kom maar terug als je wél een relatie met een vrouw hebt gehad, dan praten de volwassen mensen in de tussentijd verder over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel televisieseries hebt gezien.
Ach gut, voelen we ons op de teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kom maar terug als je wél een relatie met een vrouw hebt gehad, dan praten de volwassen mensen in de tussentijd verder over dit onderwerp.
Als je relaties met vrouwen hebt gehad dan, jij je zinquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:16 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach gut, voelen we ons op de teentjes getrapt?![]()
Relatie en vrouw mag in meervoudsvorm hoor. Ben geen eendagsvlieg.
Corruptie heeft te maken met de mogelijkheden die langs komen om corrupt te zijn, niet met inkomen/opleiding.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand die 1800 euro verdient kan makkelijker rondkomen dan iemand die elke maand 1100 of 1200 gestort krijgt. Een bewaarder die rond kan komen en kan sparen om op vakantie te gaan is minder makkelijk om te kopen dan een bewaarder die zijn best doet om rond te komen, maar toch aanmaningen op de deurmat ziet vallen.
Corrupt worden mensen doorgaans uit radeloosheid. Als je op basisscholen aan de lagere klassen vraagt: wat wil je later worden zal er geen kind antwoorden: corrupte politie.
Een goed salaris is ook een stukje waardering. Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar iemand die mij erg waardeer zal ik nooit belazeren.
Wat je zegt: het is geen garantie. Mee eens. Maar je kunt dan wel als werkgever zeggen dat je je best hebt gedaan het te voorkomen. En een startsalaris van 40 euro boven het minimumloon om dagelijks het ergste van het ergste in toom te houden vind ik een belediging naar die mensen toe.
De discussie begon met jouw stelling dat je schulden niet altijd bij de schuldenaar moet zoeken. Een corrupte bewaker weet wat hij doet en is daarom zelf verantwoordelijk voor het aannemen van smeergeld. Mensen die dat doen, doen dit uit hebzucht. Voor materiële rijkdom of om al bestaande schulden af te betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je relaties met vrouwen hebt gehad dan, jij je zin![]()
Nogmaals, dat je dat voorbeeld met het fietsje compleet interpreteerde was voor mij het signaal dat je niks van dit onderwerp snapt. De uitleg daarna en jouw reactie daarop was het bewijs dat je het niet wíl snappen. Je komt niet als ervaringsdeskundige over. Meer als iemand die in R&P relatie advies geeft zonder ooit een relatie te hebben gehad.
Jij gelooft dat corruptie altijd de schuld is van de betrokken bewaarder en dat dat altijd voortkomt uit hebzucht. Blijf dat maar lekker geloven, dan zijn we het gewoon niet eens met elkaar.
quote:Op maandag 22 februari 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
De zachte aanpak. Je ziet het op meerdere gebieden. Uiteindelijk gaat dit land daar kapot aan.
Als je een ton per jaar verdient zal je je wel 5 x bedenken om voor een paar tientjes de boel te besodemieteren en die ton kwijt te raken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Corruptie heeft te maken met de mogelijkheden die langs komen om corrupt te zijn, niet met inkomen/opleiding.
quote:Op maandag 22 februari 2016 08:42 schreef tong80 het volgende:
De gevangenis in Alphen aan den Rijn wordt geregeerd door langgestrafte gedetineerden.
Integendeel, de aanpak in Nederlandse gevangenissen is allesbehalve zacht, het juist hierdoor dat het verkeerd gaat. Vandaar dit.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
De zachte aanpak. Je ziet het op meerdere gebieden. Uiteindelijk gaat dit land daar kapot aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |