Ik heb geen goed woord meer over voor de NL politie Google maar gewoon eens op politie geweld. Het is al gewoon levens gevaarlijk als je een groep agenten filmt terwijl ze een toerist wurgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ze in Rome alles vernielden lag het ook aan de politie
Dat weten sowieso maar weinig spelers. Je kunt ook niet buitenspel staan bij een keepersbal, zelfde verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:15 schreef blup het volgende:
Kan iemand Feyenoord vertellen dat je niet buitenspel kunt staan tijdens een inworp? :-)
Ik kan mij nog een doelpunt van Slory herinneren.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Straks scoort Feyenoord in de 90e minuut en doen ze net alsof ze de CL hebben gewonnen.
Veel spelers kennen de spelregels sowieso nauwelijks volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten sowieso maar weinig spelers. Je kunt ook niet buitenspel staan bij een keepersbal, zelfde verhaal.
Maasgebouw bestormen!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel grappig zijn als het 1-2 wordt.
Wanneer is de beker?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef danos het volgende:
Ze moeten wel winnen want daarna komt AZ voor de beker, Utrecht uit, AZ thuis, Cambuur thuis, Vitesse uit.
Alleen tegen Cambuur dan een kansje met dit spel.
En Manu tegen Zorya. Wonnen ze de voorronde ELquote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een doelpunt van Slory herinneren.
Aandacht.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef blup het volgende:
Waarom doet caveliers trouwens elke keer de OP veranderen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |