dat zijn mijn trouwschoenenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
deze?
[ afbeelding ]
Die heb ik en zijn awesome. (Niet als trouwschoenen trouwens heb ze al een tijd) De blauwe variant is inderdaad ook erg vet!
lLnk werkte niet mee. Zelf maar even geupload via tinypic
Jaar 0quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik dacht dat de man het boeket regelde. Of leef ii weer in het jaar 0
Ja gaat snel nu he? Hier nog 4 wekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:41 schreef SilverSjoiis het volgende:
Nog twee weken en dan is het zo ver!Alles is geregeld op de laatste kleine dingetjes na, maar man.. Wat komt het rap dichterbij!
Thanks! En spannendquote:Op maandag 20 juni 2016 19:35 schreef Bloesem. het volgende:
Gefeliciteerd MoiraNiks mis met goedkoop.
Ik mag vrijdag alll hieieeh
Ah leuk ja! De ouders van mijn vriend hebben een grote mooie achtertuin waar we ons feest mogen houden, dus dat scheelt alweer heel wat euro'squote:Op maandag 20 juni 2016 19:53 schreef Bloesem. het volgende:
Beetje op de bonnefooi joh! Doen wij ook, en vooralsnog lijkt het een droom te wordenDit jaar klein en volgend jaar groot feest (ook voor weinig, want we hebben niet zoveel)
kun jij die er niet zelf in zetten?quote:Op maandag 20 juni 2016 19:16 schreef Moira. het volgende:
Ooooh ik kan hier meeposten
Nieuwe datum voor in de OP: Moira. & Monopoly - 10 juli 2017![]()
Alles eromheen moet alleen nog geregeld wordenZo goedkoop mogelijk allemaal, lekker skeer, maar toch wil je er nog wat van maken.
Al besloten wat je doet met de jurk?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:43 schreef Tink89 het volgende:
Oh, een datum voor de op btw:
Tink89 en haar vriend: 29-09-2017
Ik vind het ook ontzettend leuk hoor! En de locatie moet ook wel echt nu. Er zit al een hoop vol in september volgend jaar en we willen per se niet met onze datum schuiven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Al besloten wat je doet met de jurk?
Ik vind dat je jezelf nogal wat druk oplegt. Je hebt de wereld aan tijd en toch moet het van jezelf blijkbaar nu. De voorbereidingstijd moet ook leuk zijn hè.....
Moira, gefeliciteerd!![]()
Wat fijn dat je het zo evt kan oplossen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend leuk hoor! En de locatie moet ook wel echt nu. Er zit al een hoop vol in september volgend jaar en we willen per se niet met onze datum schuiven.
Het is alleen jammer dat de rest van m'n leven ook doorloopt tussendoor
Oh edit:
Ja, ik ga zaterdag jurken passen in een winkel die mijn huidige jurk gewoon willen meenemen in het kiezen. Kom ik weer bij mijn jurk uit, dan issie gewoon van mij en ben ik er gewoon blij mee. Kom ik bij een andere jurk uit, dan hangen ze deze in de winkel en bemiddelen ze in de verkoop. Ze gaan ervan uit dat ik er sowieso voor terugkrijg wat ik ervoor betaal heb. Hoe dan ook een oplossing dus![]()
Het trouwgebeuren is niet veel hoor, alleen de rest van m'n levenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef Serinde het volgende:
Wat een goede oplossing Tink!
En goed dat je het wel ontzettend leuk vind, maar soms krijg ik uit je posts het idee dat het 'allemaal' zo veel is. Hoop dat je wat rust hebt na zaterdag!
Gelukkig heb ik topklasse gedanst vroeger en wil vriendlief het heel graag leren. Ons voornemen nu is met een Engelse wals te openen. Schoonvader en -moeder dansen ook, dus die doen vanaf halverwege mee en na de eerste dans ruilen we gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over dat dansles twijfelen wij ook nog.
Of we een openingsdans willen dan want in dat geval moeten we echt les gaan nemen.
ohjaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun jij die er niet zelf in zetten?![]()
Gefeliciteerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |