Nee, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat er nogal wat mensen op de linkerrijstrook rijden die wel rond de maximumsnelheid rijden. Dus dat je daar met zo'n trutgangetje snel een bumperklever in je kofferbak hebt, is niet zo raar.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Vmax, dus maximumsnelheid, geen verplichte snelheid
bumperklever gespot.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat er nogal wat mensen op de linkerrijstrook rijden die wel rond de maximumsnelheid rijden. Dus dat je daar met zo'n trutgangetje snel een bumperklever in je kofferbak hebt, is niet zo raar.
Flitsmeister kost niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flitskasten die aan de andere kant van de weg je aan de voorkant flitsen.
Totaal niet verwacht .. Dus mag ik 62 euro aftikken incl 9 euro () adminstratiekosten.
Het was helaas een stuk waar ik nooit reed en zitten er op Flitsmeister ook vaste kasten? Dat is ideaalquote:
Flitsmeister geeft onder andere een signaal bij:quote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was helaas een stuk waar ik nooit reed en zitten er op Flitsmeister ook vaste kasten? Dat is ideaal
*App installeertquote:Op zondag 6 maart 2016 22:46 schreef Najieto het volgende:
[..]
Flitsmeister geeft onder andere een signaal bij:
• Mobiele flitsers
• Vaste flitspalen
• Vertragingen/files op je route
• Wegwerkzaamheden
• Afgesloten rijstroken
• Ongevallen
• Naderende ambulances
FM doet állesquote:Op zondag 6 maart 2016 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was helaas een stuk waar ik nooit reed en zitten er op Flitsmeister ook vaste kasten? Dat is ideaal
Jep, werkt in een straal om je heen, dus het kan dat je ook eens een melding krijgt maar je ziet niks; dan rijdt hij in je buurt; niet noodzakelijk op jouw weg.quote:
Wat heeft dat dan voor nutquote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, werkt in een straal om je heen, dus het kan dat je ook eens een melding krijgt maar je ziet niks; dan rijdt hij in je buurt; niet noodzakelijk op jouw weg.
Nee, je krijgt een seintje en dan check je je omgeving.. zie je niks, is het (voor jou) vals alarm.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan voor nutDan krijg je vooral dat mensen onnodig ruimte gaan maken omdat ze niet weten waar een spiegel voor is..
Je omgeving hoor je sowieso altijd te checken en te weten wat er (zo ongeveer) rijdt.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een seintje en dan check je je omgeving.. zie je niks, is het (voor jou) vals alarm.
Anders verveelt je telefoon zich onderweg.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je omgeving hoor je sowieso altijd te checken en te weten wat er (zo ongeveer) rijdt.
Waar heb je die app dan voor nodig?
Ohjeetjequote:Op zondag 6 maart 2016 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders verveelt je telefoon zich onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |