Ik hoop dat ze bij Atletico wel zo denken "eitje, we kunnen ons beter voorbereiden op de derby dit weekend"quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:13 schreef begaaierd het volgende:
Eitje.
Denk dat ze al over deze wedstrijd heen kijken naar aankomend weekend wanneer ADO op bezoek komt. Dat is toch een different cookie.
Zijn toch al kansloos voor de titel. CL is toch echt hun prioriteit. Anders wissel je een Griezmann niet vroegtijdig afgelopen zondag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Atletico wel zo denken "eitje, we kunnen ons beter voorbereiden op de derby dit weekend"
Misschien sparen ze wel een paar spelers
Ik snap dat ze nooit meer boven barca kunnen komen, maar als ze nog 1 wedstrijd willen winnen in de competitie is dat natuurlijk tegen real.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn toch al kansloos voor de titel. CL is toch echt hun prioriteit. Anders wissel je een Griezmann niet vroegtijdig afgelopen zondag.
En als ze al een beetje een oog op zaterdag hebben, gaan ze gewoon achterin hangen. Kan ze weinig schelen. Sowieso hoef je Atletico niet op te laden voor een derby Madrid.
Heb je de 8-1 gemist?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest idiote voorspelling die ik in tijden heb gezien op VBL
quote:
Dat zal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo davyhopelijk weet je weer dezelfde vorm te brengen als gisteren.
En succes vanavond.
Ovaal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo davyhopelijk weet je weer dezelfde vorm te brengen als gisteren.
En succes vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |