Ik ga in de souvenierswinkel werken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ga je doen in de dierentuin?
receptiewerk of hokken schoonmaken?
Ik zou de kleding lichtjes aanpassen op de baan waar je op gaat solliciteren.
Dus bij receptie kan het idd best een mantelpakje zijn, maar een broek ipv rok kan ook wat mijn mening betreft.
Voor schoonmaakwerk oid zou ik wat meer casual kleding aan doen anders ben je wel errug het dametje dat zich eigenlijk te goed zou kunnen voelen voor het werk (ja ik weet het vooroordeel, maar je kunt maar 1 keer de eerste indruk maken)
Dan gewoon netjes, subtiel, basic maar wel net.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:10 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ga in de souvenierswinkel werken..
Is dit goed? en mijn blazer is niet vies, maar de spiegel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan gewoon netjes, subtiel, basic maar wel net.
(tja hoe leg je dat uit?)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:44 schreef -Phineas- het volgende:
[..]PerfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit goed? en mijn blazer is niet vies, maar de spiegel.
Die blazer hoeft niet perse, maar kan zeker wel mi.zie email 27 oktober
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:44 schreef -Phineas- het volgende:
[..]op basis van kleding zou ik je in elk geval niet afwijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit goed? en mijn blazer is niet vies, maar de spiegel.![]()
succes!
en maak je spiegel schoon
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zou dan een simpele trui dragen en verder wel netjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:33 schreef Leandra het volgende:
Zoals je bij de oma van je verse verkering voor het eerst op visite zou gaan.
Is niet mijn spiegel maar van mijn zusje. Mooi dank je!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
op basis van kleding zou ik je in elk geval niet afwijzen.![]()
succes!
en maak je spiegel schoon
persoonlijk vind ik de blazer leuker staan dan een trui, maar het gaat er ook om dat je jezelf er lekker in voelt. Als je niet vaak een blazer draagt zou je je er minder comfortabel in voelen en straal je toch minder zelfverzekerdheid uit.... (zoiets)quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:49 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik zou dan een simpele trui dragen en verder wel netjes.
Ik hou het denk ik toch op de blazer, want vorig jaar had ik een sollicitatie bij de h&m en ik had een simpel t-shirt aan bij de groepssollicitatie en de rest was wel veel netter gekleed dan ik met blazers. Dus beter ietsjes te net dan underdressed denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik de blazer leuker staan dan een trui, maar het gaat er ook om dat je jezelf er lekker in voelt. Als je niet vaak een blazer draagt zou je je er minder comfortabel in voelen en straal je toch minder zelfverzekerdheid uit.... (zoiets)
Een kledingwinkel is dus ook wel even wat anders dan een dierentuin. Een beetje hetzelfde als een notariskantoor vergelijken met een stratenmaker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:55 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik hou het denk ik toch op de blazer, want vorig jaar had ik een sollicitatie bij de h&m en ik had een simpel t-shirt aan bij de groepssollicitatie en de rest was wel veel netter gekleed dan ik met blazers. Dus beter ietsjes te net dan underdressed denk ik.
Ik was overigens niet aangenomen toenMaar ik was ook te eerlijk + underdressed.
Dat is ook waar jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Een kledingwinkel is dus ook wel even wat anders dan een dierentuin. Een beetje hetzelfde als een notariskantoor vergelijken met een stratenmaker.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Een kledingwinkel is dus ook wel even wat anders dan een dierentuin. Een beetje hetzelfde als een notariskantoor vergelijken met een stratenmaker.
De Librije en de KFC dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:48 schreef noodgang het volgende:
[..]dit is denk ik de eerste keer dat iemand de h&m met een notariskantoor vergelijkt
WGR bestaat al heel langquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 07:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
hoe kan dit topic al zoveel delen hebben?
Dit topic heeft maar 1 deel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 07:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
hoe kan dit topic al zoveel delen hebben?
Hoezo? Ik loop continue in m'n kluskloffie en kniebeschermers rond op kantoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook altijd op kantoor. Ik bedenk wat ik allemaal die dag moet doen. Daar zitten natuurlijk ook minder leuke klusjes bij. Als ik dat niet meteen oppak dan heb ik heel erg de neiging om het weer een dag verder te schuiven. Zo irritant. Jezelf wéér vermanend toespreken maar weer?quote:Op zondag 21 oktober 2018 17:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok I know dat deze slowchat niet heel actief is maar ik vond dit niet echt een nieuw topic waard.
Maar ik ben docent en ik heb een soort stomme eigenschap.
Ik neem me voor iedere vakantie voor dat ik de eerste twee dagen van de vakantie (het weekend dus) besteed aan nakijken en lesvoorbereidingen om vervolgens de vijf dagen echt vakantie te hebben en dan nog een weekend.
En wederom zit ik op de laatste dagen van de vakantie nog aan het nakijkwerk.
En heb ik dus iedere dag zitten bedenken dat ik het echt af moet maken...
Jezus waarom doe ik mijzelf dit steeds weer aan.
Zit er de hele tijd tegen op te hikken
Ik doe dat ook maar dan is ineens het huishouden heel interessant hahaha.quote:Op zondag 21 oktober 2018 17:36 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Hoezo? Ik loop continue in m'n kluskloffie en kniebeschermers rond op kantoor!![]()
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook altijd op kantoor. Ik bedenk wat ik allemaal die dag moet doen. Daar zitten natuurlijk ook minder leuke klusjes bij. Als ik dat niet meteen oppak dan heb ik heel erg de neiging om het weer een dag verder te schuiven. Zo irritant. Jezelf wéér vermanend toespreken maar weer?
Of helpt het ook niet om jezelf iets leuks te beloven? Dus eerst x aantal dingen nakijken en daarna mag je van jezelf die netflix aflevering kijken?
Als ik dingen in het weekend wil doen helpt het om gewoon m'n wekker te zetten en goed op tijd op te staan (liefst heb ik dat manlief dan nog blijft liggen). En dan gewoon niet nadenken, naar beneden, koffie zetten en installeren achter m'n laptop en gaaaaaaan.
Maar idd makkelijker gezegd dan gedaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |