quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.soundclick.com(...)604347&q=hi&newref=1?
of (beetje metalrock/punk mix)
Nee, dat is het niet, helaas. Ik ben bang dat ze in rook zijn opgegaan. Een live video van hun staat ook niet meer op YouTube.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.soundclick.com(...)604347&q=hi&newref=1?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is het niet, helaas. Ik ben bang dat ze in rook zijn opgegaan. Een live video van hun staat ook niet meer op YouTube.
Misschien dat ik de komende dagen opeens een ingeving krijg
Wow.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef BrandX het volgende:
[..]ok, tja succes, altijd lastig dit soort zoektochten
en ach, ik heb weer mijn 15 minuten zoek je rot op google gehad
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wow.
Ik ging op Amazon zoeken en opeens zag ik een songtitel die me wel heel bekend voor kwam, ik googelen op die twee titels ("Coalescence" en "1000 Pieces") hatsaflats: raak!
Desperate For Compromise.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef PeteSampras het volgende:
Van welk nummer is dit ook alweer een cover?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Hi Foks
Ik zoek een deep house nummertje met Duitse lyricsword gezongen door een vrouwelijke stem, volgens mij is het op het label Armada DEEP uitgebracht en is covertje kleur roze.
Wie word mijn held of heldin?
Succes!
Held.quote:
Iets van Canned Heat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Misschien te vaag dit maar ik zoek een rock nummer waarvan het intro begint met een fluit en het intro met die fluit duurt dan een seconde of 5-10. het is volgens mij echt een klassieker en zo'n nummer dat in de top 2000 staat.
Topper dat is hem heel erg bedanktquote:
Geen idee of het een fluit is maar moest hier aan denken:quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Misschien te vaag dit maar ik zoek een rock nummer waarvan het intro begint met een fluit en het intro met die fluit duurt dan een seconde of 5-10. het is volgens mij echt een klassieker en zo'n nummer dat in de top 2000 staat.
nee, da's een mondharmonicaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Geen idee of het een fluit is maar moest hier aan denken:
Gokje:quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Ik weet niet wat jouw definitie van rock is, maar dit is wel een klassieker die in de top 2000 staat:quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Deze misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:36 schreef GeniusJ het volgende:
Ik zoek het genre wat in de openingssong van Narcos wordt afgespeeld:
Vanaf 25 seconden - welke stijl is dit en welke artiesten brengen deze muziek?
Relaxde, spaanse, rustig, ontspannen, vakantiesfeer
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:51 schreef Badeend-deluxe het volgende:
hii,
kan iemand mij helpen aan de titel van de tune die paul rabbering gebruikt bij pauls popduel op 3fm?
alvast bedankt!
Groetjes.
http://www.3fm.nl/a/221392
Thanks!! en weet je toevallig ook het achtergrond muziekje waar ze over heen praten?quote:
Volgens mij is dat gewoon een standaard filler die door/voor 3FM gemaakt is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:01 schreef Badeend-deluxe het volgende:
[..]
Thanks!! en weet je toevallig ook het achtergrond muziekje waar ze over heen praten?
standaard fillerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:01 schreef Badeend-deluxe het volgende:
[..]
Thanks!! en weet je toevallig ook het achtergrond muziekje waar ze over heen praten?
Ik waag ook een gokje...quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Ik denk aan deze, al zegt ze daar "I've noticed you around":quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:11 schreef rene90 het volgende:
Gezocht...een beetje opzwepend nummer, niet zozeer dance. Er is op een bepaald moment een soort tussenstuk in het liedje waarin je een vrouwenstem het één en ander hoort zeggen, ook iets van 'follow you around...' en als dat klaar is komt er iets met trompetten.
Best bekend nummertje, maar ik kom er even niet op.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik denk aan deze, al zegt ze daar "I've noticed you around":
Iets van Focus of Jehtro Tull?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:18 schreef wuuht het volgende:
Het lijkt hier heel erg opquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:17 schreef Roberta_J het volgende:
Yo..
Wie kan mij helpen met het vinden van het juiste nummer bij de juiste sample?
Het gaat om deze: http://www.mediafire.com/download/95yq4nzviw2yhn4/zangie.wav
Wie o wie weet het?gek knabbel en babbelstemmetje zo, maar het kon even niet anders.
Paul Elstak - somewhere over the rainbow misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:29 schreef Roberta_J het volgende:
Nee die is het niet. Het is gewoon exact dat melodietje, daar is verder niks verkeerd aan. Zal er even een klein arrangementje bij bouwen zodat het wat duidelijker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |