Ik heb geen goed woord meer over voor de NL politie Google maar gewoon eens op politie geweld. Het is al gewoon levens gevaarlijk als je een groep agenten filmt terwijl ze een toerist wurgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen ze in Rome alles vernielden lag het ook aan de politie
Dat weten sowieso maar weinig spelers. Je kunt ook niet buitenspel staan bij een keepersbal, zelfde verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:15 schreef blup het volgende:
Kan iemand Feyenoord vertellen dat je niet buitenspel kunt staan tijdens een inworp? :-)
Ik kan mij nog een doelpunt van Slory herinneren.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Straks scoort Feyenoord in de 90e minuut en doen ze net alsof ze de CL hebben gewonnen.
Veel spelers kennen de spelregels sowieso nauwelijks volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten sowieso maar weinig spelers. Je kunt ook niet buitenspel staan bij een keepersbal, zelfde verhaal.
Maasgebouw bestormen!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel grappig zijn als het 1-2 wordt.
Wanneer is de beker?quote:Op zondag 21 februari 2016 18:17 schreef danos het volgende:
Ze moeten wel winnen want daarna komt AZ voor de beker, Utrecht uit, AZ thuis, Cambuur thuis, Vitesse uit.
Alleen tegen Cambuur dan een kansje met dit spel.
En Manu tegen Zorya. Wonnen ze de voorronde ELquote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een doelpunt van Slory herinneren.
Aandacht.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef blup het volgende:
Waarom doet caveliers trouwens elke keer de OP veranderen hier
Oh crap ik dacht dat deze week was, maar dat is dus AZ thuis op 3 maart. Dus maar 1x AZquote:
Die was ik al bijna weer vergeten, maar dat is waar ook ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een doelpunt van Slory herinneren.
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als Feyenoord dit nog wint gaan ze op de Coolsingel huldigen denk.
Deze week weer CLquote:Op zondag 21 februari 2016 18:19 schreef danos het volgende:
[..]
Oh crap ik dacht dat deze week was, maar dat is dus AZ thuis op 3 maart. Dus maar 1x AZ
Dus volgende week nog verliezen bij Urecht en dan met veel vertrouwen de beker inquote:Op zondag 21 februari 2016 18:19 schreef danos het volgende:
[..]
Oh crap ik dacht dat deze week was, maar dat is dus AZ thuis op 3 maart. Dus maar 1x AZ
quote:Op zondag 21 februari 2016 18:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
ForzaMilan is nu al bang voor een ban
Dit wint Roda niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Volgende week Utrecht uit, dat worden er 9 op rij.
Nee Cambuurquote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord staat nog steeds onderaan over de ranglijst van 2016 toch? Zelfs als ze gelijk spelen?
Op naar het rechter rijtjequote:Op zondag 21 februari 2016 18:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Volgende week Utrecht uit, dat worden er 9 op rij.
Zelfs als het gelijk wordt wint Feyenoord dan niet 9x op rij.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit wint Roda niet.
Utrecht gaat wel winnen. En dan moet alles op de beker, en daar gaat AZ ook winnen.
7 nederlagen, 1 gelijkspel, 2 beker plus deze wedstrijd is 11quote:Op zondag 21 februari 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord kan nu voor de 10e keer achtereen een wedstrijd na 90 minuten niet winnen, toch?
Feyenoord - Heracles was de laatste keer.quote:
Maasgebouw bestormenquote:Op zondag 21 februari 2016 18:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu al zin in het fluitconcert na het eindsignaal.
Hij is de enige die nog enige transferwaarde heeft, ware het niet dat hij gratis de deur uitloopt deze zomerquote:Op zondag 21 februari 2016 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is die Vilhena toch een clown zeg, echt een Depay 2.0 qua persoonlijkheid. Wat een misselijk ventje, zijn die Feyenoordfans hem niet helemaal beu?
Het kan altijd erger!quote:Op zondag 21 februari 2016 18:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gelijkspelen tegen Roda, wat een grap zou dat zijn.
Dan is het nog steeds een mongooltjequote:Op zondag 21 februari 2016 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is de enige die nog enige transferwaarde heeft, ware het niet dat hij gratis de deur uitloopt deze zomer
Wat een genot was dat.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het kan altijd erger!
AC Milan 0 - 1 Roda JC
donderdag 28 februari 2002
De bombardementen vanuit de lucht halen inderdaad weinig uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:29 schreef danos het volgende:
Die sukkels blijven maar door de lucht spelen
Dit gaat echt veel te ver.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
De bombardementen vanuit de lucht halen inderdaad weinig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |