SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MMGYMCMB op 24-02-2016 14:16:29 ]
Snap ik, geeft niet.quote:
Phew.quote:
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Denk echt dat deze SC even drie dagen gesloten moet worden.
En van de prettigheden?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, ik distantieer mij volledig van alle kinderachtigheden in deze sc
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
je hebt geen idee van pHquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
Post je hier dan alleen nog om op opso te reageren?quote:
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wel. pH 7 is neutraal!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
... Ik zal niet zeggen dat wij volwassen bezig zijn maar constant bezig blijven als mod zijnde omdat 1 user tegen beter weten in kijkt waar haar naam gepost is via een externe site gaat ook vervelen lijkt mij.
Het is ook zo krom, Mycroften om te kijken wie je naam noemt en als het je niet bevalt wie het doet dan ga je lopen klagen, Mycroft dan jezelf om te beginnen al niet en je problemen zijn voorbij.
Ja het gaat bij mij nu ook snel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.
deze manquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
nee, vooral madeliefff.
chai, opso en sg zijn on the side
Jij en je selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben vaak in voor een lolletje enzo maar begin dit wel erg sneu te vinden hoor.
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Inderdaad, Chai is een hoofdgerecht, geen side dish.
nee, en sc'er van voor mijn tijdquote:
Inhammen zijn ook een goeie maatstaaf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja het gaat bij mij nu ook snel.
Mozy is er, ik neem dit terug.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou m'n eerstgeborene offeren voor een avondje met Chai.
M'n waardigheid wat doe jequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inhammen zijn ook een goeie maatstaaf.
Ik denk al wel dat ik weet wiequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en sc'er van voor mijn tijd
Niet mijn bedoeling wou alleen helpen.quote:
MiVer ofzoiets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk al wel dat ik weet wiediezelfde die zijn ex zat te stalken op FOK! naam ff kwijt
Oh nou als je bedoelingen goed waren dank je wel. Dank je welquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mijn bedoeling wou alleen helpen.
Ja, die lijnen leggen gaat altijd wel prima ja. Vrijdag weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij en je selectieve verontwaardiging. Trek eens één lijn, daar ben jij wel goed in volgens mij.
Van ruilen komt huilen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je eerstgeborene wel wil. Misschien kan je ff ruilen.
Ik heb buiten m'n inhammen wel goeie genen. Zou kinderen krijgen met een fantastische kaaklijn. Vraag maar aan Opso.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je eerstgeborene wel wil. Misschien kan je ff ruilen.
Mozyquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij schakel ik in op een goed moment.
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die lijnen leggen gaat altijd wel prima ja. Vrijdag weer
Miverquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en sc'er van voor mijn tijd
Meen je toch niks van en dat weet ikquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.
Ja die... dacht ik. Ging best verquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MiVer ofzoiets?
en dat verhaal ken ik niet denk ik..
Zit te twijfelen over een TR'etje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet die naar de zee niet, met baksteen.
MiVer stalkte toch niemand? Die schoof alleen knetterstoned aubergines in zijn poepert en deelde deze foto's op verzoek. Tevens wenste hij zo nu en dan iemand dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MiVer ofzoiets?
en dat verhaal ken ik niet denk ik..
#Relatiegoalsquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, romantisch, zo'n FOK!koppel samen in de SC.
Hey, een positiever FOK! toch, zoiets zouden we niet meer doenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit te twijfelen over een TR'etje.
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
Srs ja? Wel mooie kerel was datquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
MiVer stalkte toch niemand? Die schoof alleen knetterstoned aubergines in zijn poepert en deelde deze foto's op verzoek. Tevens wenste hij zo nu en dan iemand dood.
Dat moet binnen twee maanden al volgens Stimorol.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?
Ja, friendzone.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gaan wij eindelijk een naam geven aan onze relatie ja?
Alleen als je bij elkaar slaapt en de auto deelt, wel alles mededelen hequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat moet binnen twee maanden al volgens Stimorol.
Oh ja kut dat is ook zo. Ik ken de details niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen als je bij elkaar slaapt en de auto deelt, wel alles mededelen he
wow.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry man, je bent wel aardig enzo maar je bent gewoon te lelijk voor mij.
Ik heb hele matige genen, ben alleen schattig. Vraag maar aan Opso.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb buiten m'n inhammen wel goeie genen. Zou kinderen krijgen met een fantastische kaaklijn. Vraag maar aan Opso.
Ieder z'n league.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon je foto gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Srs ja? Wel mooie kerel was dat
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
mooiste moment, mooiste moment...?
orgasme van paar uur terug
was mooi
de zomer van 2006 was mooi
misschien ben jij wel mooi
kus
Doe eens niet zo racistisch.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag hopen dat de TS op zijn minst een note heeft gekregen voor de TT?
Neequote:Op woensdag 24 februari 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey maar kan iemand mij in DM het verhaal van fien uitleggen? Ik heb serieus geen idee en ik wil graag weten wat er gaande is zodat ik een mening kan vormen.
Post jij in S&G?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n gevoel zegt mij dat de sc zo op slot gaat.
See y'all in US SC
ey hjb en ga meer pics plaatsenquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoel dicht smurf, eerst moeten je ballen zijn ingedaald, met je piepstem.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoel dicht smurf, eerst moeten je ballen zijn ingedaald, met je piepstem.
niet bij geerd?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n gevoel zegt mij dat de sc zo op slot gaat.
See y'all in US SC
Dat kan jij niet weten want daar ben jij niet oud genoeg voor.quote:
ho ho hij heeft connecties hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten want daar ben jij niet oud genoeg voor.
Shitquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige connecties die die kleuter heeft zijn deze.
[ afbeelding ]
En dat je dan netjes geprikt had en dan scheurde heel dat papier uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit![]()
Gelijk flashback van de basisschool met van die prikkers in het papier gaatjes maken connect the dot
HHHHHNNNNNGGGGGGquote:
Lolquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige connecties die die kleuter heeft zijn deze.
[ afbeelding ]
Ik had een keer in groep 1 een pluk haar van een jongetje afgeknipt op zijn verzoek, had hij dat aan de juf verteld en moest ik de gang op, alwaar ik luid 'STOMME JUF' huilde, wat de directrice van de school triggerde een gesprek met mijn moeder aan te gaan. Wat een strenge kutschoolquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
In groep 1 had ik een jongen in zijn schouder geprikt met een prikpen tijdens het papierprikken jwz. Hij irriteerde mij. Bloed everywhere.
/dagboek
ja, alles voor niets gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat je dan netjes geprikt had en dan scheurde heel dat papier uit.
Dat is nu wel anders als je prikt ahahahaha
Opso ontpopt zich op een dag nog tot een Meloewa.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
In groep 1 had ik een jongen in zijn schouder geprikt met een prikpen tijdens het papierprikken jwz. Hij irriteerde mij. Bloed everywhere.
/dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |