abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160582002
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:57 schreef eefje801 het volgende:
Je doet erg ingewikkeld, dat spreekt het "date" tussen haakjes zetten nogal tegen. Misschien moet je dat soort dingen niet rationaliseren, just a thought :)
Één van mijn grootste makkes is altijd alles kapot rationaliseren en plannen. Inmiddels een prettige 2e date gehad. Kan niet zeggen dat er echt gevoelens zijn, denk ik, maar het is niet onprettig met elkaar. Krijg ook die indruk van de andere kant dus, zo lang het leuk is, is het leuk. Fysiek wel mijn type, met name geestelijk lopen we wat uiteen. Maar zal het daarom niet gelijk afkappen (deze keer ~O> ). Qua levenservaring lopen we redelijk in de pas.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:05:44 #202
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160584710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Eh op haar lichaam :{
Je hebt me door :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_160585296
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je hebt me door :{
Maar even serieus: uiterlijk (uitstraling) let je toch altijd op de eerste dates of überhaupt als je iemand voor het eerst ziet? Pas daarna stel je je mening bij als je weet wat voor karakter iemand heeft.
pi_160585997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar even serieus: uiterlijk (uitstraling) let je toch altijd op de eerste dates of überhaupt als je iemand voor het eerst ziet? Pas daarna stel je je mening bij als je weet wat voor karakter iemand heeft.
Misschien via datingsites ja. Rest kijk je naast uiterlijk ook wel naar innerlijk voordat je op date gaat. Ik zou niet daten zonder klik. :P
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:54:04 #205
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160593850
Fuck yeah, ik ben gisteren naar Muse in de Ziggo Dome geweest met m'n date.

Awesome, het concert was geniaal en de avond was geniaal. Ik had er vooraf heel erg veel zin in, maar het was ook wel spannend omdat je voor en tussen de acts best heel erg lang vlak naast elkaar staat. Dat was een leuke beproeving, maar het ging allemaal super O+ . Op naar de volgende!
The remedy is the experience.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 17:01:33 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_160594042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Klonterpot het volgende:
Fuck yeah, ik ben gisteren naar Muse in de Ziggo Dome geweest met m'n date.

Awesome, het concert was geniaal en de avond was geniaal. Ik had er vooraf heel erg veel zin in, maar het was ook wel spannend omdat je voor en tussen de acts best heel erg lang vlak naast elkaar staat. Dat was een leuke beproeving, maar het ging allemaal super O+ . Op naar de volgende!
Leuk! Ik was hetzelfde van plan met mijn date, maar ze kon niet en had ook nog nooit van Muse gehoord :D

Nu zondag dus maar wat gaan doen. Het weer wordt in ieder geval prachtig, dus daar zal het niet aan liggen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 12:16:04 #207
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_160632375
Gistermiddag en -avond een erg leuke date gehad. Van een uur of 4 tot 11 gedronken en gegeten. Gelijk berichtje gekregen dat zij het ook erg leuk vond. Over 2 weken ongeveer de volgende :)
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_160652526
Fijn weekend weer gehad bij m'n date :)

Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder :+ ) fantastisch gekomen :D

Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leuk O+ Kijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje. O+ :D _O_
pi_160653963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:52 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Één van mijn grootste makkes is altijd alles kapot rationaliseren en plannen. Inmiddels een prettige 2e date gehad. Kan niet zeggen dat er echt gevoelens zijn, denk ik, maar het is niet onprettig met elkaar. Krijg ook die indruk van de andere kant dus, zo lang het leuk is, is het leuk. Fysiek wel mijn type, met name geestelijk lopen we wat uiteen. Maar zal het daarom niet gelijk afkappen (deze keer ~O> ). Qua levenservaring lopen we redelijk in de pas.
Hoi Sturmic,

Graag houd ik je een spiegel voor:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:35 schreef Sturmic het volgende:

Het is op, het is klaar.
I'm done.

Ik ga weer iets productiefs doen en verder gewoon onzichtbaar zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:33 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nee, ik ben er echt wel klaar mee. Mijn doelen voor dit jaar zijn nog een paar kilo's er af, een tweetal reizen maken en eens wat rustiger gaan leven. En iedereen die daaraan in de weg staat beschouw ik vanaf heden als collateral damage.

Het is een maand geleden dat je dit zei en je hebt nu een leuke date gehad. Zo hopeloos is het dus niet met je gesteld. Houd dat in je achterhoofd en sta je zelf niet meer in de weg. :)
pi_160659843
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Fijn weekend weer gehad bij m'n date :)

Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder :+ ) fantastisch gekomen :D

Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leuk O+ Kijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje. O+ :D _O_
Ja, nu nog wel, wacht maar totdat je drie jaar met hem gehad hebt ~O>

Nee hoor, grapje, leuk voor je!
Somebody that I used to know
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:39:29 #211
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160680299
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Leuk! Ik was hetzelfde van plan met mijn date, maar ze kon niet en had ook nog nooit van Muse gehoord :D

Nu zondag dus maar wat gaan doen. Het weer wordt in ieder geval prachtig, dus daar zal het niet aan liggen.
Het succes was van korte duur want blijkbaar had ze nog een paar 'projecten' lopen binnen een paar dagen na het concert toch interessanter bleken te zijn :'). Dus, ik ben weer weg hier. Terug naar topic 2.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2016 @ 10:43:43 #212
364681 over_hedge
pi_160680370
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Het succes was van korte duur want blijkbaar had ze nog een paar 'projecten' lopen binnen een paar dagen na het concert toch interessanter bleken te zijn :'). Dus, ik ben weer weg hier. Terug naar topic 2.
Dat is wel kut. Jij had het kaartje betaald van 90 euro oid? ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:47:46 #213
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160680461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat is wel kut. Jij had het kaartje betaald van 90 euro oid? ;(
Nee hoor, het was (nog steeds) een magische avond en ben absoluut niet 'gebruikt'. Sterker nog, zij had kaarten en reed ook nog eens ... daarom begrijp ik ook nog niet helemaal wat er gebeurt is maar waarschijnlijk gaan bij haar de fases tussen daten/scharrel/relatie wat sneller dan bij mij en met wat meer knakkers tegelijk :')
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2016 @ 10:49:23 #214
364681 over_hedge
pi_160680479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:47 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Nee hoor, het was (nog steeds) een magische avond en ben absoluut niet 'gebruikt'. Sterker nog, zij had kaarten en reed ook nog eens ... daarom begrijp ik ook nog niet helemaal wat er gebeurt is maar waarschijnlijk gaan bij haar de fases tussen daten/scharrel/relatie wat sneller dan bij mij en met wat meer knakkers tegelijk :')
Oh goed geregeld dan _O_ Jammer dat het niks geworden is. Maar avondje gratis naar muse zou ik ook geen nee tegen zeggen. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:20:46 #215
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160681056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh goed geregeld dan _O_ Jammer dat het niks geworden is. Maar avondje gratis naar muse zou ik ook geen nee tegen zeggen. :D
Keurig eigen kaart betaald, en uiteraard haar drankjes maar inderdaad ... jammer dat het zo gelopen is!
pi_160699127
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:14 schreef Drieklank het volgende:
Het is een maand geleden dat je dit zei en je hebt nu een leuke date gehad. Zo hopeloos is het dus niet met je gesteld. Houd dat in je achterhoofd en sta je zelf niet meer in de weg. :)
Dag Drieklank. Ik vind het op zich prima dat je mij een spiegel probeert voor te houden, maar voor mij zijn daten en het maken van vrienden twee wezenlijk verschillende dingen. En dat laatste, en meer in zijn algemeenheid het geaccepteerd worden door mensen, dát heb ik wel degelijk achter mij gelaten. Dat soort uitspraken doe ik niet lichtzinnig.

Af en toe daten doet daar m.i. geen afbreuk aan. Ook daar ga ik zonder verwachtingen in, maar af en toe resulteert dat wel in een gezellige avond. Van de week ook de derde date gehad, en het is best wel gezellig steeds. Ik zie het verder wel aan en wat er gebeurt, gebeurt er.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 22:58:49 #217
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160699895
Het enthousiasme spat er werkelijk vanaf
pi_160705858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Typisch weer...
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:06:39 #219
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160706422
Kom je weer zeiksnorren over vrouwen? Als de klik er niet is dan is het gewoon over
een date is heen lifetime commitment.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160706438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dag Drieklank. Ik vind het op zich prima dat je mij een spiegel probeert voor te houden, maar voor mij zijn daten en het maken van vrienden twee wezenlijk verschillende dingen. En dat laatste, en meer in zijn algemeenheid het geaccepteerd worden door mensen, dát heb ik wel degelijk achter mij gelaten. Dat soort uitspraken doe ik niet lichtzinnig.

Af en toe daten doet daar m.i. geen afbreuk aan. Ook daar ga ik zonder verwachtingen in, maar af en toe resulteert dat wel in een gezellige avond. Van de week ook de derde date gehad, en het is best wel gezellig steeds. Ik zie het verder wel aan en wat er gebeurt, gebeurt er.
Vrienden kunnen ook mensen zijn die je regelmatig voor een langere periode date. Je hoeft niet per se vriendje en vriendinnetje te worden om elkaar te blijven zien. Als het contact nooit langer duurt dan een paar dates, dan kun je dat ook zien als tijdelijke vrienden.

Bovendien: een meisje geïnteresseerd krijgen voor een paar dates is volgens mij een grotere zege, vind je niet? Het laat juist zien dat je wel degelijk met mensen op een dieper niveau kan klikken.

Ik zie een man met goud in zijn handen zich beklagen waarom hij geen zilveren muntstukken heeft. ;)
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 08:28:42 #221
5428 crew  miss_sly
pi_160706590
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 04:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Typisch weer...
Wat is er precies typisch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 maart 2016 @ 09:16:26 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_160707145
quote:

[..]

Typisch weer...
Andersom gebeurd het ook, niet miepen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_160707248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Weet je dat daten het voor mij echt makkelijker heeft gemaakt om me in sociale situaties te "gedragen". Ik ben altijd een beetje de onzekere geek geweest :@ maar sinds ik date, durf ik veel meer. Mensen aanspreken, een heel verhaal vertellen in grote groepen enzo. Ik krijg het niet meer meteen Spaans benauwd als iemand me aanspreekt. Durven dansen tijdens het uitgaan.

Het daten heeft me meer bewust gemaakt van hoe ik overkom en wat m'n rol door zelf in is.
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:59:16 #224
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_160709059
quote:

[..]

Typisch weer...
Valt wel mee, nogmaals ... het was voor beiden een magistrale avond en eerlijk gezegd mijn leukste date ooit maar zoals Moppert al zegt, als (daarbuiten) de échte klik er niet is dan is het gewoon over. Het is episch voor m'n zelfvertrouwen en een prachtige herinnering. Next :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:16:08 #225
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_160740528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:47 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ach, ik heb ook zovaak een hele week volgepland met dates. Zelfs twee dates op een dag. Is het handig, nee... het is verwarrend en je kijkt naar de verkeerde dingen. Maar het kan. Soms voel je je net iets meer aangetrokken tot iemand anders. Ik zou er niet teveel achter zoeken of erin blijven hangen. Graag of niet toch? Na 1 date ben je ook niet tot je oren verliefd denk ik maar... dus op naar de volgende. (als je voorbij je 'he shit' momentje bent)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')