Ze zijn toch opgepakt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:36 schreef Joezi het volgende:
Bij de politie-inval vorige week in nachtclub Casa Grande in Gieterveen zijn twee minderjarige meisjes aangetroffen.De twee uitbaters van de seksboerderij, een 53-jarige man en vrouw, zitten nog vast op verdenking van mensenhandel.
Bron: Telegraaf
Je verwacht het weer eens niet.....
Het land waar je legaal voor wat kleingeld vrouwenslaven en goh ook vaak minderjarigen kunt verkrachten. Dit alles om 'echte' verkrachtingen tegen te gaan. Goh wat zijn we toch moderne manmenschen.
Wanneer pakken we dit eens aan? Elke hoerenloper de cel in, weg met dat soort!
meschien omdat het minderjaarige meisjes waren?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zijn toch opgepakt?
Hoerenlopen strafbaar stellen? Waarom?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-seksclub-Gieterveenquote:Gemeente Aa en Hunze heeft seksclub Casa Grande voor drie maanden gesloten. Bij een reguliere controle bij het bedrijf ontdekte de politie twee minderjarige meisjes die illegaal in Nederland verblijven. Ook werd een meerderjarige illegale vrouw in het pand aangetroffen.
Wat heeft dat te maken met hoerenlopen strafbaar stellen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meschien omdat het minderjaarige meisjes waren?
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neukenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zijn toch opgepakt?
Hoerenlopen strafbaar stellen? Waarom?
dit topic gaat over nachtclub casa grande. niet over het strafbaar stellen van prostitutie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met hoerenlopen strafbaar stellen?
Buiten dat. Tegenwoordig lijken al die tienermeiden niet meer te onderscheiden van 18+ ers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:52 schreef Atak het volgende:
18 jaar vind ik zo raar. Ben je 17 en een dag later 18 en dan ben je opeens legaal om keihard gepakt te worden.
Jij schreef wanneer men er wat aan gaat doen. Ik antwoordde daarop dat ze toch al gepakt zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede in je gore reet neuken
Ik lees ook dat hij voor het verbieden van hoerenlopen is in de OP.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit topic gaat over nachtclub casa grande. niet over het strafbaar stellen van prostitutie.
ja idd ik lees het nu ook. ik ben opzich niet tegen hoerenlopen. zolang het maar vrijwiliger blijft en er geen dwang achter zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lees ook dat hij voor het verbieden van hoerenlopen is in de OP.
Grootschalig, dit is geen incidentjequote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij schreef wanneer men er wat aan gaat doen. Ik antwoordde daarop dat ze toch al gepakt zijn?
Hangt van de make-up af. Ik ken meisjes die 20 jaar zijn maar eruit zien als 17.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten dat. Tegenwoordig lijken al die tienermeiden niet meer te onderscheiden van 18+ ers.
Hun snorretje was ook geschoren?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Hangt van de make-up af. Ik ken meisjes die 20 jaar zijn maar eruit zien als 17.
Dat mensenhandel beter bestreden moet worden ben ik het helemaal mee eens. De daders mogen ze wmb levenslang geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Grootschalig, dit is geen incidentjeOf ga je nu ineens wegkijken? Gevolg is misschien wel dat de manmensch zonder hoeren verkrachten weer meer op den straat gaat verkrachten..
voor 20 euro is toch niet zonder redenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neuken
Het zullen wel oostblokkertjes zijn geweest.quote:
Denk het ook niet nee, dat krijgt het verkrachtingsslachtoffer vaak geen eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:02 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
voor 20 euro is toch niet zonder reden
Tja, als de straf voor iets dergelijks drie maanden sluiten is, dan kan je niet verwachten dat dit soort praktijken gestopt worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef Copycat het volgende:
Minderjarig en illegaal:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-seksclub-Gieterveen
ja klopt. die raken vaak betroken bij zulke zakenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zullen wel oostblokkertjes zijn geweest.
Het onderzoek loopt nog, dus daar kan nog het eea uitrollen:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:04 schreef snakelady het volgende:
Tja, als de straf voor iets dergelijks drie maanden sluiten is, dan kan je niet verwachten dat dit soort praktijken gestopt worden.
quote:Casa Grande is voor drie maanden gesloten door burgemeester Eric van Oosterhout van gemeente Aa en Hunze. De vergunning is ingetrokken. Of de nachtclub weer open gaat, is afhankelijk van de uitkomst van het strafrechtelijk onderzoek.
Wat is dat toch voor een vreemd excuus?quote:Op [url=http://fo jarrum.fok.nl/topic/2285500/1/50#p160151327]dinsdag 23 februari 2016 17:54[/url] schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten dat. Tegenwoordig lijken al die tienermeiden niet meer te onderscheiden van 18+ ers.
Is geen excuus, het is enkel mijn constatering cq waarneming.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een vreemd excuus?
Dus als een 9 jarig meisje er uit ziet als een 18 jarige is het oke om haar te neuken?
En ze moeten ergens een grens trekken natuurlijk, 18 jaar is een nette grens toch?
een 9 jaarig meisje kan er nooit uitzien als 18 jaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus als een 9 jarig meisje er uit ziet als een 18 jarige is het oke om haar te neuken?
En ze moeten ergens een grens trekken natuurlijk, 18 jaar is een nette grens toch?
Ik vind 16 een betere grensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, stating the obvious, knap van je maar dus een totaal nutteloze toevoeging.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is geen excuus, het is enkel mijn constatering cq waarneming.
Ik niet. Gelukkig de wet ook niet.quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, stating the obvious, knap van je maar dus een totaal nutteloze toevoeging.
Mooi man. 3 illegalen in huis, waarvan 2 minderjarig. Maar geen probleem hoor. 3 maandjes dicht en dan mag je weer verder met je business. Bij dit soort situaties zouden ze ter plekke de hele toko in de fik moeten steken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:49 schreef Copycat het volgende:
Minderjarig en illegaal:
Gemeente Aa en Hunze heeft seksclub Casa Grande voor drie maanden gesloten. Bij een reguliere controle bij het bedrijf ontdekte de politie twee minderjarige meisjes die illegaal in Nederland verblijven. Ook werd een meerderjarige illegale vrouw in het pand aangetroffen.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-seksclub-Gieterveen
Mee eens. Persoonlijk zou ik 21 een betere grens vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:09 schreef matthias24 het volgende:
18 jaar vind ik een goede grens. en zelfs dat is soms nog best jong.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:11 schreef YazooW het volgende:
Mooi man. 3 illegalen in huis, waarvan 2 minderjarig. Maar geen probleem hoor. 3 maandjes dicht en dan mag je weer verder met je business. Bij dit soort situaties zouden ze ter plekke de hele toko in de fik moeten steken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef Copycat het volgende:
Het onderzoek loopt nog, dus daar kan nog het eea uitrollen:
[..]
jaa! dat is ook weer zoiets raars. waarom word zo'n pand niet gewoon permanent gesloten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mooi man. 3 illegalen in huis, waarvan 2 minderjarig. Maar geen probleem hoor. 3 maandjes dicht en dan mag je weer verder met je business. Bij dit soort situaties zouden ze ter plekke de hele toko in de fik moeten steken.
Tsja, als het eruit ziet als een hoer, zich beweegt als een hoer, praat als een hoer, nouja, dan zal het waarschijnlijk wel een hoer zijn heh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
En grens aan de leeftijd om vrouwen te verhandelen en te verkrachten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mee eens. Persoonlijk zou ik 21 een betere grens vinden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:14 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa! dat is ook weer zoiets raars. waarom word zo'n pand niet gewoon permanent gesloten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het onderzoek loopt nog, dus daar kan nog het eea uitrollen:
[..]
daar is geen grens voor. maar stel dat het vrijwilige prostitutie is dan is het toegestaan als je 18 bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
En grens aan de leeftijd om vrouwen te verhandelen en te verkrachten?
Beter 22 of zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
Dit hoor ik nu al een jaar of 25 en waarschijnlijk zei men het daarvoor ook al wel. Soms lijkt het wel een smoesje.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, oke, dus wanneer iemand een kind heeft geleerd om zich als een hoer te gedragen of een kind wordt gedwongen om de hoer te spelen is het geen probleem om haar ook als een hoer te behandelen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tsja, als het eruit ziet als een hoer, zich beweegt als een hoer, praat als een hoer, nouja, dan zal het waarschijnlijk wel een hoer zijn heh.
En gezien je onder de 18 nog als kind gezien wordt of op zijn minst als jongvolwassen en ook letterlijk nog niet in staat bent alle consequenties van je gedrag in te zien is het dus het beste als we die kinderen/jonge vrouwen zich tegen zichzelf beschermen, net als dat ze nig geen lening af mogen sluiten, geen zware alcohol mogen drinken enz.quote:Ongeacht de grens die de staat heeft getrokken, bestaan er nu eenmaal vrouwen van alle leeftijden (jonge kinderen uitgezonderd) die graag seksuele diensten willen verlenen in ruil voor geld of spulletjes.
nee 66!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHquote:
Nee, om legaal zichzelf te prostitueren, dat ik dat nog moet uitleggen vind ik verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
En grens aan de leeftijd om vrouwen te verhandelen en te verkrachten?
Dat dus. Dat moet wat geweest zijn, in de tijd dat kinderen ook als kleine volwassenen werden gekleed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef xpompompomx het volgende:
Dit hoor ik nu al een jaar of 25 en waarschijnlijk zei men het daarvoor ook al wel. Soms lijkt het wel een smoesje.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit hoor ik nu al een jaar of 25 en waarschijnlijk zei men het daarvoor ook al wel. Soms lijkt het wel een smoesje.
300 .....gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
nee 66!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
Ik weet niet of het wel of geen probleem is. Ik zeg alleen, dat als er een meid van 17 rondloopt die er op uit is om seksuele diensten te verlenen voor geld, leuke spulletjes, drank, drugs of gewoon een McKroket, er altijd wel een man te vinden zal zijn die die dienst zal willen afnemen. Daar doe je bitter weinig aan en het is ook eigenlijk niet het 'probleem' van die man.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ahh, oke, dus wanneer iemand een kind heeft geleerd om zich als een hoer te gedragen of een kind wordt gedwongen om de hoer te spelen is het geen probleem om haar ook als een hoer te behandelen?
Ik ken vrouwen van 40 die nog niet in staat zijn om alle consequenties van hun hoerige gedrag in te zien, dus dat is helemaal geen argument.quote:En gezien je onder de 18 nog als kind gezien wordt of op zijn minst als jongvolwassen en ook letterlijk nog niet in staat bent alle consequenties van je gedrag in te zien is het dus het beste als we die kinderen/jonge vrouwen zich tegen zichzelf beschermen, net als dat ze nig geen lening af mogen sluiten, geen zware alcohol mogen drinken enz.
hangt van de hele situatie af. zoiezo zijn ze schuldig als het om minderjaarigen gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die naar sexclubs gaan zijn sowieso niet op zoek naar 60 jarige wijven. Denk ik dan.
Maar in hoeverre zijn ze schuldig als ze zo'n meiske aan hun staaf hebben geregen?
Ik denk dat dat in dit geval niet van belang is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die naar sexclubs gaan zijn sowieso niet op zoek naar 60 jarige wijven. Denk ik dan.
Maar in hoeverre zijn ze schuldig als ze zo'n meiske aan hun staaf hebben geregen?
Als je naar zo'n tent gaat die niet als 1 of andere shady toko te boek staat en er gewoon openlijk reclame voor maakt en klanten werft, mag je er wel vanuit gaan dat ze aan alle eisen voldoen. Dan kan je die kerels in mijn ogen niet zoveel kwalijk nemen. Lijkt me toch dat je als klant er vanuit mag gaan dat er enigszins controle is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
quote:De 47-jarige medewerkster van een parenclub in Midwolde is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 1 dag en een taakstraf van 100 uur. Zij is samen met de eigenaar van de parenclub medeplichtig aan mensenhandel door te verzuimen de leeftijd van een minderjarige vrouw te verifiëren en haar toegang te verlenen tot een seksinrichting. Mede als gevolg hiervan heeft de minderjarige met meerdere mannen seks gehad.
Een 40-jarige vrouw is veroordeeld tot 209 dagen cel, waarvan 180 voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar en bijzondere voorwaarden. De vrouw heeft zich schuldig gemaakt aan mensenhandel door een zestienjarig meisje te vervoeren naar en binnen te brengen in een parenclub in Midwolde en haar ertoe te brengen zich te prostitueren
De 53-jarige eigenaar van een parenclub in Midwolde is veroordeeld tot een gevangenisstraf van 1 dag en een taakstraf van 150 uur. Hij is medeplichtig aan mensenhandel door te verzuimen de leeftijd van een minderjarige vrouw te verifiëren en haar toegang te verlenen tot een seksinrichting. Mede als gevolg hiervan heeft de minderjarige met meerdere mannen seks gehad.
ach kom op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je naar zo'n tent gaat die niet als 1 of andere shady toko te boek staat en er gewoon openlijk reclame voor maakt en klanten werft, mag je er wel vanuit gaan dat ze aan alle eisen voldoen. Dan kan je die kerels in mijn ogen niet zoveel kwalijk nemen. Lijkt me toch dat je als klant er vanuit mag gaan dat er enigszins controle is.
Ja, veelste jong wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach kom op.je ziet het echt wel als een meisje veelste jong is.
Ja, als ze 11 of 12 is misschien. Maar bij 15 wordt het soms al erg lastig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach kom op.je ziet het echt wel als een meisje veelste jong is.
ja maar waar gaat het dan over. dan scheelt het maar een half jaar dus. dan kan je het net zo goed ook verbieden op 18 jaar vind ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, veelste jong wel.
Maar als iemand over een halfjaar 18 wordt, staat dat echt niet op haar voorhoofd.
In Nederland zitten de politici met hun neus in de coke. Hoe denk je dat die ooit helder gaan kunnen nadenken?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:36 schreef Joezi het volgende:
Wanneer pakken we dit eens aan? Elke hoerenloper de cel in, weg met dat soort!
Vaat. Maar voor de wet nog altijd minderjarig dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar waar gaat het dan over. dan scheelt het maar een half jaar dus. dan kan je het net zo goed ook verbieden op 18 jaar vind ik.
Ik vind idd dat er hier wel HEEL erg makkelijk gesuggereerd wordt dat elke hoer een slachtoffer is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, om legaal zichzelf te prostitueren, dat ik dat nog moet uitleggen vind ik verbazingwekkend.
Ik denk dat heel veel (de meerderheid) hoeren het werk graag doen, maar feit is dat verreweg de meeste illegale minderjarige hoeren wel slachtoffer zijn, en daar gaat het nu om.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind idd dat er hier wel HEEL erg makkelijk gesuggereerd wordt dat elke hoer een slachtoffer is.
Ja okee, dat klopt wel, maar TS komt nogal als een gefrustreerde moraalridder over met dat elke hoerenloper de cel in zou moeten en dat dit het land is waar je voor wat kleingeld vrouwenslaven kunt verkrachten en dergelijke!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel (de meerderheid) hoeren het werk graag doen, maar feit is dat verreweg de meeste illegale minderjarige hoeren wel slachtoffer zijn, en daar gaat het nu om.
De meerderheid doet het graagquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel (de meerderheid) hoeren het werk graag doen, maar feit is dat verreweg de meeste illegale minderjarige hoeren wel slachtoffer zijn, en daar gaat het nu om.
Dat klopt ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, dat klopt wel, maar TS komt nogal als een gefrustreerde moraalridder over met dat elke hoerenloper de cel in zou moeten en dat dit het land is waar je voor wat kleingeld vrouwenslaven kunt verkrachten en dergelijke!
Nee het ging om een seksclub en de eigenaar was al vaker betrokken bij mensenhandel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, dat klopt wel, maar TS komt nogal als een gefrustreerde moraalridder over met dat elke hoerenloper de cel in zou moeten en dat dit het land is waar je voor wat kleingeld vrouwenslaven kunt verkrachten en dergelijke!
En het ging hier nu dus om een parenclub, begrijp ik. Die club zou beter toegangsbeleid moeten hebben, beter controleren op de leeftijd als mensen binnenkomen.
Dit. ^^quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En het ging hier nu dus om een parenclub, begrijp ik. Die club zou beter toegangsbeleid moeten hebben, beter controleren op de leeftijd als mensen binnenkomen.
Ze hadden dus 12 jaar geleden 2 vrouwen in dienst die illegaal in Nederland verbleven, okee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het ging om een seksclub en de eigenaar was al vaker betrokken bij mensenhandel.
http://www.dvhn.nl/drenth(...)mokkel-21143001.html
Heb jij wel eens gesprekken gehad met dames die dit werk doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
De meerderheid doet het graagDenk toch eens na. Walgelijk om dit goed te praten
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gesprekken gehad met dames die dit werk doen?
Ik wel namelijk en die dames deden het graag, of om studie te betalen, of omdat het leuk verdiend, of omdat ze seksverslaafd zijn en er nu geld mee kunnen verdienen.
Uit een onderzoek van Scharlaken Koord, een christelijke reddings--organisatie, onder 202 prostituees kwam naar voren dat 8% gedwongen dit werk deed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies.
Trieste gevallen heb je altijd. Maar die heb je net zo goed ook op kantoor.
Tuurlijk, heb je geen empathisch vermogen ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gesprekken gehad met dames die dit werk doen?
Ik wel namelijk en die dames deden het graag, of om studie te betalen, of omdat het leuk verdiend, of omdat ze seksverslaafd zijn en er nu geld mee kunnen verdienen.
Dus dat is het hem, jij hebt er negatieve gevoelens bij dus jij kan je niet voorstellen dat iemand vrijwillig voor dit werk kiest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je geen empathisch vermogen ofzoJe kunt het je toch gewoon inbeelden, loop anders ff een dagje mee.
Studie betalen, je hebt hier studiefinanciering en op die leeftijd genoeg ander werk. Dit is het laagste van het laagste wat je kunt doen, zoiets doe je niet vrijwillig.
Jij! laat je anders behandelen... hoe kun je zo krom denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus dat is het hem, jij hebt er negatieve gevoelens bij dus jij kan je niet voorstellen dat iemand vrijwillig voor dit werk kiest.
Wie mist er nu empathisch vermogen?
Heb je een link of op zijn minst een bronvermelding?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij! laat je anders behandelen... hoe kun je zo krom denkenDe seksverslaving uit je voorbeeld. is een aandoening, en steeds beter te behandelen. Een verslaving is geen pretje slimpie.
Moeten we maar onderzoeken erbij gaan halen ?
Opsomming uit eerste resultaat:
• 68 Procent van de vrouwen in de prostitutie heeft symptomen die voldoen aan de criteria voor
post-traumatische stress-stoornis.
• Negentig procent wil uit de prostitutie stappen, maar voelt zich niet in staat.
• Meer dan zestig procent rapporteert te zijn verkracht.
hmm was trouw mag niet toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:47 schreef snakelady het volgende:
Heb je een link of op zijn minst een bronvermelding?
Alsof ik voor m'n lol elke ochtend om kwart over 5 opsta. Dat doe ik ook alleen maar om de rekeningen te betalen.quote:De vrouwen die het vak vrijwillig uitoefenen zijn vaak ook gedwongen: door omstandigheden. Door schulden of armoede.
Ik ben benieuwd welke drollenvanger je hier quote want het is nogal belachelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:45 schreef Joezi het volgende:
"Prostitutie is een schending van menselijke waardigheid. Prostitutie is een obstakel naar gelijkheid tussen man en vrouw, tussen rijk en arm, tussen meerderheid en minderheden."
Net of je als minderjarige nog geen ander vak kan leren, in Nederland nog wel, denk toch eens na..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:52 schreef hpeopjes het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-kunnen-kopen.dhtml
[..]
Alsof ik voor m'n lol elke ochtend om kwart over 5 opsta. Dat doe ik ook alleen maar om de rekeningen te betalen.
Enfin, overdreven gedoe door feministische trutten. Als je als vrouw je geld niet als prostituee wil verdienen, moet je zorgen dat je een ander vak leert.
Goed argument johquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke drollenvanger je hier quote want het is nogal belachelijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm was trouw mag niet toch?
hier via de christenunie, terwijl volgens de bijbel alle vrouwen kuthoeren zijn.. Ies cultuur...
https://www.christenunie.nl/nl/page/32619
Waarom zet je die quote neer alsof ik dat geschreven heb?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm was trouw mag niet toch?
hier via de christenunie, terwijl volgens de bijbel alle vrouwen kuthoeren zijn.. Ies cultuur...
https://www.christenunie.nl/nl/page/32619
Waarom noem je mij een nikkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Nigga whut?
Heb je de Bijbel ooit wel eens gelezen?
Nee, die compleet uit de lucht gegrepen mening is een goed argument tegen prostitutiequote:
Ik kan zo snel geen "kuthoeren" vinden als ik op de Bijbel google. Wel als ik op Hans Teeuwen google.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom noem je mij een nikker
Ga zelf bijbelquotes googelen daar ben je toch zo goed in
Lees eens een boek, kijk eens een documentaire over trafficking, of knijp lekker je oogjes dicht en kijk weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zet je die quote neer alsof ik dat geschreven heb?![]()
''In het rapport Schone Schijn (KLPD, 2008) schatten prostitutiecontroleurs het aantal prostituees dat het werk gedwongen doet op 50-90%.''
Je weet dat dit ''onderzoek'' geen daadwerkelijk onderzoek is?
Wat ze er vaak vergeten bij te vermelden is het feit dat deze cijfers zijn gebaseerd op enkele individuele schattingen van mensen die bij de politie zelf werken, en dus niet voort komen harde cijfers of uit wetenschappelijk onderzoek. Sterker nog, voor het onderzoek hebben ze met slechts 2 prostituees gepraat, die allebei toevallig ook slachtoffer waren van dwang. Naast die 2 prostituees zijn de enige mensen die geïnterviewd zijn voor dit onderzoek mensen van de politie (ongeveer een man of 20!), de overheid (34 man!) en een paar mensen van de reddingsindustrie. Met andere woorden, als je alleen maar praat met mensen die alleen maar te maken hebben gekregen met slechte ervaringen, dan is het ook niet zo verrassend als het eindresultaat ook een slechte ervaring is.
De rest van de cijfers zijn van buiten Nederland of schattingen.
Bron:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:36 schreef Joezi het volgende:
Bij de politie-inval vorige week in nachtclub Casa Grande in Gieterveen zijn twee minderjarige meisjes aangetroffen.De twee blanke uitbaters van de seksboerderij, een 53-jarige man en vrouw, zitten nog vast op verdenking van mensenhandel.
Oh Joezi, wat ben je toch een smerige racist en een leugenaar. Gewoon even de ethniciteit van de daders erbij verzinnen.quote:Bij de politie-inval vorige week in nachtclub Casa Grande in Gieterveen zijn twee minderjarige meisjes aangetroffen.
De twee uitbaters van de seksboerderij, een 53-jarige man en vrouw, zitten nog vast op verdenking van mensenhandel.
Dat doe ik allemaal, maar let wel we hebben het hier over Nederland.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees eens een boek, kijk eens een documentaire over trafficking, of knijp lekker je oogjes dicht en kijk weg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Bron:
[..]
Oh Joezi, wat ben je toch een smerige racist en een leugenaar. Gewoon even de ethniciteit van de daders erbij verzinnen.
Dan moet je even meer je best doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan zo snel geen "kuthoeren" vinden als ik op de Bijbel google. Wel als ik op Hans Teeuwen google.
Ach gutmensch toch op. Eh ik heb namen en foto voor je, maar dat mag ik hier niet delen slimpie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Bron:
[..]
Oh Joezi, wat ben je toch een smerige racist en een leugenaar. Gewoon even de ethniciteit van de daders erbij verzinnen.
Nee stel je voor, dat zou erg zijn, denk het ook ja,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zag dat ''blanke'' en ik dacht, wacht eens even, zou de Telegraaf dat er echt bij zetten?
Neeeeeejjjj...
Noem me nog een keertje nikkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Daaaaamn!
Ja dat Joezi de gemiddelde blanke Nederlandse man haat is al wel langer bekend dan vandaag!
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan moet je even meer je best doen.
[..]
Ach gutmensch toch op. Eh ik heb namen en foto voor je, maar dat mag ik hier niet delen slimpie.
Ik heb je nooit nikker genoemd. "Nigga wut?" kom je wel vaker tegen en heeft niets met jouw etnische achtergrond te maken. Maar jongen, wat kom jij ongelooflijk gefrustreerd en haatdragend over zeg! My God, take a chill pill!quote:
Dat is toch gebruikelijk hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?
Gezien zijn haat tegenover blanke Nederlandse mannen wel, ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is het van belang welke huidskleur de eigenaars hebben dan?
Janken om je eigen soort gedrag, hypocriet van je, maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien zijn haat tegenover blanke Nederlandse mannen wel, ja.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Janken om je eigen soort gedrag, hypocriet van je, maar dat wisten we al.
Ik ga ook niet voor minimumloon in een koud, kil magazijn werken. En toch zijn er zat mensen die het doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat het verkrachting is, slachtoffers van trafficking, drugs of psychische aandoeningen. Jij laat je toch ook niet voor 20 euro zonder rede vrijwillig in je gore reet neuken
Lees eens een gedegen wetenschappelijk onderzoek...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees eens een boek, kijk eens een documentaire over trafficking, of knijp lekker je oogjes dicht en kijk weg.
Dat vind jij.. Ik vind stelen/inbreken/overvallen plegen vele malen lager..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:30 schreef Joezi het volgende:
Dit is het laagste van het laagste wat je kunt doen
Dat denk jij omdat jij het je niet kan indenken dat er mensen(mn vrouwen) zijn die dat vrijwillig zouden doen. Dat jij je dat niet kunt indenken betekent echter geenszins dat die mensen niet bestaan.quote:
Via een loverboy ofzo? Ook wel een apart fenomeen, maar kun je dat nog vrijwillig noemen? Als je zoiets doet uit blinde liefde voor een man? Kun je je ook niks bij voorstellen dat je zo gemanipuleerd kan worden blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
Ik ken een FOK!ster die er nooit geheim van heeft gemaakt dat ze prostitué was. (Sterker nog: da's een deel van d'r username) Een ongelooflijk tof mens!
Laat die vrouwen toch gewoon doen wat ze willen, zolang het idd maar wel vrijwillig is. Een deel wordt idd gedwongen, maar daar wordt meer en meer tegen opgetreden. Dat anderen mannen plezieren in ruil voor wat geld moeten ze toch helemaal zelf weten verder?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Via een loverboy ofzo? Ook wel een apart fenomeen, maar kun je dat nog vrijwillig noemen? Als je zoiets doet uit blinde liefde voor een man? Kun je je ook niks bij voorstellen dat je zo gemanipuleerd kan worden blijkbaar.
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee.![]()
Opvallend dat je vrouwen in die sector echt alleen als slachtoffers kunt zien. Heel bijzonder.
Ja iedereen moet doen wat-ie wil. Ik zou het natuurlijk niet tof vinden als een nichtje of whatever het zou doen, maar ik denk dat de hoeveelheid die het onder dwang doet VEEL en VEEL minder is als wat jij denkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.
Dus omdat jij je zusje niet in een raam wil zien heeft ze daar maar naar te luisteren. Ik ben voor zelfbeschikking en als jij dat niet bent dan zijn er nog wel wat warme landen met veel zand waar je kan wonen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus omdat jij je zusje niet in een raam wil zien heeft ze daar maar naar te luisteren. Ik ben voor zelfbeschikking en als jij dat niet bent dan zijn er nog wel wat warme landen met veel zand waar je kan wonen.
Je zus is een persoon. Personen mogen zelf beslissen wat ze met hun lichaam doen. Als jij het niet met hun keuzes eens bent, dan kun je dat kenbaar maken of het contact stopzetten. Als je daar mentaal niet toe in staat bent is er een grote zandbak met mensen die hetzelfde denken.quote:
Gaat erom dat het geen eigen beslissing is in de meeste gevallen. En in dit geval gaat het om minderjarigen, ziek dat je dit goed wilt praten. Ga zelf lekker naar je geliefde woestijn met je rechtsche moslimvrienden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zus is een persoon. Personen mogen zelf beslissen wat ze met hun lichaam doen. Als jij het niet met hun keuzes eens bent, dan kun je dat kenbaar maken of het contact stopzetten. Als je daar mentaal niet toe in staat bent is er een grote zandbak met mensen die hetzelfde denken.
Hoe weet jij dit? Eigen ervaring?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat erom dat het geen eigen beslissing is in de meeste gevallen. En in dit geval gaat het om minderjarigen, ziek dat je dit goed wilt praten. Ga zelf lekker naar je geliefde woestijn met je rechtsche moslimvrienden.
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sectorquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Eigen ervaring?
Oh. Dus er zijn nog groeikansen.quote:
Heb je het onderzoek dat ik postte al gelezen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.
En he moet leren het verschil te zien tussen Nederland en veel andere landen. Juist omdat het hier legaal is is er minder gedwongen prostitutie in vergelijking met landen waar het illegaal is. Dus met voorbeelden van buiten Nederland komen heeft weinig nut.
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:42 schreef Atak het volgende:
[..]
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.
Is dat Niels0?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Geen idee, nooit zo ver doorgevraagd. Maar gezien hij een voorkeur heeft voor oudere vrouwen wanneer het gaat om onsjes neem ik aan van niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
Ik geloof niet dat hij op Fok! komt.quote:
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Nober het volgende:
Klanten mogen er vanuit gaan dat het personeel 18 en ouder is en gaan dus volledig vrijuit.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
Nogmaals hoe weet jij dat het MERENDEEL van de hoeren gedwongen is in Nederland?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
En op 20 minuten afstand is het vanaf 14 al legaalquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.
Of heb je het over de prostituees
Vind dat vooral afhangen van de plek. Ga jij naar een legaal bordeel dan mag je er als klant vanuit gaan dat er geen dwang en geen minderjarigen zijn (en dat er controle is). Zeker zolang er geen erg grote tekenen zijn dat het fout zit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
Doe niet zo achterlijk, jij denkt dat het merendeel er staat omdat het zo leuk is?quote:Op woensdag 24 februari 2016 07:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nogmaals hoe weet jij dat het MERENDEEL van de hoeren gedwongen is in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |