SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een buikje dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
goeie ahah xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Maarre crip, vertel eens. Hoeveel glazen azijn heb je al op?
niemand caredquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
Kijk trouwens een filmpje van Erik Scherder, best boeiend.
Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Le_Professeur het volgende: [..] is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt. [/quote]
hahaha goeie man xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
Weetje wat ik geen goede vader zou vinden Jimmy? Mag ik het zeggen of ga je dn huilen?
Muah een buikje wat zo'n 2 m vooruit steekt enzoo xdquote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je een buikje dan?![]()
Kijk trouwens een filmpje van Erik Scherder, best boeiend.
Je mag alles zeggen, maar het is wel een beetje sneu.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
Weetje wat ik geen goede vader zou vinden Jimmy? Mag ik het zeggen of ga je dn huilen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik erken jou niet als autoriteit op dit gebied.
quote:
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten xquote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar het is wel een beetje sneu.
Ja, hij heeft ook een leuke manier van presenteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maaruhm interessant he, neuropsychologen zijn sowieso leuk om naar te luisteren
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette'squote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
Van mij had dat gezeur niet gehoeven hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
;$quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette's
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessantquote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm denk je anders dat Niels zo'n interesse toont
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben etende en fokkende
No leven-er gespot
drie benen bedoel jequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessant
Takes one to know onequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.
Dus zo komt MMG aan zijn geld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |