Wat voor verwachting schept het woord date dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Sturmic het volgende:
Ben niet zo van de harde labeltjes. Schept alleen maar verwachtingen.
Date of "date"?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:23 schreef eefje801 het volgende:
ghehe BoL
Heb de date naar zaterdag gezet, gaan 's middags wat drinken. Hebben qua interesses wel vrij veel gemeen (vooral muziek) en het is een lekker ding dus dat zit in ieder geval goed. Ben benieuwd. Misschien te snel, maar ja je kunt ook niet gaan zitten sippen de hele tijd.
Hoop wel dat Sturmic het nog even komt toelichtenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Date of "date"?
Wat drinken of "wat drinken"?
Interesses of "interesses"?
gemeenschappelijke interesses kan wel handig zijn, maar gemeenschappelijke mening is voor mij totaal niet interessant "bij de ander"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Subpoena het volgende:
Gisteren een date gehad met iemand van twoo. We zijn iets gaan eten en daarna nog iets gaan drinken. Het vlotte helemaal voor mijn gevoel, gemeenschappelijke interesses en ook mening over bepaalde onderwerpen. Ik hoop wel op een 2e date.
Je moet er wel naast durven/willen lopen zeg ik altijd. Als je dat niet doet straal je uit niet blij met haar te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:24 schreef Moro het volgende:
Ik zit een beetje in dubio met de huidige date... mentaal echt een bijna perfect combinatie, lichamelijk not so much. Als ik cijfers moest geven zou ik zeggen een 9 voor innerlijk en een 3 voor uiterlijk, in principe een voldoende maar of ik ook genoegen ga nemen met een voldoende....
Toevallig, dat zegt Theo Maassen ook. Maar dat is wel het laatste van mijn zorgen wat anderen er van denken, bovendien is ze ook niet lelijk althans zo beleef ik dat niet. Het is meer dat het mijn smaak niet is, maar sommige dingen moet je leren eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet er wel naast durven/willen lopen zeg ik altijd. Als je dat niet doet straal je uit niet blij met haar te zijn.
Wat is haar smaak dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Moro het volgende:
[..]
Toevallig, dat zegt Theo Maassen ook. Maar dat is wel het laatste van mijn zorgen wat anderen er van denken, bovendien is ze ook niet lelijk althans zo beleef ik dat niet. Het is meer dat het mijn smaak niet is, maar sommige dingen moet je leren eten.
Leuk dat je er mee kunt praten maar als er vol walging geneukt gaat worden schiet het ook niet echt op, bovendien zijn er genoeg leuke knappe vrouwen, huphup nextquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:24 schreef Moro het volgende:
Ik zit een beetje in dubio met de huidige date... mentaal echt een bijna perfect combinatie, lichamelijk not so much. Als ik cijfers moest geven zou ik zeggen een 9 voor innerlijk en een 3 voor uiterlijk, in principe een voldoende maar of ik ook genoegen ga nemen met een voldoende....
Klinkt alsof hij autisme heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:27 schreef eefje801 het volgende:
Ben het dus eigenlijk ook niet zo met zijn constatering eens dat we wél heel goed bij elkaar pasten. Misschien vond hij dat maar het van mij aardig wat aanpassingsvermogen gevergd en de bereidheid om dat andersom te doen was niet zo groot. Volgens mij niet eens met opzet, hij had dat ook echt niet door ofzo, hoe hij overkwam en dat hij best wel raar in die dingen was.
Het heeft gewoon zo weinig zin om daar lang bij stil te staan. Het is jammer en een beetje verdrietig maar ik was ook absoluut niet gelukkig geworden met iemand die te weinig voor me voelde. Ik zal er vast nog wel eens aan denken en misschien is die nieuwe date wel geen blijvertje maar voor mij is het is geen reden om niet gewoon door te gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:04 schreef Andromache het volgende:
Knap van je Eefje. Ik begrijp werkelijk niet hoe je dit na die tleurstelling zo snel kunt opbrenge. Ik vind het heel erg knap.
Leuk Yats! Spannend! Dit is die dame waar je al eerder over schreef?quote:Op zondag 6 maart 2016 02:32 schreef yats het volgende:
Ik heb over een maand weer een date. Dat word ook meteen een erg lange date van vier dagen, mede door de afstand. Net ook weer twee uur met haar gebeld, waarbij de tijd voor beide om vloog. Van mij mag deze maand snel voorbij gaan.
Het klinkt realistisch, en krachtig. Ik wens je veel geluk en plezier toe bij deze nieuwe afslag op het padquote:Op zondag 6 maart 2016 09:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het heeft gewoon zo weinig zin om daar lang bij stil te staan. Het is jammer en een beetje verdrietig maar ik was ook absoluut niet gelukkig geworden met iemand die te weinig voor me voelde. Ik zal er vast nog wel eens aan denken en misschien is die nieuwe date wel geen blijvertje maar voor mij is het is geen reden om niet gewoon door te gaan.
[..]
Ja, die is dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar september twee keer mee gedate heb maar die helaas weer terug naar de VS moest. Sinds die tijd hebben we nog steeds elke dag contact gehouden en is het in ieder geval duidelijk dat we elkaar interessant vinden. Maar of waar het toe leid? Geen idee, dat gaan we zien.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het heeft gewoon zo weinig zin om daar lang bij stil te staan. Het is jammer en een beetje verdrietig maar ik was ook absoluut niet gelukkig geworden met iemand die te weinig voor me voelde. Ik zal er vast nog wel eens aan denken en misschien is die nieuwe date wel geen blijvertje maar voor mij is het is geen reden om niet gewoon door te gaan.
[..]
Leuk Yats! Spannend! Dit is die dame waar je al eerder over schreef?
Wauw dude, join the club. We gaan dezelfde uitdaging aan zo te zien. Ik mag de mijne eind april na precies 6 maanden weer in het echt zien, voor 5 dagen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, die is dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar september twee keer mee gedate heb maar die helaas weer terug naar de VS moest. Sinds die tijd hebben we nog steeds elke dag contact gehouden en is het in ieder geval duidelijk dat we elkaar interessant vinden. Maar of waar het toe leid? Geen idee, dat gaan we zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |