Dat dus, vind het juist mooi om hier te lezen hoe anders het iedereen doet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef laziness het volgende:
Om heel eerlijk te zijn zou het me aan mijn reet roesten wat wel en niet done is.

De ring van mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom kies je dan een geelgouden trouwring?

Landgoed Grubbesteinquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke plek is het geworden?
Ik heb zaterdag ook weer mijn jurk aangehad, nog steeds blij mee![]()
Qua ringen heb ik een beetje een probleem. Mijn verlovingsring is witgoud maar mijn trouwring is geelgoud. Het is geloof ik not done om beiden te dragen, zelfs als het aan een andere hand is.
Zit er nu aan te denken om het laagje van mijn verlovingsring af te halen zodat deze ook geelgoud wordt. Alleen ben ik zelf meer fan van witgoud/zilver dan geelgoud. #luxeprobleem![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor mij rimpelige dertigplushanden he
disclaimer

Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:02 schreef Atifa het volgende:
Wij stonden bij de juwelier, en toen vroeg hij wat ik mooi vond, dus wees ik dat aan. Toen heb ik ook maar gezegd dat ik een zilveren ring wilde.
Hij kwam met een witgouden ring, dat was beter, ik wilde vooral niet geelgoud.

Ditquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:06 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb geen verlovingsring, de trouwringen hebben we samen uitgezocht
Een gemiddelde baksteen is denk ik romantischer dan wij![]()
Ben sinds een week officieel getrouwd (de Vietnamese tradities hadden we in september al gedaan). We voelen ons nog steeds hetzelfde

Ik had gewoon nooit echt nagedacht over de optie witgoud. Bij de juwelier hebben ze hem er op gewezen dat witgoud ook langer mooi blijft, dus is hij daarvoor gegaan, ben ik ook heel erg blij mee!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.

Vermoeiendquote:

Relatieringen? Is dat er tegenwoordig ook al?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn vriend weet dat ik niets anders kan verdragen dan witgoud en staal. Hebben nu titanium relatieringen en vermoed dat de trouwringen van hetzelfde materiaal gemaakt worden ooit. Zilver slaat bij mij blauw/zwart uit, dus dat is geen optie.

Ja! Dat de catering niet op tijd was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef Atifa het volgende:
Drie op een rij:
Hebben jullie ook bruilofts-dromen? Ik droom de gekste dingen! Laatst over een invasie van weddingcrashers op het feest, maar ook dat ik de jurk vergeten ben (onlogisch, hij ligt al bij mijn ouders), of dat mijn schoonzusje in haar bruidsjurk naar mijn huwelijk kwam.
Ze zijn wel vermakelijk, dus echt last heb ik er niet van, maar dan blijkt hoeveel je er eigenlijk mee bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |