Negan had die motor van die gasten gejat, en nu jat deze groep hem weer van Negan (denk ik).quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan het me verkeerd herinneren, maar die 2 gasten die Daryll z'n motor hadden gestolen waren toch niet van Negan? Die waren ook op de vlucht of juist Negan ontvlucht?
Het is nergens expliciet gezegd, maar ik geloof dat het kleine groepje dat Daryl belazerd heeft en zijn motor en kruisboog heeft gestolen een paar leden van the Saviours waren die er genoeg van hadden en op de vlucht zijn gegaan voor Negan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan het me verkeerd herinneren, maar die 2 gasten die Daryll z'n motor hadden gestolen waren toch niet van Negan? Die waren ook op de vlucht of juist Negan ontvlucht?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:33 schreef icemotion het volgende:
[..]
Comic spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nec cito nec tarde
Zo dacht ik het inderdaad ook. Heb ik alleen die 2 gasten dus niet meer gezien, maar die zijn waarschijnlijk dood.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:19 schreef icemotion het volgende:
[..]
Het is nergens expliciet gezegd, maar ik geloof dat het kleine groepje dat Daryl belazerd heeft en zijn motor en kruisboog heeft gestolen een paar leden van the Saviours waren die er genoeg van hadden en op de vlucht zijn gegaan voor Negan.
Nadat ze Daryl zijn tegengekomen en het ongeluk met de kas hebben ze een change of heart gehad en hebben ze Daryl zn spullen gejat en zijn ze terug gegaan naar Negan en the Saviours, met de motor en spullen als tribute om te voorkomen dat ze worden omgelegd of wat ook.
Want daar houden the Saviours wel van. Voorbeelden te over "Geef ons het hoofd van jullie leider" "Don't ask questions or we'll kill you" (openingsscene van de eerste aflevering na de winterbreak etc)
In de comics was dit Maggie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:58 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als je wilt dat kijkers gaan afhaken bij TWD want zo zullen mensen gaan afhaken
Het is alleen maar bekijken wat er vanuit de comic is gebeurd, wat misschien kon gebeuren en dit over de huidige tv serie heen leggen,quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Hou 'es op met die comic spoilers. Ook al staan ze in spoiler tags ben ik toch altijd zo dom om er op te klikken.
Love the comic spoilers binnen tagsquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Hou 'es op met die comic spoilers. Ook al staan ze in spoiler tags ben ik toch altijd zo dom om er op te klikken.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
In de comics was dit Maggie?
Maar een zwanger meisje doden is too much for entertainment tv..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]AMC is geen HBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]Is té Tolkien voor mij en houd ik niet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik sowieso tegen beter weten in op alle spoilersquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?quote:
Dark.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?
Edit: ff gezocht, is iets van fan art ofzo
Lijkt me altijd nog tof als er een zwangere vrouw in zit waarvan de baby sterft in de buik en dan als zombie zich een weg naar buiten eet in de nog levende moeder
Tof manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Lijkt me altijd nog tof als er een zwangere vrouw in zit waarvan de baby sterft in de buik en dan als zombie zich een weg naar buiten eet in de nog levende moeder
Dat is meer Z Nation materiaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste echte afbeelding die ik zie van Jeffrey Dean Morgan als Negan?
In dit geval Fan Art.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 01:04 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ja en zoveel afleveringen hebben de eerste seizoenen toch niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef amp25 het volgende:
is deze serie waard om te beginnen met kijken vanaf 1ste aflevering van seizoen 1
![]()
De makers daarvan (The Asylum) hebben al een keer een zombiebaby dood laten trappen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2016 12:50 schreef Droathoah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |