SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
* Koelkastje gooit camera-accu's in de lader.quote:Op [me=Koelkastje][/me]maandag 22 februari 2016 21:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn op weg naar Nederland.
http://europa.buienradar.nl/
Ik heb alleen mijn telefoonquote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
* Koelkastje gooit camera-accu's in de lader.
Echt koud zal het wel niet meer worden, op de nachtvorst na dan...quote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard is ineens in de rui. Normaal is dat een voorbode dat de koude echt voorbij is.
De huskies hier ook. Wat een enorme bende geeft dat tochquote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard is ineens in de rui. Normaal is dat een voorbode dat de koude echt voorbij is.
Er komt een hoop aan ja. Zelfs Spanje wordt niet gespaard.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Wel droger en zo nu en dan zon. Beter dan heel de dag grijs en regelmatig regen. Ik kijk al uit naar de eerste 15+. Komend weekend wellicht zeer zware sneeuwval aan de zuidkant van de Alpen. In korte tijd meer dan 1 en sommige gebieden meer dan 2 meter sneeuw
Ons konijn is ook in de ruiquote:Op maandag 22 februari 2016 21:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Angoraquote:
Neuh, gewoon zo'n huis-tuin-en-keukenkonijn. Maar woont buiten in de tuin, dus zijn vachtje doet vrolijk mee met het wisselen van de seizoenen.quote:
Kippen wil ik ook heel graag hebben. Misschien voor wanneer ik eens een beetje buiten de stad verhuis. Zit midden in het centrum, met een redelijke tuin waar ik op zich wel kippen kan houden maar ik heb niet het idee dat ik hier nog een jaar zal wonen en om dan ook nog eens kippenhokken te verhuizen gaat me echt te verquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Neuh, gewoon zo'n huis-tuin-en-keukenkonijn. Maar woont buiten in de tuin, dus zijn vachtje doet vrolijk mee met het wisselen van de seizoenen.
Ik wacht nog op de kipjes, zodra die weer eitjes gaan leggen en broeds worden is de winter voorbij. Maar dat is nog niet zover
.
Hier het zelfde verhaalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb een kat. Die slaapt. Regen, zon, storm, hittegolf, sneeuwstorm? Hij slaapt.
Bij mij is het 's ochtends mauwen, 's middags mauwen, 's nachts mauwen. Zomer nog niet meegemaakt, maar zal wel mauwen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb een kat. Die slaapt. Regen, zon, storm, hittegolf, sneeuwstorm? Hij slaapt.
Misschien moet je hem eens eten gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het 's ochtends mauwen, 's middags mauwen, 's nachts mauwen. Zomer nog niet meegemaakt, maar zal wel mauwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |