SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleutersquote:
Daarom had ik het ook maar niet in de TT gezet, maar zo zonder intro staat het er best vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleuters
Loopse!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig BE!
Tijd voor een avondwandeling
Dat is mij echt nog nooit gebeurd. Of ben je ziek?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:05 schreef Negentiendertig het volgende:
Nog 895kcal over voor vandaag en geen hongerman man man.
Nee hoor, helemaal niet. Prima gegeten overdag, maar m'n diner was maar 300kcalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is mij echt nog nooit gebeurd. Of ben je ziek?
Je wordt er in ieder geval niet dik van.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....dat is best politiek incorrect. Het screwen van kleuters
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Loopse!
Op werkdagen (en als man weg is) kan ik s avonds geen kant op. Niks aan! Beweging komt dan alleen uit lunch wandelingetje. Dit weekend maar eens meters maken in Londen
Ik doe dan nog wel eens een rondje om het blok, of 2, of 3, met de Babyfoon 3g app.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:07 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Loopse!
Op werkdagen (en als man weg is) kan ik s avonds geen kant op. Niks aan! Beweging komt dan alleen uit lunch wandelingetje. Dit weekend maar eens meters maken in Londen
1 dropje in de filequote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Files. Thuis.
Pasta a la moblo met rucola en paprika omdat het snel is.en lekker. Had bijna pizza gehaald. Maar toen keek ik naar de Kcal. Dus toen dacht ik "nee". Wel nog 1 extra dropje genomen. Want file. Ik ga zo lang met dat doosje doen!
Turkije. Oude handelsroutes langs ruïnes, grottekeningen en andere Ottomaanse geschiedkundigheden. Met het vriendje.quote:
Hoe bedoel je? Doet ie het niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn fitbit is binnen maar helaas is ie niet zo fit
Fijn dat dat kan!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik doe dan nog wel eens een rondje om het blok, of 2, of 3, met de Babyfoon 3g app.
Ipad bij de kinders, telefoon in de hand en gaan.
ik kan gelukkig erg lang doen met dingen die én houdbaar én zeldzaam zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Susie het volgende:
[..]
1 dropje in de fileBij zou zo'n zak opgaan
Gelukkig ga ik niet vaak met de auto en als ik straks de knop om heb, gewoon geen zak meenemen
https://www.heimweewinkel.nl/products/i-drop-quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan gelukkig erg lang doen met dingen die én houdbaar én zeldzaam zijnhebben hier geen Hollandse zoute drop, dus het te snel opeten is stom, want dan kunnen we er korter van genieten. Dus een op de heen- en een op de terugweg is dan prima voor een reisdag voor werk
Wat gaaf zeg! Die vakantie (niet de vermoeiende gesprekken).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Turkije. Oude handelsroutes langs ruïnes, grottekeningen en andere Ottomaanse geschiedkundigheden. Met het vriendje.
Verder van drie tot negen oudergesprekken gehad, nu ben ik officieel dood. Mag nog binnenkrijgen (zit pas aan 1035) dus aan de warme chocomel met slagroom.
nee hoor, op een bepaald moment gaat dat echt. Hier ligt al weken een zakje Ademin en een zakje suikervrije muntdrop in de auto. Drop is werkelijk het enige met stevia dat ik te hachelen vind, stevia smaakt altijd naar drop... En daar neem ik heel af en toe iets van.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:42 schreef Susie het volgende:
[..]
1 dropje in de fileBij zou zo'n zak opgaan
Gelukkig ga ik niet vaak met de auto en als ik straks de knop om heb, gewoon geen zak meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |