abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160385483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Sturmic het volgende:
Ben niet zo van de harde labeltjes. Schept alleen maar verwachtingen.
Wat voor verwachting schept het woord date dan?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:23:01 #152
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160386847
ghehe BoL

Heb de date naar zaterdag gezet, gaan 's middags wat drinken. Hebben qua interesses wel vrij veel gemeen (vooral muziek) en het is een lekker ding dus dat zit in ieder geval goed. Ben benieuwd. Misschien te snel, maar ja je kunt ook niet gaan zitten sippen de hele tijd.
pi_160389653
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:23 schreef eefje801 het volgende:
ghehe BoL

Heb de date naar zaterdag gezet, gaan 's middags wat drinken. Hebben qua interesses wel vrij veel gemeen (vooral muziek) en het is een lekker ding dus dat zit in ieder geval goed. Ben benieuwd. Misschien te snel, maar ja je kunt ook niet gaan zitten sippen de hele tijd.
Date of "date"?

Wat drinken of "wat drinken"?

Interesses of "interesses"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:48:36 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160390204
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Date of "date"?

Wat drinken of "wat drinken"?

Interesses of "interesses"?
Hoop wel dat Sturmic het nog even komt toelichten ;) Steeds benieuwder naar het antwoord.
pi_160406710
Gisteren een date gehad met iemand van twoo. We zijn iets gaan eten en daarna nog iets gaan drinken. Het vlotte helemaal voor mijn gevoel, gemeenschappelijke interesses en ook mening over bepaalde onderwerpen. Ik hoop wel op een 2e date. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:36:30 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160410161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 00:06 schreef Subpoena het volgende:
Gisteren een date gehad met iemand van twoo. We zijn iets gaan eten en daarna nog iets gaan drinken. Het vlotte helemaal voor mijn gevoel, gemeenschappelijke interesses en ook mening over bepaalde onderwerpen. Ik hoop wel op een 2e date. :@
gemeenschappelijke interesses kan wel handig zijn, maar gemeenschappelijke mening is voor mij totaal niet interessant "bij de ander"
pi_160429556
Ik zit een beetje in dubio met de huidige date... mentaal echt een bijna perfect combinatie, lichamelijk not so much. Als ik cijfers moest geven zou ik zeggen een 9 voor innerlijk en een 3 voor uiterlijk, in principe een voldoende maar of ik ook genoegen ga nemen met een voldoende....
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_160429666
Een 3 is voldoende voor jou? Waarom date je überhaupt met iemand als je er zo over denkt.
pi_160429692
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:24 schreef Moro het volgende:
Ik zit een beetje in dubio met de huidige date... mentaal echt een bijna perfect combinatie, lichamelijk not so much. Als ik cijfers moest geven zou ik zeggen een 9 voor innerlijk en een 3 voor uiterlijk, in principe een voldoende maar of ik ook genoegen ga nemen met een voldoende....
Je moet er wel naast durven/willen lopen zeg ik altijd. Als je dat niet doet straal je uit niet blij met haar te zijn.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 22:59:56 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_160430391
Ligt het niet meer aan je eigen onzekerheid dan? Bij een hele mooie man/vrouw weet je ook niet hoe het er over 30 jaar uitziet dus dan kan je beter ook maar een leuke persoonlijkheid hebben en met elkaar ergens over kunnen praten ;)
pi_160440310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je moet er wel naast durven/willen lopen zeg ik altijd. Als je dat niet doet straal je uit niet blij met haar te zijn.
Toevallig, dat zegt Theo Maassen ook. Maar dat is wel het laatste van mijn zorgen wat anderen er van denken, bovendien is ze ook niet lelijk althans zo beleef ik dat niet. Het is meer dat het mijn smaak niet is, maar sommige dingen moet je leren eten.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_160440465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Moro het volgende:

[..]

Toevallig, dat zegt Theo Maassen ook. Maar dat is wel het laatste van mijn zorgen wat anderen er van denken, bovendien is ze ook niet lelijk althans zo beleef ik dat niet. Het is meer dat het mijn smaak niet is, maar sommige dingen moet je leren eten.
Wat is haar smaak dan?
pi_160440765
Je vindt haar fysiek zwaar onaantrekkelijk. Oké, dan alleen vriendschap toch? Hoe simpel kan het zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_160442850
Lijkt mij ook een nobrainer, tenzij je wanhopig bent.
pi_160445631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:24 schreef Moro het volgende:
Leuk dat je er mee kunt praten maar als er vol walging geneukt gaat worden schiet het ook niet echt op, bovendien zijn er genoeg leuke knappe vrouwen, huphup next :)
pi_160451328
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:27 schreef eefje801 het volgende:
Ben het dus eigenlijk ook niet zo met zijn constatering eens dat we wél heel goed bij elkaar pasten. Misschien vond hij dat maar het van mij aardig wat aanpassingsvermogen gevergd en de bereidheid om dat andersom te doen was niet zo groot. Volgens mij niet eens met opzet, hij had dat ook echt niet door ofzo, hoe hij overkwam en dat hij best wel raar in die dingen was.
Klinkt alsof hij autisme heeft.
  zondag 6 maart 2016 @ 01:31:54 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160456001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij autisme heeft.
Zou best kunnen ja, hij vroeg zich dat zelf ook wel eens af.
  zondag 6 maart 2016 @ 01:42:10 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160456107
Maar goed, in ander nieuws; was een leuke date :) Net weer thuis, het klikte goed. Ik kreeg onderweg terug een berichtje of ik het óók voor herhaling vatbaar vond. Dat is nog eens wat anders dan dat vage. Eigenlijk wat te rap voor mij en natuurlijk kwam M. even in gedachten voorbij maar het is juist positief, dat moet ik echt nog even in mijn hoofd prenten. Leuke gesprekken gehad, openhartig en intens, lekker wijntje gedronken en er is voor me gekookt. Lekker gezoend ook.
  zondag 6 maart 2016 @ 02:04:41 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160456309
Knap van je Eefje. Ik begrijp werkelijk niet hoe je dit na die tleurstelling zo snel kunt opbrenge. Ik vind het heel erg knap.

[ Bericht 75% gewijzigd door Andromache op 06-03-2016 02:41:14 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 6 maart 2016 @ 02:32:15 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160456506
Ik heb over een maand weer een date. Dat word ook meteen een erg lange date van vier dagen, mede door de afstand. Net ook weer twee uur met haar gebeld, waarbij de tijd voor beide om vloog. Van mij mag deze maand snel voorbij gaan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160456805
-Kssst-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 06-03-2016 09:18:48 ]
  zondag 6 maart 2016 @ 09:20:09 #172
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160458208
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 02:04 schreef Andromache het volgende:
Knap van je Eefje. Ik begrijp werkelijk niet hoe je dit na die tleurstelling zo snel kunt opbrenge. Ik vind het heel erg knap.
Het heeft gewoon zo weinig zin om daar lang bij stil te staan. Het is jammer en een beetje verdrietig maar ik was ook absoluut niet gelukkig geworden met iemand die te weinig voor me voelde. Ik zal er vast nog wel eens aan denken en misschien is die nieuwe date wel geen blijvertje maar voor mij is het is geen reden om niet gewoon door te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 02:32 schreef yats het volgende:
Ik heb over een maand weer een date. Dat word ook meteen een erg lange date van vier dagen, mede door de afstand. Net ook weer twee uur met haar gebeld, waarbij de tijd voor beide om vloog. Van mij mag deze maand snel voorbij gaan.
Leuk Yats! Spannend! Dit is die dame waar je al eerder over schreef?
  zondag 6 maart 2016 @ 16:20:37 #173
138876 Andromache
pi_160466091
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het heeft gewoon zo weinig zin om daar lang bij stil te staan. Het is jammer en een beetje verdrietig maar ik was ook absoluut niet gelukkig geworden met iemand die te weinig voor me voelde. Ik zal er vast nog wel eens aan denken en misschien is die nieuwe date wel geen blijvertje maar voor mij is het is geen reden om niet gewoon door te gaan.

[..]
Het klinkt realistisch, en krachtig. Ik wens je veel geluk en plezier toe bij deze nieuwe afslag op het pad :)
  zondag 6 maart 2016 @ 16:51:56 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160466787
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 09:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Leuk Yats! Spannend! Dit is die dame waar je al eerder over schreef?
Ja, die is dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar september twee keer mee gedate heb maar die helaas weer terug naar de VS moest. Sinds die tijd hebben we nog steeds elke dag contact gehouden en is het in ieder geval duidelijk dat we elkaar interessant vinden. Maar of waar het toe leid? Geen idee, dat gaan we zien.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_160466915
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, die is dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar september twee keer mee gedate heb maar die helaas weer terug naar de VS moest. Sinds die tijd hebben we nog steeds elke dag contact gehouden en is het in ieder geval duidelijk dat we elkaar interessant vinden. Maar of waar het toe leid? Geen idee, dat gaan we zien.
Wauw dude, join the club. We gaan dezelfde uitdaging aan zo te zien. Ik mag de mijne eind april na precies 6 maanden weer in het echt zien, voor 5 dagen.

Succes met wachten! Het is echt kut. :')
  zondag 6 maart 2016 @ 18:51:29 #176
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160469788
quote:

[..]

Leuk man ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_160472833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 01:46 schreef eefje801 het volgende:
quote:
0s.gif
Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Sturmic het volgende:

Ben niet zo van de harde labeltjes. Schept alleen maar verwachtingen.

Bij wie?
Bij veel mensen denk ik. "Daten" voelt -zeker voor- mij wat beladen aan. Je wordt geacht een leuke tijd te hebben waarin je elkaar "test" op compatibiliteit. Terwijl het meer iets zou moeten zijn zonder gedoe: geen verwachtingen, geen vast kader etc. Maar je wordt dan in de fuik gehouden van het voldoen aan de maatschappelijk verwachting. Het is immers ook makkelijker/minder "gedwongen" als je op een organische manier (werk/vrienden/school) je partner leert kennen. Een paar van mijn dates ervoeren dat ook zo (wat natuurlijk ook weer iets kan zeggen hoe ze onze dates hebben ervaren ;) )

Nou ja, voor mij is de beslissing om "date' of date te typen ook weer niet zo'n heikel punt dat ik er van tevoren een heel gedachtenconstruct voor had bedacht...
pi_160472947
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:48 schreef eefje801 het volgende:
Hoop wel dat Sturmic het nog even komt toelichten ;) Steeds benieuwder naar het antwoord.
Nou ja, zie hierboven dus. Als ik mocht kiezen, ging ik liever niet op date om iemand te leren kennen, maar deed ik dat op een meer natuurlijke, minder afgekaderde wijze. Anderszijds, en dat realiseer ik mij ook heel wel, helpt het ook wel dat je van elkaar weet dat je niet alleen maar daar zit om vrienden te maken o.i.d.
Dus die volgende stap zetten (fysiek contact bijv.) is wat minder onverwacht/onnatuurlijk in zo'n datesetting t.o.v. de "gewone" wereld. En dat helpt mij persoonlijk dan weer wel.

Overigens deze week weer een bakkie doen. Vorige keer ging boven verwachting goed, appcontact blijft leuk dus maar eens zien waar het schip strandt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sturmic op 06-03-2016 22:17:16 ]
pi_160482917
quote:

[..]

Leukkk :D

Wel lastig qua toekomstperspectief, maar hey... eerst maar eens kijken hoe het loopt.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:40:12 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160483389
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel lastig qua toekomstperspectief, maar hey... eerst maar eens kijken hoe het loopt.
toekomstperspectief....

het is alleen maar een "date"...
pi_160483444
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

toekomstperspectief....

het is alleen maar een "date"...
Klopt maar ik ben liever iemand die van tevoren nadenkt over zulke dingen, voordat het nog iets is, in plaats van achteraf er op pijnlijke wijze achter komen dat het door de afstand niet gaat werken. Ik zei niet voor niets 'eerst maar eens zien hoe het loopt'.

En als je al zo lang met elkaar praat als zij doen, en elkaar al eerder hebt ontmoet/fysiek bent geweest, is het wel iets meer dan gewoon een date. Lijkt me. ;)
  maandag 7 maart 2016 @ 11:51:50 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160485653
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:57 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Wauw dude, join the club. We gaan dezelfde uitdaging aan zo te zien. Ik mag de mijne eind april na precies 6 maanden weer in het echt zien, voor 5 dagen.

Succes met wachten! Het is echt kut. :')
Tja, die ene maand is nog te doen. Het is ook niet dat er nu al echt diepgaande gevoelens ofzo zijn, maar de interesse in elkaar en om te zien of er iets kan groeien is er in ieder geval. Maar bij jou zit het al iets dieper denk ik gezien wat je ooit postte?

quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker, ik heb er zin in. Sowieso leuk om weer eens naar Parijs te gaan en daar leuk gezelschap te hebben. En inderdaad, ik zie verder wel hoe het loopt. Je weet dat ik niet snel echt diepgaande gevoelens heb en dat dat bij mij groeit, dus als het niet werkt is dat zeker jammer maar kan ik mezelf in ieder geval niet verwijten dat ik het niet geprobeerd heb. Dat is een les die ik nu hopelijk geleerd heb ;)
pi_160503548
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:51 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, die ene maand is nog te doen. Het is ook niet dat er nu al echt diepgaande gevoelens ofzo zijn, maar de interesse in elkaar en om te zien of er iets kan groeien is er in ieder geval. Maar bij jou zit het al iets dieper denk ik gezien wat je ooit postte?
Ik heb geen idee hoe diep het zit. Ik vind haar echt wel leuk ondertussen, lijkt wel wederzijds, maar dat is allemaal gebaseerd op tekstberichten en Skype. Uit die dingen krijg ik wel een positief gevoel. Ik ga daar ook heen met het idee om te kijken of het wat kan worden. Voor nu teren we beiden op de twee dagen die we samen hebben gehad in september. Dus ik denk dat we op zich wel op hetzelfde punt zitten, correct me if im wrong.

Ik moet het ook niet mooier maken dan het is voor mijzelf. :)
pi_160510430
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe diep het zit. Ik vind haar echt wel leuk ondertussen, lijkt wel wederzijds, maar dat is allemaal gebaseerd op tekstberichten en Skype. Uit die dingen krijg ik wel een positief gevoel. Ik ga daar ook heen met het idee om te kijken of het wat kan worden. Voor nu teren we beiden op de twee dagen die we samen hebben gehad in september. Dus ik denk dat we op zich wel op hetzelfde punt zitten, correct me if im wrong.

Ik moet het ook niet mooier maken dan het is voor mijzelf. :)
Geniet er ook van he, ga het niet teveel analyseren O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:53:05 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160512209
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef Andromache het volgende:

[..]

Het klinkt realistisch, en krachtig. Ik wens je veel geluk en plezier toe bij deze nieuwe afslag op het pad :)
Dat ben ik ook niet elke dag hoor ;) Was ook een beetje ontkenning, heb het er nog best wel moeilijk mee hoe alles is gelopen. Maar wat een rust om geen contact te hebben en wat helpt dat zeg.. fiew. Nu moet ik er gewoon zelf me dealen en dat komt wel goed. Ook met jou!!! Echt! Ga lekker mee met de wandelmeet anders (zie andere topic) krijg je een héle dikke knuffel van me topper O+

Mijn date van afgelopen weekend was me aan het ghosten. Bij navraag vond hij even afstand van beide kanten goed. Hoezo serieus.. pfiew. Ik voelde de klik qua chemie nog niet helemaal dus het geeft ook niet. Daarbij kan ik net zo zijn, twee schorpioenen is ook gewoon te intens (zweefmodus weer uit *). Ondertussen word ik ook gespamd door de date van begin vorig jaar, die wil graag alsnog een keer koffie drinken. Weet het nog niet want vond hem een beetje te arrogant maar we shall see... genoeg andere dingen om te doen die ook belangrijk zijn.
pi_160512262
Ik zie vrijdag m'n date weer O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:56:27 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160512275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik zie vrijdag m'n date weer O+
*O* ga je weer wat koken?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:57:20 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160512289
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:40 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nou ja, zie hierboven dus. Als ik mocht kiezen, ging ik liever niet op date om iemand te leren kennen, maar deed ik dat op een meer natuurlijke, minder afgekaderde wijze. Anderszijds, en dat realiseer ik mij ook heel wel, helpt het ook wel dat je van elkaar weet dat je niet alleen maar daar zit om vrienden te maken o.i.d.
Dus die volgende stap zetten (fysiek contact bijv.) is wat minder onverwacht/onnatuurlijk in zo'n datesetting t.o.v. de "gewone" wereld. En dat helpt mij persoonlijk dan weer wel.

Overigens deze week weer een bakkie doen. Vorige keer ging boven verwachting goed, appcontact blijft leuk dus maar eens zien waar het schip strandt.
Je doet erg ingewikkeld, dat spreekt het "date" tussen haakjes zetten nogal tegen. Misschien moet je dat soort dingen niet rationaliseren, just a thought :)
pi_160512345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

*O* ga je weer wat koken?
Nou qua koken zitten we niet zo op een lijn :') alles wat ik lekker vind, vind hij niet te eten en andersom lust ik precies zijn lievelingseten niet. Dus meestal eindigen we met pizza of friet :+

Maar ik moet aankomen dus dat is goed. Nog geen weekend zonder bakken gehad dus er gaat vast wel weer iets in de oven. O+
pi_160512406
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geniet er ook van he, ga het niet teveel analyseren O+
Dat is sowieso doel #1 van de hele trip. :)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:34:12 #191
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160513156
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou qua koken zitten we niet zo op een lijn :') alles wat ik lekker vind, vind hij niet te eten en andersom lust ik precies zijn lievelingseten niet. Dus meestal eindigen we met pizza of friet :+

Maar ik moet aankomen dus dat is goed. Nog geen weekend zonder bakken gehad dus er gaat vast wel weer iets in de oven. O+
Ha ha nou ja op een pizza kun je ook van alles gooien natuurlijk :) Have fun!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:26:39 #192
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_160516770
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook niet elke dag hoor ;) Was ook een beetje ontkenning, heb het er nog best wel moeilijk mee hoe alles is gelopen. Maar wat een rust om geen contact te hebben en wat helpt dat zeg.. fiew. Nu moet ik er gewoon zelf me dealen en dat komt wel goed. Ook met jou!!! Echt! Ga lekker mee met de wandelmeet anders (zie andere topic) krijg je een héle dikke knuffel van me topper O+

Mijn date van afgelopen weekend was me aan het ghosten. Bij navraag vond hij even afstand van beide kanten goed. Hoezo serieus.. pfiew. Ik voelde de klik qua chemie nog niet helemaal dus het geeft ook niet. Daarbij kan ik net zo zijn, twee schorpioenen is ook gewoon te intens (zweefmodus weer uit *). Ondertussen word ik ook gespamd door de date van begin vorig jaar, die wil graag alsnog een keer koffie drinken. Weet het nog niet want vond hem een beetje te arrogant maar we shall see... genoeg andere dingen om te doen die ook belangrijk zijn.
Wat is ghosten?
Take it easy Eef.... maar aandacht niet tekort dus... (hopelijk leuke aandacht)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 8 maart 2016 @ 15:54:14 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160518487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat is ghosten?
Take it easy Eef.... maar aandacht niet tekort dus... (hopelijk leuke aandacht)
Niks laten horen.
Doe ik wel hoor..we hebben allemaal zo onze manier om met dingen om te gaan. Grotendeels leuke aandacht, komt goed :)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:16:57 #194
138876 Andromache
pi_160527511
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

skat :*
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:05:29 #195
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160542493
Weer een leuke meid getroffen. Via RP nog wel. Heb daar een gratis account en werd door haar benaderd. Eerst gemaild en sinds kort op de app. Ze is blond en klein O+ Bovendien een prachtige stem (ze is zangeres en zangdocent). Binnenkort daten. Ze is nu ziek dus nog even geduld :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_160559683
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer een leuke meid getroffen. Via RP nog wel. Heb daar een gratis account en werd door haar benaderd. Eerst gemaild en sinds kort op de app. Ze is blond en klein O+ Bovendien een prachtige stem (ze is zangeres en zangdocent). Binnenkort daten. Ze is nu ziek dus nog even geduld :)
Hopelijk is het qua innerlijk/klik ook nog wat ipv de focus op oppervlakkigheden.
pi_160563399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 06:19 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hopelijk is het qua innerlijk/klik ook nog wat ipv de focus op oppervlakkigheden.
altijd afwachten heh
Children of the night. What music they make.
pi_160563541
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 06:19 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Eh waar moet ie zich nu dan op focussen hij heeft haar toch nog niet ontmoet? :{
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:53:15 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160567976
Morgen kopje koffie doen en als het klikt wandelen met een leuke tindermatch.

Ook omdat het niet anders kon en ons beide aanging contact moeten hebben met M. Hij begon gelijk een heel gesprek via de app en wilde van alles van me weten maar heb het maar een beetje oppervlakkig gehouden. Te snel en bovendien gaat het hem officieel niks meer aan.
pi_160581054
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Eh waar moet ie zich nu dan op focussen hij heeft haar toch nog niet ontmoet? :{
Eh op haar lichaam :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')