Er stond al 'woensdag' in, maar speciaal voor jou heb ik het nog even wat duidelijker gemaakt.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 21-02-2016 21:55:32
Gluiperd
Geen schijn van kans denk ik. Atleti is een vechtploeg en spelen PSV kapot. PSV steekt er in Nederland met kop & schouders boven uit, maar Atleti draait mee in de top van de Primera.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:12 schreef tompsv18 het volgende:
S2: Atlético Madrid 1-2 SL Benfica
S4: FC Astana 0-0 Atlético Madrid
Ik hou me hier maar aan vast. Totaal niet onder de indruk van ze, maar wel ontzettend degelijk wat ze laten zien.
De wedstrijd tegen Astana werd zowat in China gespeeld, niet echt te doen als je het weekend ervoor nog in La Coruña hebt gespeeld. Niet één ploeg wist daar te winnen, ook Benfica niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:12 schreef tompsv18 het volgende:
S2: Atlético Madrid 1-2 SL Benfica
S4: FC Astana 0-0 Atlético Madrid
Ik hou me hier maar aan vast. Totaal niet onder de indruk van ze, maar wel ontzettend degelijk wat ze laten zien.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:14 schreef hafcfan het volgende:
Thuis een gelijkspel moet kunnen, maar over 2 wedstrijden is dit voor de neutrale fan weinig aan.
Wel jammer dat de volgende woensdag 23 februari pas in 2022 is... Dat wordt nog even wachten dusquote:Op zondag 21 februari 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er stond al 'woensdag' in, maar speciaal voor jou heb ik het nog even wat duidelijker gemaakt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Wel jammer dat de volgende woensdag 23 februari pas in 2022 is... Dat wordt nog even wachten dus
Eens, het is maar de vraag of Atletico uit in Eindhoven tenminste een punt weet te pakkenquote:Op maandag 22 februari 2016 10:14 schreef hafcfan het volgende:
Thuis een gelijkspel moet kunnen, maar over 2 wedstrijden is dit voor de neutrale fan weinig aan.
quote:Griezmann weet weinig van PSV: 'Geen beelden bekeken'
Bij Atlético Madrid lijkt men niet heel bevreesd te zijn voor PSV, de tegenstander in de achtste finale van de Champions League. Sterspeler Antoine Griezmann liet dinsdag op de persconferentie daags voor de wedstrijd blijken weinig te weten van de koploper van de Eredivisie.
'Om eerlijk te zijn hebben we nog geen videobeelden van PSV bekeken. Maar op basis van naam kennen we jongens als Héctor Moreno – die in de Spaanse competitie heeft gespeeld – en Luuk de Jong. Het gaat een moeilijke wedstrijd worden, PSV heeft thuis in de Champions League nog alles gewonnen', luidde de weinig omvattende analyse van Griezmann tijdens het perspraatje van Atlético in Eindhoven. De door hem genoemde De Jong is woensdagavond overigens afwezig vanwege een schorsing.
Atlético Madrid kwam in de laatste twee wedstrijden slechts één keer tot scoren en Griezmann zelf was op 17 januari voor het laatst trefzeker. 'We werken hard, creëren ook wel kansen. Maar het ontbreekt ons nog wat aan doelpunten. Ook bij mij, ik heb al een paar duels niet gescoord. Het is zaak om de kansen ook te gaan afmaken.'
Van een vormcrisis is volgens Griezmann geen sprake, maar de Franse linkerspits geeft wel toe dat hij het lastig heeft. 'Het is een lastige periode, een aanvaller leeft van doelpunten. Maar ook zonder doelpunten kan ik prima functioneren. Ik wil het team helpen. Ik verricht ook genoeg ander werk, wat je misschien niet direct ziet. De goals komen vanzelf, als ik maar hard blijf werken.'
Komende zaterdag neemt Atlético Madrid het in La Liga op tegen stadsgenoot Real Madrid. Dat betekent echter niet dat de wedstrijd tegen PSV niets serieus wordt genomen, benadrukt Griezmann. 'Luister, het is de achtste finale van de Champions League. Dat zijn superwedstrijden. Het enige duel dat nu telt, is dat van morgen. Over de derby denken we daarna wel na. Zoals de trainer weleens zegt: we bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd.'
quote:Simeone looft PSV: 'Hun spel is mooi om te zien'
Atlético Madrid-trainer Diego Simeone verwacht dat zijn ploeg het woensdagavond zwaar krijgt in de Champions League-wedstrijd tegen PSV. De Argentijnse coach is erg onder de indruk van de Eindhovense opponent.
Toch heeft Simeone ook het gevoel dat Atlético klaar is voor een week met wedstrijden tegen PSV en Real Madrid. 'Mijn gevoel zegt dat we in een goede vorm steken. We hebben nu een paar lastige wedstrijden voor de boeg, tegen tegenstanders met verschillende kwaliteiten. PSV is bijvoorbeeld een sterke opponent. Ze zijn aanvallend heel sterk, ze kunnen een tegenstander pijn doen. Ze kunnen op meerdere manieren scoren: uit dode spelmomenten of individuele acties. Waar het om gaat is dat wij er heel veel zin in hebben, we kijken ernaar uit.'
Sterspeler Antoine Griezmann baarde dinsdag tijdens het perspraatje in het Philips Stadion opzien door te stellen dat hij nog geen beelden van PSV had gezien. Simeone legt uit: 'Beelden van PSV laten we morgen zien in de voorbeschouwing. Maar we kennen ze al vrij goed. Het is een goede, moedige ploeg. Hun spel is mooi om te zien, ze spelen wat anders dan wij.'
Simeone zelf is al behoorlijk op de hoogte van de krachten van PSV. 'PSV is een goed team. In de competitie concurreren ze met Ajax, maar dat telt allemaal niet in de Champions League. Daarin komen er bij de spelers nieuwe krachten vrij. Het gaat een intense wedstrijd worden, met veel snelheid. Ons doel is om dat onder controle te krijgen.'
Guardado
PSV won afgelopen weekend met 2-0 van Heracles Almelo. Andrés Guardado ontbrak in die wedstrijd, maar is er tegen Atlético weer bij. Toch gaat Simeone zijn ploeg niet aanpassen nu de Mexicaanse steunpilaar er weer bij is aan de kant van PSV. 'We gaan ons niet per se aanpassen aan Guardado, we kijken naar de tactische eigenschappen de gehele ploeg. Hij is voor PSV een belangrijke speler die het goed doet. Hij heeft veel ervaring, is gevaarlijk met dode spelmomenten en heeft een goede pass.'
De succestrainer heeft van Atlético Madrid de laatste jaren weer een Europese topclub gemaakt. Toch blijft Simeone bescheiden over zijn eigen bijdrage. Zijn geheim is dan ook simpel: 'Ik heb goede spelers tot mijn beschikking. De waarheid is: zonder hen had ik niets gewonnen.'
Ik hoop dat ze bij Atletico wel zo denken "eitje, we kunnen ons beter voorbereiden op de derby dit weekend"quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:13 schreef begaaierd het volgende:
Eitje.
Denk dat ze al over deze wedstrijd heen kijken naar aankomend weekend wanneer ADO op bezoek komt. Dat is toch een different cookie.
Zijn toch al kansloos voor de titel. CL is toch echt hun prioriteit. Anders wissel je een Griezmann niet vroegtijdig afgelopen zondag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Atletico wel zo denken "eitje, we kunnen ons beter voorbereiden op de derby dit weekend"
Misschien sparen ze wel een paar spelers
Ik snap dat ze nooit meer boven barca kunnen komen, maar als ze nog 1 wedstrijd willen winnen in de competitie is dat natuurlijk tegen real.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn toch al kansloos voor de titel. CL is toch echt hun prioriteit. Anders wissel je een Griezmann niet vroegtijdig afgelopen zondag.
En als ze al een beetje een oog op zaterdag hebben, gaan ze gewoon achterin hangen. Kan ze weinig schelen. Sowieso hoef je Atletico niet op te laden voor een derby Madrid.
Heb je de 8-1 gemist?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest idiote voorspelling die ik in tijden heb gezien op VBL
quote:
Dat zal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo davyhopelijk weet je weer dezelfde vorm te brengen als gisteren.
En succes vanavond.
Ovaal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo davyhopelijk weet je weer dezelfde vorm te brengen als gisteren.
En succes vanavond.
Hoor ze danquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1yoKMnzbrWXGQ
DAAR ZIJN ZE
Koptelefoontje jetroquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1yoKMnzbrWXGQ
DAAR ZIJN ZE
Godverdomme waarom geen Torres, die kan er geen klote meer vanquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oblak; Juanfran, Savic, Godín, Filipe; Koke, Gabi, Saúl; Oliver, Griezmann en Vietto
Daaaaaaaagg peesjevee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oblak; Juanfran, Savic, Godín, Filipe; Koke, Gabi, Saúl; Oliver, Griezmann en Vietto
Dag ADOquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaagg peesjevee.
Vietto is ook maar matigquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Godverdomme waarom geen Torres, die kan er geen klote meer van
ADOquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daaaaaaaagg peesjevee.
Pereiro op 10?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
Toch gewoon 3 aanvallers dus en geen 4 middenvelders zoals alle journalisten dachten, verrassend.
Pereiro tussen de linies en Locadia en Narsingh in de aanval?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Denk in de spits, als je iig van deze afbeelding uitgaat.
Dan stonden Narsingh en Pereiro wel andersom.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pereiro tussen de linies en Locadia en Narsingh in de aanval?
We zullen zien.
Die wordt in de belangrijke wedstrijden niet meer opgesteld. Hoogstens in de Copa of tegen de ukjes van de Liga.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Godverdomme waarom geen Torres, die kan er geen klote meer van
Nee, in het stadion, het is de Boer en Waterkneusquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:54 schreef Bolasie het volgende:
Zou Mark er vandaag weer bij zitten?!
Shit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, in het stadion, het is de Boer en Waterkneus
Beter dan Leo.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Ronald van der Geer met het commentaar.
Die brengt gelukquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Ronald van der Geer met het commentaar.
Al sla je me dood.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens dat huis ingaan, Rikkert.
Dan kan hij niet meer naar de MCquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens dat huis ingaan, Rikkert.
Ziggo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik dacht dat Heitinga aan zou schuiven?
Weg wifiquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kan hij niet meer naar de MC
Waarom kijk je voorbeschouwingen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel.
In de studio zijn ze echt gek.
En een schitterende golquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je vriend Robben had weer leuke schwalbes.
Ik zag er anders een paar van Juventus hetzelfde doen, maar dan nog de goal maakt alles natuurlijk goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doet ie al 15 jaar johquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit loopt niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft stompzinnig van zowel De Jong als PSV dat ze hij niet wist dat hij op scherp stond.
Positief gezien: Anders had hij vandaag wel geel gekregen en in Madrid afwezig geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft stompzinnig van zowel De Jong als PSV dat ze hij niet wist dat hij op scherp stond.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Maar Torres gaat voor de goals zorgen vandaag toch?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Maar Torres gaat voor de goals zorgen vandaag toch?
0-1quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voorspellingen voor de wedstrijd?
0-1quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
0-2quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
0-0quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Yep. Een gemakkelijke 0-2 voor Atleti. Ze zullen zich niet eens heel erg in hoeven te spannen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wordt dit wel een retesaaie wedstrijd.
Dat heb ik bij Atleti bijna altijdquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen mag ajaxquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze speelden wel een helft leuk in Camp Nou, Celta uit maar voor de rest was het niet echt boeiend iddquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Atleti bijna altijd
Zij zijn groot en ik ben...quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde semi-bash
Jij doet komende nacht geen oog dicht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde semi-bash
Vorig jaar in de CL tegen Real was een van de afgrijselijkste tweeluiken ooitquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze speelden wel een helft leuk in Camp Nou, Celta uit maar voor de rest was het niet echt boeiend idd
De huiveringwekkende posts van PSVCL, wees gewaarschuwdquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij doet komende nacht geen oog dicht.
Ben wel benieuwd naar de derbi zaterdag. Real overtuigt lang niet even altijd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar in de CL tegen Real was een van de afgrijselijkste tweeluiken ooit
0-1.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie je voorspellingen met mij delen?
1-1quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-4quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-0quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 24-02-2016 om 20:15:481/3 De opstelling van Ziggo Sport Totaal vandaag: presentatie Jack van Gelder, analyse John Heitinga en Boudewijn Zenden... reageer retweet
1-0quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet.quote:
Leuke.quote:
Topshowquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
@Tompsv18
Wel gezellig met zijn schoonbroer dus we mogen onszelf gelukkig prijzen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 24-02-2016 om 20:15:481/3 De opstelling van Ziggo Sport Totaal vandaag: presentatie Jack van Gelder, analyse John Heitinga en Boudewijn Zenden... reageer retweet
barney.gifquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Heracles ging dat anders best aardig.
Dit was al bekend Hansquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Zenden en Heitinga bij Ziggo Sport. Ziggo vermaakt het volk wel weer.
Zenden is echt vreselijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Spoiler, TRquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt trouwens een ONGELOOFLIJK saaie wedstrijd.
Dat jullie het weten.
Nog altijd beter dan Waterreus en De Boerquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Die Zenden heeft geen mening.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Waterreus en De Boer
Hallo. Heitinga. Dan is alles beter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Waterreus en De Boer
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals het een echte supporter betaamt, in het stadion natuurlijk.
quote:
Prof Dr Zendenquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
@Tompsv18
Wel gezellig met zijn schoonbroer dus we mogen onszelf gelukkig prijzen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 24-02-2016 om 20:15:481/3 De opstelling van Ziggo Sport Totaal vandaag: presentatie Jack van Gelder, analyse John Heitinga en Boudewijn Zenden... reageer retweet
Duits commentaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:19 schreef hoekandit het volgende:
Je kan deze prachtige pot voetbal trouwens ook op de ZDF anschauen
Snap niet dat Caveliers zo'n fan is van Atletiquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt trouwens een ONGELOOFLIJK saaie wedstrijd.
Dat jullie het weten.
klopt, ik switch zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:19 schreef hoekandit het volgende:
Cavaliers hoopt dat Atleti wintquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet dat Caveliers zo'n fan is van Atleti
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus er zijn nu maar 35.000 echte supporters.
Ik had er toch wel op gerekenddat de wat fanatiekere supporters hier, waar ik jou ook onder schaar, wel gegaan zouden zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus er zijn nu maar 35.000 echte supporters.
Dat is een actquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cavaliers hoopt dat Atleti wint
Dat magquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cavaliers hoopt dat Atleti wint
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duits commentaar
Maar ik reken op El Sierd op [url=http://ziggo.nl]Ziggo[/rl]
Er is helemaal geen plek jongenquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had er toch wel op gerekenddat de wat fanatiekere supporters hier, waar ik jou ook onder schaar, wel gegaan zouden zijn.
Waarom ben je niet gegaan?
werkertjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap niet dat Caveliers zo'n fan is van Atleti
Kap met deze actquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had er toch wel op gerekenddat de wat fanatiekere supporters hier, waar ik jou ook onder schaar, wel gegaan zouden zijn.
Waarom ben je niet gegaan?
Zo hey, jij bent stoer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik er bewust uitgehaald
Zet gewoon een streepje ergens in Zig-go.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik er bewust uitgehaald
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:19 schreef hoekandit het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet gewoon een streepje ergens in Zig-go.
Het is by far geen act.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is iig te hopen dat het zo is
ik kan geen duitsquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:19 schreef hoekandit het volgende:
Maar een jaar geleden hoor je hem nooit over Atletico. Een club waar hij niks mee heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is by far geen act.
Je moet wel heel gek zijn als je een act opvoert door naar vreselijk voetbal te kijken.
Mensen die voor een of andere buitenlandse club zijn kan ik nooit zo serieus nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is by far geen act.
Je moet wel heel gek zijn als je een act opvoert door naar vreselijk voetbal te kijken.
Doe eens aardig tegen Drizztquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mensen die voor een of andere buitenlandse club zijn kan ik nooit zo serieus nemen.
Hij is niet voor Atletico zelf fan, maar slechts fan van Simeone.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mensen die voor een of andere buitenlandse club zijn kan ik nooit zo serieus nemen.
En als je er vandaan komt? Cavaliers is ook geen Nederlanderquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit maakt het wel treurigerquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet voor Atletico zelf fan, maar slechts fan van Simeone.
Volgens mij komt hij niet uit Spanje hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En als je er vandaan komt? Cavaliers is ook geen Nederlander
Binnenkort weer house of cardsquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke serie kijk je momenteel?
0-3 zou ook kunnen.twitter:atletienglish twitterde op woensdag 24-02-2016 om 12:30:29ONLY PRECEDENT. Group stage of the 2008/09 @ChampionsLeague. We won 0-3 in Eindhoven and 2-1 at the Calderón. #PSVAtleti #UCL reageer retweet
Ik zag in dat ik fout bezig was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat de originele post weg is
Door mij
Dit vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Nober het volgende:
Waar is Doublepain met zijn prachtige UI?
Ebolaliers heet volgens mij Lopez. Dan weet u het wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En als je er vandaan komt? Cavaliers is ook geen Nederlander
Geen probleem. Sinds gisteren ben ik in vormquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag in dat ik fout bezig was.
Bedankt voor het corrigerende vermogen, Davy.
Valt het jou ook op dat Stijn zijn autoriteit nu al compleet verdwenen is?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Stijn zich zo laat beïnvloeden.
Watquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ebolaliers heet volgens mij Lopez. Dan weet u het wel.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen probleem. Sinds gisteren ben ik in vorm
Niet ovaal.
Sierd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor ouwe reus. Ik zit nog niet voor de TV.
Waarom haal je mijn diss jegens tom weg?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg godverdomme ''ga ontopic''.
Omdat ik zei dat het ontopic moest en je je daar niet aan hield.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom haal je mijn diss jegens tom weg?
Feyenoord 2002 laatste keer?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb me zelden zo op een wedstrijd verheugd.
Pak je zweep er even bij, misschien nemen ze je dan serieuzer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat het ontopic moest en je je daar niet aan hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |