abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:50:49 #126
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160348627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Met andere woorden, ze denkt niet dat je exclusief wil/kan zijn? Of dat ze de juiste vrouw is voor je? Het lijkt zogezegd niet aan gebrek aan gevoel te liggen..

Jammer en zuur, maar je bent wel weer een ervaring rijker en weet beter wat je zoekt voor een relatie/wil enzo..
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:31 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar als ze jou echt helemaal fantastischleuk vindt (ga ik vanuit), waarom geeft ze het geen kans?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel klote. Al vind ik het een vage reden.
Of jjj hebt te vaak te duidelijk gemaakt dat je exclusiviteit niet ziet zitten (met haar) of ze legt er een ander sausje over en vindt ze je niet zo leuk als dat ze vindt dat ze zou moeten zijn voor een relatie.
Het is heel simpel. Zij wil trouwen en kinderen op korte termijn, ik kan haar die zekerheid niet geven. Het matcht ideaal verder, als ik 10 jaar ouder was geweest was het allang besloten. Heb er zelfs even serieus over nagedacht, dat trouwen. Ze is gewoon perfect, kleine kans dat ik er nog zo één tegen ga komen.

Blijf haar overigens nog wel gewoon zien, dus kan niet echt klagen. Op het moment dat zij op haar best is ben ik er waarschijnlijk nog niet eens klaar voor. Goede motivatie dus :-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_160348666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:47 schreef BeamofLight het volgende:
Nee zij denkt: Kurva! Wa loopt hij nou serieus te lopen dien, da wil ik nie
Dit
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:00:48 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160348982
Oftewel het loopt mis op toekomstplannen en dat er blijkbaar niet de verwachting is dat jullie nader tot elkaar komen daarin.
Das toch wat anders dan dat ze veolt dat ze je belemmerd mbt je dating.
pi_160349071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ze is gewoon perfect, kleine kans dat ik er nog zo één tegen ga komen.

O+ agossie O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:07:00 #130
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160349178
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:17 schreef eefje801 het volgende:
Hier voor het helen van mijn geknakte ego maar even een reünie met V. gepland.
Wie is V?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:08:15 #131
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160349227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel het loopt mis op toekomstplannen en dat er blijkbaar niet de verwachting is dat jullie nader tot elkaar komen daarin.
Das toch wat anders dan dat ze veolt dat ze je belemmerd mbt je dating.
Nouja, het een volgt uit het andere.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ agossie O+
Ik word soft ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_160349241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[..]

Ik word soft ;-)
Nee hoor, je hebt gewoon een postpuberaal crushje wat niet beantwoord wordt en denkt dat de wereld vergaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:13:01 #133
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160349359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt gewoon een postpuberaal crushje wat niet beantwoord wordt en denkt dat de wereld vergaat.
En ik maar denken dat je me eindelijk begreep..:(
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:13:54 #134
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160349394
Overigens we blijven elkaar wel nog gewoon zien.....

En 10 minuten later heeft ze hem alweer waar ze hem wil. Nice.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:17:57 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160349525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Klopt, dus dat is dan niet de reden (sorry, zit te muggenziften, I know)
pi_160355680
Morgen maar weer eens kennismaken met een dame. Benieuwd, Tinder is toch altijd zo'n allegaartje van leuk tot knettergek. Appen gaat prima met haar, maar goed, het zal niet voor het eerst zijn dat het IRL een enorme blindganger blijkt te zijn. Of ik, kan ook nog (waarschijnlijker). Anyway. Leuk om weer eens een praatje te mogen maken met een nieuw iemand.
pi_160355866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:04 schreef Sturmic het volgende:
Anyway. Leuk om weer eens een praatje te mogen maken met een nieuw iemand.
That's the spirit en veel plezier!
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:27:43 #138
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160364080
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:07 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie is V?
Een oude vlam die af en toe weer eens in mijn leven komt als er behoefte aan is, zoiets. Ooit via internet gevonden, dat dan weer wel.

Het is toch wel raar om te ontdekken dat (misschien door hoe het ging) het gevoel bij mij toch niet zo diep zat als ik dacht, voor mijn date. Ik wilde het misschien wel heel graag dat het zou werken en als we dat beide hadden gehad was het misschien wel dieper geworden maar ik voel me al een stuk beter nu, terwijl ik er toch ook wel verdrietig van was. Het geeft ook ontzettend veel rust ofzo en ik zie nu ook wel wat er niet goed paste.

Ben het dus eigenlijk ook niet zo met zijn constatering eens dat we wél heel goed bij elkaar pasten. Misschien vond hij dat maar het van mij aardig wat aanpassingsvermogen gevergd en de bereidheid om dat andersom te doen was niet zo groot. Volgens mij niet eens met opzet, hij had dat ook echt niet door ofzo, hoe hij overkwam en dat hij best wel raar in die dingen was.

Heb vrijdag een gewone date/drankje doen met iemand die ik nog via Tinder ken. En nog contact met iemand waarmee ik vorig jaar in deze periode aan het daten was. Ze komen ook altijd terug hé, tssk. Maar als afleiding en voor het gezelschap is het best okee. Verder gewoon aan mijn eigen dingen waar ik al druk mee was verder werken.

Wel blij/trots dat ik het gewoon weer eens heb geprobeerd met iemand. Ik lees hier toch wel vaak mensen die dan zeggen van "told you so" maar dan denk ik als je nooit wat probeert en je nooit weer eens kwetsbaar bij iemand opstelt loop je best wat waardevolle ervaringen mis in het leven en dat vind ik zonde.
pi_160365157
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een oude vlam die af en toe weer eens in mijn leven komt als er behoefte aan is, zoiets. Ooit via internet gevonden, dat dan weer wel.

Het is toch wel raar om te ontdekken dat (misschien door hoe het ging) het gevoel bij mij toch niet zo diep zat als ik dacht, voor mijn date. Ik wilde het misschien wel heel graag dat het zou werken en als we dat beide hadden gehad was het misschien wel dieper geworden maar ik voel me al een stuk beter nu, terwijl ik er toch ook wel verdrietig van was. Het geeft ook ontzettend veel rust ofzo en ik zie nu ook wel wat er niet goed paste.

Ben het dus eigenlijk ook niet zo met zijn constatering eens dat we wél heel goed bij elkaar pasten. Misschien vond hij dat maar het van mij aardig wat aanpassingsvermogen gevergd en de bereidheid om dat andersom te doen was niet zo groot. Volgens mij niet eens met opzet, hij had dat ook echt niet door ofzo, hoe hij overkwam en dat hij best wel raar in die dingen was.

Heb vrijdag een gewone date/drankje doen met iemand die ik nog via Tinder ken. En nog contact met iemand waarmee ik vorig jaar in deze periode aan het daten was. Ze komen ook altijd terug hé, tssk. Maar als afleiding en voor het gezelschap is het best okee. Verder gewoon aan mijn eigen dingen waar ik al druk mee was verder werken.

Wel blij/trots dat ik het gewoon weer eens heb geprobeerd met iemand. Ik lees hier toch wel vaak mensen die dan zeggen van "told you so" maar dan denk ik als je nooit wat probeert en je nooit weer eens kwetsbaar bij iemand opstelt loop je best wat waardevolle ervaringen mis in het leven en dat vind ik zonde.
Ik bedoelde het zeker niet als told you so he. Sorry als het zo overkwam :)

Maar ik gun(de) je wel iets minder moeizaams en meer volle bak genieten!
  woensdag 2 maart 2016 @ 13:38:26 #140
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160365757
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah prima toch? Is ook wel lekkere afleiding even.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:50:31 #141
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160367335
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik bedoelde het zeker niet als told you so he. Sorry als het zo overkwam :)

Maar ik gun(de) je wel iets minder moeizaams en meer volle bak genieten!
Weet ik en dan nog zou het niet geven want het was wel enigszins te voorzien. Er was teveel vaagheid en er waren teveel twijfels. Tel daarbij op dat ik in een rotpositie zat want ik had die gevoelens al, hij wilde eerst vriendschap en toen weer meer en toen weer twijfels etc. Je zit daar dan nog middenin en je vindt iemand niet voor niets leuk, daar was al bijna een jaar overheen gegaan ofzo. Dus ja, gelijk opgeven? Zo zit ik gewoon niet in elkaar al is dat soms ook een manco.

Je weet het echter niet, als je het niet probeert. Iemand schreef dat hier gister nog. Als je steeds zegt: Ik ga pas weer voor iemand als het precies zó voelt en zó gaat, draai je jezelf dan geen rad voor ogen? Want bij doorvragen heeft elke relatiestart zijn strubbelingen. Niet in de minste plaats soms ook gewoon slechte timing. Ik gun het mezelf ook, minder moeite, absoluut. Dit was ook niet de goede man voor mij en dat realiseer ik me wel.

Maar ouder worden betekent meer bagage, onderhandelen en compromissen sluiten. Het lijkt of veel mensen dat gewoon niet meer willen of in ieder geval er teveel vanuit gaan dat de ander dat vooral wel zal doen. Misschien heb ik het mis hoor maar ik kom dat gewoon niet vaak tegen, het is toch wel vaak "ikke ikke ikke".
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:11:14 #142
242666 BeamofLight
pi_160367866
Mja Eefje wij wisten t wel

Dp schreef al: teveel gedoe veel te weinig Yyyyyyoooooo
pi_160368949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar ouder worden betekent meer bagage, onderhandelen en compromissen sluiten. Het lijkt of veel mensen dat gewoon niet meer willen of in ieder geval er teveel vanuit gaan dat de ander dat vooral wel zal doen. Misschien heb ik het mis hoor maar ik kom dat gewoon niet vaak tegen, het is toch wel vaak "ikke ikke ikke".
Mijn date is "wat ouder", vind het juist een verademing. Juist niet "ikke ikke ikke". Vind ik meer bij begin twintigers passen

:@
pi_160369007
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn date is "wat ouder", vind het juist een verademing. Juist niet "ikke ikke ikke". Vind ik meer bij begin twintigers passen

:@
Ik denk dat de zelfstandigheid bij het ouder worden en laten gaan en accepteren van de ander wel mee kan helpen. Dat zorgt wel voor meer focus op positievere punten van de ander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:18:05 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160370858
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Mja Eefje wij wisten t wel

Dp schreef al: teveel gedoe veel te weinig Yyyyyyoooooo
Het was een beetje "aaaikoetsjie..rotkat!"
Mindfuck. Maar goed, verder gaan.
pi_160381523
Vanavond sinds een tijdje weer een "date" gehad. Leuke meid, gezellig gehad en de tijd vloog voorbij. Vind het altijd wel wat onwennig om af te tasten waar je raakvlakken hebt, en toch te voorkomen dat het zo'n uitvraaggesprek wordt. Daarna nog ff langs de kade wandelen, altijd goed om wat dichter tot elkaar te komen. Al met al een leuke avond gehad, en zeker voor herhaling vatbaar. Goed, we zien wel of en wat er verder van komt.
pi_160381629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:30 schreef Sturmic het volgende:
Vanavond sinds een tijdje weer een "date" gehad. Leuke meid, gezellig gehad en de tijd vloog voorbij. Vind het altijd wel wat onwennig om af te tasten waar je raakvlakken hebt, en toch te voorkomen dat het zo'n uitvraaggesprek wordt. Daarna nog ff langs de kade wandelen, altijd goed om wat dichter tot elkaar te komen. Al met al een leuke avond gehad, en zeker voor herhaling vatbaar. Goed, we zien wel of en wat er verder van komt.
Waarom staat date tussen aanhalingstekens?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160382778
Ben niet zo van de harde labeltjes. Schept alleen maar verwachtingen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 01:46:25 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160383314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Sturmic het volgende:
Bij wie?
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:17:54 #150
242666 BeamofLight
pi_160384810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:49 schreef Sturmic het volgende:
loooooool het zijn maar letters man; een stuk of 4.

Anders zeg je de volgende keer dat je met je oud tante naar de bioscoop gaat, dan weten we dat je "date" bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')