SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MMGYMCMB op 24-02-2016 14:16:29 ]
Snap ik, geeft niet.quote:
Phew.quote:
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Denk echt dat deze SC even drie dagen gesloten moet worden.
En van de prettigheden?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, ik distantieer mij volledig van alle kinderachtigheden in deze sc
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
je hebt geen idee van pHquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
Post je hier dan alleen nog om op opso te reageren?quote:
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wel. pH 7 is neutraal!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
... Ik zal niet zeggen dat wij volwassen bezig zijn maar constant bezig blijven als mod zijnde omdat 1 user tegen beter weten in kijkt waar haar naam gepost is via een externe site gaat ook vervelen lijkt mij.
Het is ook zo krom, Mycroften om te kijken wie je naam noemt en als het je niet bevalt wie het doet dan ga je lopen klagen, Mycroft dan jezelf om te beginnen al niet en je problemen zijn voorbij.
Ja het gaat bij mij nu ook snel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.
deze manquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
nee, vooral madeliefff.
chai, opso en sg zijn on the side
Jij en je selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben vaak in voor een lolletje enzo maar begin dit wel erg sneu te vinden hoor.
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad, Chai is een hoofdgerecht, geen side dish.
nee, en sc'er van voor mijn tijdquote:
Inhammen zijn ook een goeie maatstaaf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja het gaat bij mij nu ook snel.
Mozy is er, ik neem dit terug.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.
M'n waardigheid wat doe jequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inhammen zijn ook een goeie maatstaaf.
Ik denk al wel dat ik weet wiequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en sc'er van voor mijn tijd
Niet mijn bedoeling wou alleen helpen.quote:
MiVer ofzoiets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk al wel dat ik weet wiediezelfde die zijn ex zat te stalken op FOK! naam ff kwijt
Oh nou als je bedoelingen goed waren dank je wel. Dank je welquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling wou alleen helpen.
Ja, die lijnen leggen gaat altijd wel prima ja. Vrijdag weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij en je selectieve verontwaardiging. Trek eens één lijn, daar ben jij wel goed in volgens mij.
Van ruilen komt huilen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je eerstgeborene wel wil. Misschien kan je ff ruilen.
Ik heb buiten m'n inhammen wel goeie genen. Zou kinderen krijgen met een fantastische kaaklijn. Vraag maar aan Opso.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je eerstgeborene wel wil. Misschien kan je ff ruilen.
Mozyquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij schakel ik in op een goed moment.
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die lijnen leggen gaat altijd wel prima ja. Vrijdag weer
Miverquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en sc'er van voor mijn tijd
Meen je toch niks van en dat weet ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.
Ja die... dacht ik. Ging best verquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MiVer ofzoiets?
en dat verhaal ken ik niet denk ik..
Zit te twijfelen over een TR'etje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.
MiVer stalkte toch niemand? Die schoof alleen knetterstoned aubergines in zijn poepert en deelde deze foto's op verzoek. Tevens wenste hij zo nu en dan iemand dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MiVer ofzoiets?
en dat verhaal ken ik niet denk ik..
#Relatiegoalsquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, romantisch, zo'n FOK!koppel samen in de SC.
Hey, een positiever FOK! toch, zoiets zouden we niet meer doenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit te twijfelen over een TR'etje.
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
Srs ja? Wel mooie kerel was datquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
MiVer stalkte toch niemand? Die schoof alleen knetterstoned aubergines in zijn poepert en deelde deze foto's op verzoek. Tevens wenste hij zo nu en dan iemand dood.
Dat moet binnen twee maanden al volgens Stimorol.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?
Ja, friendzone.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?
Alleen als je bij elkaar slaapt en de auto deelt, wel alles mededelen hequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat moet binnen twee maanden al volgens Stimorol.
Oh ja kut dat is ook zo. Ik ken de details niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen als je bij elkaar slaapt en de auto deelt, wel alles mededelen he
wow.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry man, je bent wel aardig enzo maar je bent gewoon te lelijk voor mij.
Ik heb hele matige genen, ben alleen schattig. Vraag maar aan Opso.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb buiten m'n inhammen wel goeie genen. Zou kinderen krijgen met een fantastische kaaklijn. Vraag maar aan Opso.
Ieder z'n league.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon je foto gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs ja? Wel mooie kerel was dat
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
mooiste moment, mooiste moment...?
orgasme van paar uur terug
was mooi
de zomer van 2006 was mooi
misschien ben jij wel mooi
kus
Doe eens niet zo racistisch.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag hopen dat de TS op zijn minst een note heeft gekregen voor de TT?
Neequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey maar kan iemand mij in DM het verhaal van fien uitleggen? Ik heb serieus geen idee en ik wil graag weten wat er gaande is zodat ik een mening kan vormen.
Post jij in S&G?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n gevoel zegt mij dat de sc zo op slot gaat.
See y'all in US SC
ey hjb en ga meer pics plaatsenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoel dicht smurf, eerst moeten je ballen zijn ingedaald, met je piepstem.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoel dicht smurf, eerst moeten je ballen zijn ingedaald, met je piepstem.
niet bij geerd?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n gevoel zegt mij dat de sc zo op slot gaat.
See y'all in US SC
Dat kan jij niet weten want daar ben jij niet oud genoeg voor.quote:
ho ho hij heeft connecties hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten want daar ben jij niet oud genoeg voor.
Shitquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige connecties die die kleuter heeft zijn deze.
[ afbeelding ]
En dat je dan netjes geprikt had en dan scheurde heel dat papier uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit![]()
Gelijk flashback van de basisschool met van die prikkers in het papier gaatjes maken connect the dot
HHHHHNNNNNGGGGGGquote:
Lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige connecties die die kleuter heeft zijn deze.
[ afbeelding ]
Ik had een keer in groep 1 een pluk haar van een jongetje afgeknipt op zijn verzoek, had hij dat aan de juf verteld en moest ik de gang op, alwaar ik luid 'STOMME JUF' huilde, wat de directrice van de school triggerde een gesprek met mijn moeder aan te gaan. Wat een strenge kutschoolquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
In groep 1 had ik een jongen in zijn schouder geprikt met een prikpen tijdens het papierprikken jwz. Hij irriteerde mij. Bloed everywhere.
/dagboek
ja, alles voor niets gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat je dan netjes geprikt had en dan scheurde heel dat papier uit.
Dat is nu wel anders als je prikt ahahahaha
Opso ontpopt zich op een dag nog tot een Meloewa.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
In groep 1 had ik een jongen in zijn schouder geprikt met een prikpen tijdens het papierprikken jwz. Hij irriteerde mij. Bloed everywhere.
/dagboek
Shitquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Opso ontpopt zich op een dag nog tot een Meloewa.
Op een dag...quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
geeft niet, iesh koeltoerquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
quote:
Srsquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had een keer in groep 1 een pluk haar van een jongetje afgeknipt op zijn verzoek, had hij dat aan de juf verteld en moest ik de gang op, alwaar ik luid 'STOMME JUF' huilde, wat de directrice van de school triggerde een gesprek met mijn moeder aan te gaan. Wat een strenge kutschool
Wie?quote:
De androgeen slowchat is verder op.quote:
daarvoor moet je toch een stalker kunnen krijgen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De androgeen slowchat is verder op.
Neen, iets met heaven forbidquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb de tittiepics nog niet binnen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op een dag...
lol
Zit al bijna aan dezelfde madtax.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarvoor moet je toch een stalker kunnen krijgen?
Ja of DjeDjequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
picsquote:
Ik zou wel alleen een bepaalde rekening betalen anders gaat alles toch naar drugs en dat is zonde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, je mag anders wel wat van me lenen hoor als je het niet red.
Dat is nog niet zo lang geleden voor jou hé, basisschool.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
/dagboek
Ik heb ze gekregen van een andere user maar weet niet of dit echt zij is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb de tittiepics nog niet binnen.
ik ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb de tittiepics nog niet binnen.
pedohomoquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Fylax te knuppelen met een banaan.
Zijn ze wel vanuit de klassieke meloehoek? Voorgevel en van het gezicht enkel de mond zichtbaar?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze gekregen van een andere user maar weet niet of dit echt zij is.
Alleen stuk van de onderlipquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn ze wel vanuit de klassieke meloehoek? Voorgevel en van het gezicht enkel de mond zichtbaar?
Klopt, mooie meisjes hebben een rijke kerel aan de haak weten de slaan. Studeer je? Dan ben je dus lelijk.quote:
haha die van sonicvolcano? die had ook 1 gemaakt van die FF user.quote:
BOOBS OPSO BOOBS DE BOOBS VAN MELOENTJEquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Lesbehonest meloewa heeft wel mooie lippies
Mooie herpeslip ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Lesbihonest meloewa heeft wel mooie lippies
Die kreeg je bij een pak melk manquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef McGrath het volgende:
heb nooit een pic van meloewa gezien.
Is goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
banaan = ban hier toch? wacht ik probeer het zo nog een keer
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Niet alleen door de karavaan aan lichtgetinten die er huis heeft gehouden
zo lang zit ik hier nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die kreeg je bij een pak melk man
En de instagram van Mapima kreeg je als de kraan opendraaide.
Ik heb een tijdje met haar zitten whatsappen en dat vertelde ze wel eens wat, ik had wel sterk met haar te doen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Meloewa is mooi van buiten maar kapot van binnen. Niet alleen door de karavaan aan lichtgetinten die er huis heeft gehouden maar vooral vanwege mentale dingen.
Haha wow.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Meloewa is mooi van buiten maar kapot van binnen. Niet alleen door de karavaan aan lichtgetinten die er huis heeft gehouden maar vooral vanwege mentale dingen.
[..]
Is goed.
Hey Fylax als ik in een topic zat met jou, Hitler en Osama en twee bans bande ik jou twee keer.quote:
Jij whatsapt echt met IEDEREEN van FOK! of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met haar zitten whatsappen en dat vertelde ze wel eens wat, ik had wel sterk met haar te doen hoor
rustigquote:
Eigenlijk zijn er vrij weinig FOK!chicks die niet flirten met FOK!kerels. Pics, apps, meets.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met haar zitten whatsappen en dat vertelde ze wel eens wat, ik had wel sterk met haar te doen hoor
Ja goh, waarom zou ze anders op FOK! komen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Verwijzing naar Familyguy(?). +1quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Fylax als ik in een topic zat met jou, Hitler en Osama en twee bans bande ik jou twee keer.
Je zwemt hier natuurlijk in een zee van 30 centimeters.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er vrij weinig FOK!chicks die niet flirten met FOK!kerels. Pics, apps, meets.
je moet wat als je niks wil en kan verder?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja goh, waarom zou ze anders op FOK! komen?
Niet zo janken joh, was toch goed grapje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als er iemand niet mee moet lachen ben jij dat wel.
Hij maakt hem verdomme meerdere malen per dagquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet zo janken joh, was toch goed grapje.
Doe normaal.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed.
je mist niksquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Van mapima heb ik dus niks van gezien. Pics.
Ik mag ook weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er vrij weinig FOK!chicks die niet flirten met FOK!kerels. Pics, apps, meets.
Die had wel een goede assquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Van mapima heb ik dus niks van gezien. Pics.
Je weet de TR-knop te vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij maakt hem verdomme meerdere malen per dag.
Vanavond is het weer aanquote:
daaromquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moet wat als je niks wil en kan verder?
WAT ZIJN BOOBS IK HEB ZE NIETquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BOOBS OPSO BOOBS DE BOOBS VAN MELOENTJE
Naja minus herpeslippiequote:
normaal ben je zo openhartigquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik hier srs ga vertellen of het uit is.
Je deelt wel veel andere shit uit je leven. Dan kan dat er ook echt nog wel bij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik hier srs ga vertellen of het uit is.
the shit has hit the fanquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
2NutZ, Frass, McGrath en MMG geband.
Gewoon doen, 6 maanden is niks joh.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
Verder zeg ik er niets over anders krijg ik dat weer
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Niet over m'n relatie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
normaal ben je zo openhartig
die andere 2 niet zeker he?quote:
Dat doet Chai ook, maar dan kan ze vast ook een foto van je pik delenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je deelt wel veel andere shit uit je leven. Dan kan dat er ook echt nog wel bij.
Praten jullie niet over FOK! tijdens de seks dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk je dat ik ook maar iets meekrijg van wat hier gebeurd?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, 2Nutz moet in het eerst in zijn leven aan het werk
''hahah je liet een kutscheet, dadelijk even topic maken in klaagbaak''quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praten jullie niet over FOK! tijdens de seks dan?
Dat kan ze zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doet Chai ook, maar dan kan ze vast ook een foto van je pik delen
Nee fuck hunquote:
Alleen als het wat langer moet duren dan de gebruikelijke 2 minuten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Praten jullie niet over FOK! tijdens de seks dan?
Ahaha sukkelsquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
een halfjaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:01 schreef gianni61 het volgende:
zou het een dag zijn, of zo'n nieuw afkoel uurtje?
Dat zou wel zielig zijn, met wie moet hij dan al die Instasletjes delen?quote:
Ik ga ban aanvragen voor week 10quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk terug naar m'n scriptie.
Verstandig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga ban aanvragen voor week 10
Don't currquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou wel zielig zijn, met wie moet hij dan al die Instasletjes delen?
heb je dan toetsweek ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga ban aanvragen voor week 10
nooit gezegdquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
Vind nu overigens ook dat iedereen die ooit retardis heeft gezegd een ban verdient.
Ga popcorn maken en blacklist kijken denk ikquote:
Een scriptie, thesis of (eind)verhandeling is een wetenschappelijk opstel dat een verplicht onderdeel vormt van een academische opleiding of hbo-opleiding.[bron?] Hoewel het belang van de scriptie en de eisen die er aan worden gesteld per universiteit of hogeschool en per studierichting verschillen, is de scriptie meestal het laatste onderdeel van de opleiding. Na het voltooien van de scriptie aan de universiteit studeert men af en verkrijgt men de academische graad doctorandus (Nederland), licentiaat (België), ingenieur of Master. Meestal is de scriptie een verhandeling over een bepaald onderwerp naar aanleiding van eigen (literatuur)onderzoek.quote:
nou, have funquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga popcorn maken en blacklist kijken denk ik
Hier is t nu ook saai
Retardisquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
Vind nu overigens ook dat iedereen die ooit retardis heeft gezegd een ban verdient.
Heb je Frass wel bedankt in je voorwoord? Frozen-assasin van het FOK!forumquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een scriptie, thesis of (eind)verhandeling is een wetenschappelijk opstel dat een verplicht onderdeel vormt van een academische opleiding of hbo-opleiding.[bron?] Hoewel het belang van de scriptie en de eisen die er aan worden gesteld per universiteit of hogeschool en per studierichting verschillen, is de scriptie meestal het laatste onderdeel van de opleiding. Na het voltooien van de scriptie aan de universiteit studeert men af en verkrijgt men de academische graad doctorandus (Nederland), licentiaat (België), ingenieur of Master. Meestal is de scriptie een verhandeling over een bepaald onderwerp naar aanleiding van eigen (literatuur)onderzoek.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Frass wel bedankt in je voorwoord? Frozen-assasin van het FOK!forum
Laten we samen wat leven in de brouwerij brengenquote:
Is goed, ik pak zo de bus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laten we samen wat leven in de brouwerij brengen
Leuk, naar welke brouwerij gaan wequote:
De Hertog Jan brouwerij in Arcen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, naar welke brouwerij gaan we
even een paar grand prestige drinken en kruipend weer naar buitenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Hertog Jan brouwerij in Arcen.
Ik heb het nu al naar m'n zin.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even een paar grand prestige drinken en kruipend weer naar buiten
Jersey Shore eerste seizoen bazenshow.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Lesbihonest meloewa heeft wel mooie lippies
Ik stap zo in de autoquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De Hertog Jan brouwerij in Arcen.
hoe kom je dan weer thuis?quote:
Nietquote:
young & recklessquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet
Nooit meer naar huis toch
is dit van jou?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Mijn topic verspringt heel de tijd.
Wat gebeurde er net dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, ik distantieer mij volledig van alle kinderachtigheden in deze sc
mensen werden genoemd, mensen werden geband.quote:
het werd mij ingefluisterdquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
Waar zien jullie dat ze geband zijn dan..of gewoon op hun naam geklikt..
Wait wut MMG werkt bij Albert Heijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
Ik hoop mmg
Appie heijn was fucking vies laatste tijd..potjes niet gespiegeld enzo
Hoe kan t dat ze zelfde periode krijgen. Er is nu toch zo een plan waarbij je steeds na elke ban er een aantal dagen bij krijgtquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe kan t dat ze zelfde periode krijgen. Er is nu toch zo een plan waarbij je steeds na elke ban er een aantal dagen bij krijgt
Je bedoelt het systeem waarbij de eerste ban 1 dag is en zo toeneemt tot maanden bij elke keer dat je binnen je proefperiode de ban-hamer tegenkomt? Ik denk dat dat systeem grotendeels alleen geldt voor mensen die nog nooit een ban hebben gehad. Users als NG hebben een permban (en volgens mij zelfs een IP-ban) gehad. Dus het begint dat niet braaf bij de minimale ban duratie maar schaalt meteen op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe kan t dat ze zelfde periode krijgen. Er is nu toch zo een plan waarbij je steeds na elke ban er een aantal dagen bij krijgt
hoe lang zou die van jou eigenlijk zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe debiel ben je om een perm ban te krijgen.
Zo klein als jouw penis.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang zou die van jou eigenlijk zijn?
Stimo please, hoe kun je nou een ban van 30cm hebben..quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha, 2Nutz moet in het eerst in zijn leven aan het werk
en NG en frassquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:09 schreef Che_ het volgende:
Wat is de (sero-)positieve schade tot nu toe? 2nutz en mmg?
Ik denk niet dat Chai het langer zou overleven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:58 schreef Mozy het volgende:
Alleen als het wat langer moet duren dan de gebruikelijke 2 minuten.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Chai het langer zou overleven.
Ik had laatst een ban van een dag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef Mozy het volgende:
Je bedoelt het systeem waarbij de eerste ban 1 dag is en zo toeneemt tot maanden bij elke keer dat je binnen je proefperiode de ban-hamer tegenkomt? Ik denk dat dat systeem grotendeels alleen geldt voor mensen die nog nooit een ban hebben gehad. Users als NG hebben een permban (en volgens mij zelfs een IP-ban) gehad. Dus het begint dat niet braaf bij de minimale ban duratie maar schaalt meteen op.
Nog nooit zo hard aan m'n pik getrokken als die dag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had laatst een ban van een dag.
Dit soort 'FOK!meute'-opmerkingenquote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso niet in KLB thuis Fylax.
Ik gun Fylax een FA-functie als hij er een KLB-ban bij krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso niet in KLB thuis Fylax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |