Ja, hij heeft ook een leuke manier van presenteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee maaruhm interessant he, neuropsychologen zijn sowieso leuk om naar te luisteren
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette'squote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
Van mij had dat gezeur niet gehoeven hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kom er zo maybe op terug als ik zin heb, ben nu gevulde paprika en courgette aan t eten x
;$quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
een gevulde Crip met gevulde paprika's en courgette's
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessantquote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm denk je anders dat Niels zo'n interesse toont
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben etende en fokkende
No leven-er gespot
drie benen bedoel jequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Niels vindt alles met 2 benen interessant
Takes one to know onequote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.
Dus zo komt MMG aan zijn geld.quote:
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat jij een no-lifer bent. No offence hoor.
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.quote:
Ben heel weekend niet op FOK! geweest, heb echt mad veel leven.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xD
2nutz is gewoon real life god hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Online op FOK! tegen iemand zeggen dat ie geen leven heeft, goeie xD
Drugsleef beste leef toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.
Stoer doen met dat je van je vriendin niet online mocht.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben heel weekend niet op FOK! geweest, heb echt mad veel leven.
Het zit diep he?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe vooral stoer met jouw drugsleven waarbij je zelfs op feestjes fokt. Wederom iedereen hier is een no-lifer. Waarom doen mensen of ze hier een leven hebben door anderen af te katten.
Hahaha owjowwquote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |