quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, er is maar 1 moemoe.
Hey all
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had een kaap van Sjaak verwacht.
Gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]. We hebben verschillende ploegen hier. Ik behoor meestal tot de nachtploeg samen met Impressme.
O jee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon, LANG.
Je wordt meestal eerst gefolterd afhankelijk van hoe irritant je je opstelt.
Mooie tijden uit mijn jeugd.quote:
Donna is leukquote:
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde ook kapen en er een topic voor de dames van maken.
Maarja, dan niet hoor als het zo moet.
Meidquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
Die hete dm was een leugen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:11 schreef Specularium het volgende:
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef SuperHartje het volgende:
Ik snap er even niets van.
Kapen?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mooie tijden uit mijn jeugd.
Zullen we wel even duidelijke kaders afspreken, voor de zekerheid?quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag de dames nog steeds entertainen hoor.
Ahhquote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Degene die de laatste post in een topic maakt, hoort het volgende deel te openen. Maar soms kaapt iemand dat voor diegene z'n neus weg.
Ah, dan kun je Fylie misschien een beetje geleiden hier.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:15 schreef SuperHartje het volgende:
Gezellig.
Mijn dochter heeft nu schoolvakantie, die trouwens maar 6 jaar verschilt met Felix, vandaar.
In de vakanties hoor ik ook bij de nachtploeg dan.
O jee.
Dit is een hele fijne.quote:
Ik noem hem toch liever bokkie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde Sjaak in de topictitel zetten, maar zoals zo vaak, was ik weer eens te laat.
Hmm, ik ben dus ook een newbie ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
Ik was wel heul irritant aanwezig als newbie moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |