Dan moet je even meer je best doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen "kuthoeren" vinden als ik op de Bijbel google. Wel als ik op Hans Teeuwen google.
Ach gutmensch toch op. Eh ik heb namen en foto voor je, maar dat mag ik hier niet delen slimpie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Bron:
[..]
Oh Joezi, wat ben je toch een smerige racist en een leugenaar. Gewoon even de ethniciteit van de daders erbij verzinnen.
Nee stel je voor, dat zou erg zijn, denk het ook ja,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zag dat ''blanke'' en ik dacht, wacht eens even, zou de Telegraaf dat er echt bij zetten?
Neeeeeejjjj...
Noem me nog een keertje nikkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Daaaaamn!
Ja dat Joezi de gemiddelde blanke Nederlandse man haat is al wel langer bekend dan vandaag!
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan moet je even meer je best doen.
[..]
Ach gutmensch toch op. Eh ik heb namen en foto voor je, maar dat mag ik hier niet delen slimpie.
Ik heb je nooit nikker genoemd. "Nigga wut?" kom je wel vaker tegen en heeft niets met jouw etnische achtergrond te maken. Maar jongen, wat kom jij ongelooflijk gefrustreerd en haatdragend over zeg! My God, take a chill pill!quote:
Dat is toch gebruikelijk hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?
Gezien zijn haat tegenover blanke Nederlandse mannen wel, ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?
Janken om je eigen soort gedrag, hypocriet van je, maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien zijn haat tegenover blanke Nederlandse mannen wel, ja.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Janken om je eigen soort gedrag, hypocriet van je, maar dat wisten we al.
Ik ga ook niet voor minimumloon in een koud, kil magazijn werken. En toch zijn er zat mensen die het doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neuken
Lees eens een gedegen wetenschappelijk onderzoek...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees eens een boek, kijk eens een documentaire over trafficking, of knijp lekker je oogjes dicht en kijk weg.
Dat vind jij.. Ik vind stelen/inbreken/overvallen plegen vele malen lager..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Joezi het volgende:
Dit is het laagste van het laagste wat je kunt doen
Dat denk jij omdat jij het je niet kan indenken dat er mensen(mn vrouwen) zijn die dat vrijwillig zouden doen. Dat jij je dat niet kunt indenken betekent echter geenszins dat die mensen niet bestaan.quote:
Via een loverboy ofzo? Ook wel een apart fenomeen, maar kun je dat nog vrijwillig noemen? Als je zoiets doet uit blinde liefde voor een man? Kun je je ook niks bij voorstellen dat je zo gemanipuleerd kan worden blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
Ik ken een FOK!ster die er nooit geheim van heeft gemaakt dat ze prostitué was. (Sterker nog: da's een deel van d'r username) Een ongelooflijk tof mens!
Laat die vrouwen toch gewoon doen wat ze willen, zolang het idd maar wel vrijwillig is. Een deel wordt idd gedwongen, maar daar wordt meer en meer tegen opgetreden. Dat anderen mannen plezieren in ruil voor wat geld moeten ze toch helemaal zelf weten verder?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Via een loverboy ofzo? Ook wel een apart fenomeen, maar kun je dat nog vrijwillig noemen? Als je zoiets doet uit blinde liefde voor een man? Kun je je ook niks bij voorstellen dat je zo gemanipuleerd kan worden blijkbaar.
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee.![]()
Opvallend dat je vrouwen in die sector echt alleen als slachtoffers kunt zien. Heel bijzonder.
Ja iedereen moet doen wat-ie wil. Ik zou het natuurlijk niet tof vinden als een nichtje of whatever het zou doen, maar ik denk dat de hoeveelheid die het onder dwang doet VEEL en VEEL minder is als wat jij denkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.
Dus omdat jij je zusje niet in een raam wil zien heeft ze daar maar naar te luisteren. Ik ben voor zelfbeschikking en als jij dat niet bent dan zijn er nog wel wat warme landen met veel zand waar je kan wonen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus omdat jij je zusje niet in een raam wil zien heeft ze daar maar naar te luisteren. Ik ben voor zelfbeschikking en als jij dat niet bent dan zijn er nog wel wat warme landen met veel zand waar je kan wonen.
Je zus is een persoon. Personen mogen zelf beslissen wat ze met hun lichaam doen. Als jij het niet met hun keuzes eens bent, dan kun je dat kenbaar maken of het contact stopzetten. Als je daar mentaal niet toe in staat bent is er een grote zandbak met mensen die hetzelfde denken.quote:
Gaat erom dat het geen eigen beslissing is in de meeste gevallen. En in dit geval gaat het om minderjarigen, ziek dat je dit goed wilt praten. Ga zelf lekker naar je geliefde woestijn met je rechtsche moslimvrienden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zus is een persoon. Personen mogen zelf beslissen wat ze met hun lichaam doen. Als jij het niet met hun keuzes eens bent, dan kun je dat kenbaar maken of het contact stopzetten. Als je daar mentaal niet toe in staat bent is er een grote zandbak met mensen die hetzelfde denken.
Hoe weet jij dit? Eigen ervaring?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat erom dat het geen eigen beslissing is in de meeste gevallen. En in dit geval gaat het om minderjarigen, ziek dat je dit goed wilt praten. Ga zelf lekker naar je geliefde woestijn met je rechtsche moslimvrienden.
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sectorquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Eigen ervaring?
Oh. Dus er zijn nog groeikansen.quote:
Heb je het onderzoek dat ik postte al gelezen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.
En he moet leren het verschil te zien tussen Nederland en veel andere landen. Juist omdat het hier legaal is is er minder gedwongen prostitutie in vergelijking met landen waar het illegaal is. Dus met voorbeelden van buiten Nederland komen heeft weinig nut.
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:42 schreef Atak het volgende:
[..]
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.
Is dat Niels0?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Geen idee, nooit zo ver doorgevraagd. Maar gezien hij een voorkeur heeft voor oudere vrouwen wanneer het gaat om onsjes neem ik aan van niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
Ik geloof niet dat hij op Fok! komt.quote:
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Nober het volgende:
Klanten mogen er vanuit gaan dat het personeel 18 en ouder is en gaan dus volledig vrijuit.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
Nogmaals hoe weet jij dat het MERENDEEL van de hoeren gedwongen is in Nederland?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
En op 20 minuten afstand is het vanaf 14 al legaalquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.
Of heb je het over de prostituees
Vind dat vooral afhangen van de plek. Ga jij naar een legaal bordeel dan mag je er als klant vanuit gaan dat er geen dwang en geen minderjarigen zijn (en dat er controle is). Zeker zolang er geen erg grote tekenen zijn dat het fout zit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |