermee probeer je jezelf intedekken. Je gooit een feit op en schiet hem neer (alhoewel poging tot). Met een excuus wat nergens op slaat. We mogen dus niet naar de feiten kijken van jou. Roze bril op en al die potentiele teringlijers knuffelen! Extra verkrachting? Nou en joh is voor het goede doel toch? Toch?!
Welke leugens worden hier rechtgezet volgens jou ?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er worden hier constant overtrokken leugens rechtgezet en dat valt onder de noemer doodknuffelen?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander met Marokkaanse ouders.
Ik ben toch hier geboren, ben net zo veel Nederlander als jij hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:59 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat je naïef bent.
(Dat ik hier nog op antwoord)
geen energie waard zulke figuren, hebben nog een hoop te leren in het levenquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik ben toch hier geboren, ben net zo veel Nederlander als jij hoor.
Nee je hebt wel gelijk, maar kan nogsteeds schrikken om de verharding van Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen energie waard zulke figuren, hebben nog een hoop te leren in het leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |