SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MMGYMCMB op 24-02-2016 14:16:29 ]
Snap ik, geeft niet.quote:
Phew.quote:
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
Denk echt dat deze SC even drie dagen gesloten moet worden.
En van de prettigheden?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
maar nee, ik distantieer mij volledig van alle kinderachtigheden in deze sc
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt wel op dat het best goed ging toen al die 'oude' users er niet waren.
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
je hebt geen idee van pHquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuurfactor is hoger naar mate je ouder bent.
Post je hier dan alleen nog om op opso te reageren?quote:
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wel. pH 7 is neutraal!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
... Ik zal niet zeggen dat wij volwassen bezig zijn maar constant bezig blijven als mod zijnde omdat 1 user tegen beter weten in kijkt waar haar naam gepost is via een externe site gaat ook vervelen lijkt mij.
Het is ook zo krom, Mycroften om te kijken wie je naam noemt en als het je niet bevalt wie het doet dan ga je lopen klagen, Mycroft dan jezelf om te beginnen al niet en je problemen zijn voorbij.
Ja het gaat bij mij nu ook snel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen mening maar een feit, kijk maar naar cholo.
deze manquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
nee, vooral madeliefff.
chai, opso en sg zijn on the side
Jij en je selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben vaak in voor een lolletje enzo maar begin dit wel erg sneu te vinden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |