van chicks die makeup op hun gezicht drukken wordt ik niet geil hoor. Kun je iets specifieker zijn?quote:
Jeetje die roumi is ook niet veel gewend zeg.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Godverdoome RTL!! Wat zien jullie in die neppe kneus van een armo?
Het blijkt dat RTL dus vernieling en pesterijen goedkeurt en kanker acceptabel vindt om mee te schelden. Ben benieuwd wie er op zijn kanaaltje wilt adverteren.
Conclusie kan wel getrokken worden dat we nooit meer van hem en zijn andere neppe kutvriendjes afkomen.
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:12 schreef TwisterNederland het volgende:
Godverdoome RTL!! Wat zien jullie in die neppe kneus van een armo?
Het blijkt dat RTL dus vernieling en pesterijen goedkeurt en kanker acceptabel vindt om mee te schelden. Ben benieuwd wie er op zijn kanaaltje wilt adverteren.
Conclusie kan wel getrokken worden dat we nooit meer van hem en zijn andere neppe kutvriendjes afkomen.
[ afbeelding ]
Gewoon chaturbate toch, is altijd wel wat lekkers op.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
van chicks die makeup op hun gezicht drukken wordt ik niet geil hoor. Kun je iets specifieker zijn?
Wie?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:22 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Ik heb eens wat vlogs bekeken maar het meeste is saai of awkward zoals Marcus Vlogs
Leuk voor je.quote:Ik gebruik youtube meer om muziek te luisteren, oude series (jeugdsentiment) te kijken en de beelden van de Formule 1 van vroegah. En wat failcompilaties tussendoor.
de neukquote:Op maandag 7 maart 2016 06:01 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
Volgens mij een fokker.
Vriend wees me er ineens op.
To give an impression:
Mja omdaar nou als 38 jaar oude leraar 10 filmpjes over te maken van een joch van 16 vind ik dan ook wel weer wat ver gaanquote:Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef MrSalazar het volgende:
Hij wordt er zat van.
Tevens: denken dat iets een 'prank' is als het nep is.
Hij kan ook stoppen natuurlijk, maar de youtube euro's zijn zoooo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef MrSalazar het volgende:
Hij wordt er zat van.
Tevens: denken dat iets een 'prank' is als het nep is.
Killquote:Op maandag 7 maart 2016 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat joch is het gebash van de leraar "The King77" helemaal beu. Hopelijk gaat dit een mooie ruzie worden waar we van mee kunnen genieten...
Eens.. maar dat joch is nog 16..dan doe je dat soort dingen. Laat gaan johquote:
Die loser blowt ook nog.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens.. maar dat joch is nog 16..dan doe je dat soort dingen. Laat gaan joh. Al snap ik wel dat je het beu gaat worden als een man van 38 (leraar die naar eigen zeggen heel erg streetwise is
) ruim 10 afleveringen aan je domme filmpjes besteed. Het ging zelfs zover dat hij hij een interview heeft gehouden met een jaloers vriendinnetje van dat joch om te bewijzen dat zijn filmpjes "fake" zijn. Sorry maar dan begint het toch best eng te worden..
Ze nemen het allemaal iets wat te serieus heel dat youtuben/vloggen...
Is toch die klapmongool die ook 27 heeft moeten afrijdenquote:
De voetgangers en fietsers in dat filmpje kunnen het gelukkig allemaal nog navertellen.quote:
quote:
Wat is dit dan weerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, dan moet ik m'n grote vriendin Shireen hier ook maar eens delen:
Lieve schat, waarom denk je dat wij willen zien wat jij de hele dag doet? Ik vind jouw leven alles behalve interessant, en volgens mij ben jij de ene die het interessant vindt.
Marco is idd een baas. Wat een viespeuk en een mafkees. Kijk maar eens zijn croma bakvet video of bij de Dirk vd Broek de container leeghalen. En gewoon met zn vette pens ontbloot op YT. Maar hij maakt ook niet vlogs zoals de rest het doet. Al hoewel, ik moet ineens denken aan de video dat ie boodschappen ging doen met zijn konijn..dat was toch wel vloggen.quote:
WTF? Dit is een vrouw? Wel eentje die met een piemel is geboren dan. Ff 1 minuut gekeken. Die woont in Amersfoort zo te zien aan de flats waar ze langs loopt, heb in die wijk gewoond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, dan moet ik m'n grote vriendin Shireen hier ook maar eens delen:
Lieve schat, waarom denk je dat wij willen zien wat jij de hele dag doet? Ik vind jouw leven alles behalve interessant, en volgens mij ben jij de ene die het interessant vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |