Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sectorquote:Op woensdag 24 februari 2016 00:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Eigen ervaring?
Oh. Dus er zijn nog groeikansen.quote:
Heb je het onderzoek dat ik postte al gelezen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel het eens bij jezelf voor, of je vriendin, zusje, dochter, nichtje etc... Zal best dat een enkeling het 'vrijwillig' doet, maar dat is een uitzondering logischerwijs.
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat slechte mensen niks kunnen verdienen aan vrijwillige hoeren. Die houden hun geld immers zelf of geven maar een klein gedeelte af wegens bescherming.
En he moet leren het verschil te zien tussen Nederland en veel andere landen. Juist omdat het hier legaal is is er minder gedwongen prostitutie in vergelijking met landen waar het illegaal is. Dus met voorbeelden van buiten Nederland komen heeft weinig nut.
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus die vrouwen die het legaal doen kennen de "fijne kneepjes" van het vak?
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat je als klant meer plezier zal hebben bij een hoer die het vrijwillig doet dan bij een die het niet wil, of je moet een sadistische fuck zijn natuurlijk, dan niet.
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:42 schreef Atak het volgende:
[..]
De meeste mensen die naar de oertjes gaan die kunnen niks krijgen dus voor hen zou het niet uitmaken.
Is dat Niels0?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat voor manen gebruik maken van deze vrouwen, van wat ik hoor en lees echt niet alleen "losers die geen vrouw kunnen krijgen".
Een vriend van mij is er vrij open over, hij werkt op een schip als machinist. Soms twee maanden van huis, hij heeft geen vaste relatie dus maakt regelmatig gebruik van prostituees.
Hij is niet lelijk en heeft geld genoeg en is erg sociaal, maar hij vind dit gewoon makkelijker.
In sommige landen heeft hij ook wel vaste neukertjes maar echt niet overal.
Geen idee, nooit zo ver doorgevraagd. Maar gezien hij een voorkeur heeft voor oudere vrouwen wanneer het gaat om onsjes neem ik aan van niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
Ik geloof niet dat hij op Fok! komt.quote:
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:40 schreef Nober het volgende:
Klanten mogen er vanuit gaan dat het personeel 18 en ouder is en gaan dus volledig vrijuit.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
Nogmaals hoe weet jij dat het MERENDEEL van de hoeren gedwongen is in Nederland?quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als er genoeg vrijwillige hoeren zouden zijn, waarom is er dan zoveel vrouwenhandel in die aantrekkelijke sector
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Zit die ook 18 jarige chicks te bangen die net 1 dag legaal zijn?
En op 20 minuten afstand is het vanaf 14 al legaalquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In Nederland ben je dan al 2 jaar legaal, he.
Of heb je het over de prostituees
Vind dat vooral afhangen van de plek. Ga jij naar een legaal bordeel dan mag je er als klant vanuit gaan dat er geen dwang en geen minderjarigen zijn (en dat er controle is). Zeker zolang er geen erg grote tekenen zijn dat het fout zit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 02:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze er overduidelijk jonger uit zien en ze dat voor het gemak negeren.
Klanten altijd vrijpleiten vind ik wat te makkelijk, als "koper" heb je ook nog wel een stukje eigen verantwoording.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |