Één van mijn grootste makkes is altijd alles kapot rationaliseren en plannen. Inmiddels een prettige 2e date gehad. Kan niet zeggen dat er echt gevoelens zijn, denk ik, maar het is niet onprettig met elkaar. Krijg ook die indruk van de andere kant dus, zo lang het leuk is, is het leuk. Fysiek wel mijn type, met name geestelijk lopen we wat uiteen. Maar zal het daarom niet gelijk afkappen (deze keerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:57 schreef eefje801 het volgende:
Je doet erg ingewikkeld, dat spreekt het "date" tussen haakjes zetten nogal tegen. Misschien moet je dat soort dingen niet rationaliseren, just a thought
Je hebt me doorquote:
Maar even serieus: uiterlijk (uitstraling) let je toch altijd op de eerste dates of überhaupt als je iemand voor het eerst ziet? Pas daarna stel je je mening bij als je weet wat voor karakter iemand heeft.quote:
Misschien via datingsites ja. Rest kijk je naast uiterlijk ook wel naar innerlijk voordat je op date gaat. Ik zou niet daten zonder klik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar even serieus: uiterlijk (uitstraling) let je toch altijd op de eerste dates of überhaupt als je iemand voor het eerst ziet? Pas daarna stel je je mening bij als je weet wat voor karakter iemand heeft.
Leuk! Ik was hetzelfde van plan met mijn date, maar ze kon niet en had ook nog nooit van Muse gehoordquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:54 schreef Klonterpot het volgende:
Fuck yeah, ik ben gisteren naar Muse in de Ziggo Dome geweest met m'n date.
Awesome, het concert was geniaal en de avond was geniaal. Ik had er vooraf heel erg veel zin in, maar het was ook wel spannend omdat je voor en tussen de acts best heel erg lang vlak naast elkaar staat. Dat was een leuke beproeving, maar het ging allemaal super. Op naar de volgende!
Hoi Sturmic,quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:52 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Één van mijn grootste makkes is altijd alles kapot rationaliseren en plannen. Inmiddels een prettige 2e date gehad. Kan niet zeggen dat er echt gevoelens zijn, denk ik, maar het is niet onprettig met elkaar. Krijg ook die indruk van de andere kant dus, zo lang het leuk is, is het leuk. Fysiek wel mijn type, met name geestelijk lopen we wat uiteen. Maar zal het daarom niet gelijk afkappen (deze keer). Qua levenservaring lopen we redelijk in de pas.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:35 schreef Sturmic het volgende:
Het is op, het is klaar.
I'm done.
Ik ga weer iets productiefs doen en verder gewoon onzichtbaar zijn.
Het is een maand geleden dat je dit zei en je hebt nu een leuke date gehad. Zo hopeloos is het dus niet met je gesteld. Houd dat in je achterhoofd en sta je zelf niet meer in de weg.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:33 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Nee, ik ben er echt wel klaar mee. Mijn doelen voor dit jaar zijn nog een paar kilo's er af, een tweetal reizen maken en eens wat rustiger gaan leven. En iedereen die daaraan in de weg staat beschouw ik vanaf heden als collateral damage.
Ja, nu nog wel, wacht maar totdat je drie jaar met hem gehad hebtquote:Op maandag 14 maart 2016 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Fijn weekend weer gehad bij m'n date![]()
Ik ben vandaag achter iets (voor hem vermoedelijk een stuk minder) fantastisch gekomen
![]()
Even in de stad geweest omdat ik naar een voorjaarsjasje wilde kijken. En hij is leukKijkt wel met je mee, maar loopt niet als een zoutzak achter je aan en verdwijnt zelf ook meteen maar in een kleedhokje.
![]()
![]()
Het succes was van korte duur want blijkbaar had ze nog een paar 'projecten' lopen binnen een paar dagen na het concert toch interessanter bleken te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Leuk! Ik was hetzelfde van plan met mijn date, maar ze kon niet en had ook nog nooit van Muse gehoord
Nu zondag dus maar wat gaan doen. Het weer wordt in ieder geval prachtig, dus daar zal het niet aan liggen.
Dat is wel kut. Jij had het kaartje betaald van 90 euro oid?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het succes was van korte duur want blijkbaar had ze nog een paar 'projecten' lopen binnen een paar dagen na het concert toch interessanter bleken te zijn. Dus, ik ben weer weg hier. Terug naar topic 2.
Nee hoor, het was (nog steeds) een magische avond en ben absoluut niet 'gebruikt'. Sterker nog, zij had kaarten en reed ook nog eens ... daarom begrijp ik ook nog niet helemaal wat er gebeurt is maar waarschijnlijk gaan bij haar de fases tussen daten/scharrel/relatie wat sneller dan bij mij en met wat meer knakkers tegelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Jij had het kaartje betaald van 90 euro oid?
Oh goed geregeld danquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:47 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee hoor, het was (nog steeds) een magische avond en ben absoluut niet 'gebruikt'. Sterker nog, zij had kaarten en reed ook nog eens ... daarom begrijp ik ook nog niet helemaal wat er gebeurt is maar waarschijnlijk gaan bij haar de fases tussen daten/scharrel/relatie wat sneller dan bij mij en met wat meer knakkers tegelijk
Keurig eigen kaart betaald, en uiteraard haar drankjes maar inderdaad ... jammer dat het zo gelopen is!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh goed geregeld danJammer dat het niks geworden is. Maar avondje gratis naar muse zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Dag Drieklank. Ik vind het op zich prima dat je mij een spiegel probeert voor te houden, maar voor mij zijn daten en het maken van vrienden twee wezenlijk verschillende dingen. En dat laatste, en meer in zijn algemeenheid het geaccepteerd worden door mensen, dát heb ik wel degelijk achter mij gelaten. Dat soort uitspraken doe ik niet lichtzinnig.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:14 schreef Drieklank het volgende:
Het is een maand geleden dat je dit zei en je hebt nu een leuke date gehad. Zo hopeloos is het dus niet met je gesteld. Houd dat in je achterhoofd en sta je zelf niet meer in de weg.
Typisch weer...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het succes was van korte duur want blijkbaar had ze nog een paar 'projecten' lopen binnen een paar dagen na het concert toch interessanter bleken te zijn. Dus, ik ben weer weg hier. Terug naar topic 2.
Vrienden kunnen ook mensen zijn die je regelmatig voor een langere periode date. Je hoeft niet per se vriendje en vriendinnetje te worden om elkaar te blijven zien. Als het contact nooit langer duurt dan een paar dates, dan kun je dat ook zien als tijdelijke vrienden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Dag Drieklank. Ik vind het op zich prima dat je mij een spiegel probeert voor te houden, maar voor mij zijn daten en het maken van vrienden twee wezenlijk verschillende dingen. En dat laatste, en meer in zijn algemeenheid het geaccepteerd worden door mensen, dát heb ik wel degelijk achter mij gelaten. Dat soort uitspraken doe ik niet lichtzinnig.
Af en toe daten doet daar m.i. geen afbreuk aan. Ook daar ga ik zonder verwachtingen in, maar af en toe resulteert dat wel in een gezellige avond. Van de week ook de derde date gehad, en het is best wel gezellig steeds. Ik zie het verder wel aan en wat er gebeurt, gebeurt er.
Wat is er precies typisch?quote:
Weet je dat daten het voor mij echt makkelijker heeft gemaakt om me in sociale situaties te "gedragen". Ik ben altijd een beetje de onzekere geek geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:43 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Dag Drieklank. Ik vind het op zich prima dat je mij een spiegel probeert voor te houden, maar voor mij zijn daten en het maken van vrienden twee wezenlijk verschillende dingen. En dat laatste, en meer in zijn algemeenheid het geaccepteerd worden door mensen, dát heb ik wel degelijk achter mij gelaten. Dat soort uitspraken doe ik niet lichtzinnig.
Af en toe daten doet daar m.i. geen afbreuk aan. Ook daar ga ik zonder verwachtingen in, maar af en toe resulteert dat wel in een gezellige avond. Van de week ook de derde date gehad, en het is best wel gezellig steeds. Ik zie het verder wel aan en wat er gebeurt, gebeurt er.
Valt wel mee, nogmaals ... het was voor beiden een magistrale avond en eerlijk gezegd mijn leukste date ooit maar zoals Moppert al zegt, als (daarbuiten) de échte klik er niet is dan is het gewoon over. Het is episch voor m'n zelfvertrouwen en een prachtige herinnering. Nextquote:
Ach, ik heb ook zovaak een hele week volgepland met dates. Zelfs twee dates op een dag. Is het handig, nee... het is verwarrend en je kijkt naar de verkeerde dingen. Maar het kan. Soms voel je je net iets meer aangetrokken tot iemand anders. Ik zou er niet teveel achter zoeken of erin blijven hangen. Graag of niet toch? Na 1 date ben je ook niet tot je oren verliefd denk ik maar... dus op naar de volgende. (als je voorbij je 'he shit' momentje bent)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:47 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee hoor, het was (nog steeds) een magische avond en ben absoluut niet 'gebruikt'. Sterker nog, zij had kaarten en reed ook nog eens ... daarom begrijp ik ook nog niet helemaal wat er gebeurt is maar waarschijnlijk gaan bij haar de fases tussen daten/scharrel/relatie wat sneller dan bij mij en met wat meer knakkers tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |