SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb afgelopen zaterdag best veel brood gehad, maar ik heb gewoon door dat mijn lichaam het niet meer zo goed trekt (opgeblazen gevoel):')quote:Op maandag 22 februari 2016 15:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In mijn geval net zo regelmatig uit maïsbrood als uit volkorenboterhammen en ontbijtkoek. Ieder z'n ding... Ik zou brood echt, echt niet kunnen missen. Dan zou het voor mij niet vol te houden zijn en zou ik wrs af en toe een heel brood tegelijk in m'n mik stoppen. Geen goed idee dus
ja van muscle meat http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blikquote:Op maandag 22 februari 2016 15:32 schreef Artoo het volgende:
@ Harvey:
Nee, Muscle Meat is een op zichzelf staand merk: http://musclemeat.nl/
ik kan het je echt enorm aanradenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Kip uit blik?Wauw, ik zou het bijna willen proberen.
En rijst über alles. Sowieso.
Grappig dat ze het zout en maïszetmeel verwaarloosbaar vinden. Laat het dan weg, zou je zeggen...?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja van muscle meat http://musclemeat.nl/non-diepvries/kip-in-blik
[..]
ik kan het je echt enorm aanraden
ghehe ja nu je het zegt, was me nog niet opgevallen die tekst. ben stiekem wel benieuwd wat ze dan precies verwaarloosbaar vinden...zou er bijna een mail aan wagen....bijnaquote:Op maandag 22 februari 2016 15:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Grappig dat ze het zout en maïszetmeel verwaarloosbaar vinden. Laat het dan weg, zou je zeggen...?
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit in een workshop met een aantal Amerikanen. Snelle observaties leren mij:
1. Ze dragen ALLEMAAL een fitbit
2. Ze zijn allemaal morbide obees.
Hopelijk motiveert de fitbit een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*is in staat om chocolade op te vreten nu *
Edit: mijn tomtomapparaat ligt dus nu ook op me te wachten.. gelukkig ben ik het morbide obees wel voorbij geloof ik.. alhoewel....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
1. checkquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag de snoepjes die mijnquote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een verhitte discussie overigens. Ik gooi ook eten weg dat ik niet meer wil opeten. Ja, ik vind dat zonde. Nee, ik geef het liever aan de prullenbak dan dat ik het in mijn mond stop. Of als ik goed in m'n vel zit dan laat ik het achter op mijn werk.
Haha, precise hetzelfde hier vanmiddagquote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik vroeg in Januari ook aan 1 collega 'Oh, is dat de Charge die je om hebt?' waarop alle vier de mensen die er stonden meteen hun arm uit hun mouw schudden.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Twixquote:Op maandag 22 februari 2016 16:56 schreef MutedFaith het volgende:
Hier ligt al anderhalve maand een twix in t dashboardkastje. Maar die was ik alweer vergeten..
Ik kwam ooit op de website van een Amerikaanse stad waar ze heel veel promotie maakten voor het 3k per dag doel met een stappenteller! Serieus!quote:
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..quote:
Ik heb er een half jaar gewoond en met mijn gewoonte overal heen te wandelen was dat best moeilijkquote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..
ik moest door de berm naar kantoor ploeterenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je kan in veel Amerikaanse steden nergens heen lopen he.. Dan is er gewoon géén stoep, autoweg en meteen ernaast vangrail. Treurig maar waar..
Herkenbaarquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest door de berm naar kantoor ploeteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |