WHO adviseert maximaal 50 gram. Andere organisaties weer maximaal 30 gram ofzoquote:Op maandag 22 februari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
What the fuck zeg jij nu? Snap er niks van
Max niet kennenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
What the fuck zeg jij nu? Snap er niks van
Met oud en nieuw was er bij ons een kerel die stond eens bijna in de dumpert top 5quote:
Onder invloed rijden beste rijdenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan wel over keuzes waarmee je enkel dingen voor jezelf beslist. Dus niet onder invloed deelnemen aan het verkeer en dergelijke.
ja dan is 50 gram bijna 2x zoveel denk na danquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Who zegt dat als Max andere bronnen hebben als Max 30 gram
Nou nou, zo zo, poeh poeh.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was er bij ons een kerel die stond eens bijna in de dumpert top 5Die kerel met gitaar die rapt in 6 verschillende talen. Vet hoor
5 Orgasmes in één sessie met je moeder.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wat heb jij ooit bereikt buiten 5 portemonnees op 1 avond?
Dikke vingers?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word echt gek van mijn toetsenbord.
Ken ik niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met oud en nieuw was er bij ons een kerel die stond eens bijna in de dumpert top 5Die kerel met gitaar die rapt in 6 verschillende talen. Vet hoor
Niet na de 3e keer al kramp in je ballen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Orgasmes in één sessie met je moeder.
72 gram suiker per 100 gramquote:Op maandag 22 februari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit heb ik vorige week echt wel binnen gehad. Fudge in de aanbieding
Knap. Heb er geen andere woorden voor. Zal haar eens vragen hoe het was als ik haar weer ziequote:Op maandag 22 februari 2016 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Orgasmes in één sessie met je moeder.
Ja dus beter komende tijden niet meer eten. Maar dit soort shit koop ik alleen in de aanbieding, anders toch geen zin in om te kopen.quote:
Het werd d'r zwart voor de ogen.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Knap. Heb er geen andere woorden voor. Zal haar eens vragen hoe het was als ik haar weer zie
Beter bezorg je mij ook ff paar van die orgasmes.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het werd d'r zwart voor de ogen.
Ik krijg er altijd slaap van, heb jij dat niet?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus beter komende tijden niet meer eten. Maar dit soort shit koop ik alleen in de aanbieding, anders toch geen zin in om te kopen.
Mag ik kijken?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter bezorg je mij ook ff paar van die orgasmes.
bedankt nogquote:Op maandag 22 februari 2016 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey noel ik heb die ranzige vanille donut ook gekocht, heb m gelijk aan iemand anders gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |