quote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik had dezelfde TT in gedachten. Derhalve goede TT
Bedankt.quote:
Jammer dat deze TT bij jou niet in de smaak valt, ik zal mijn best doen een betere TT te verzinnen voor het volgende topic.quote:
Doorbroken reeksquote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Stelling: 0-0 is een goed resultaat voor Feyenoord.
Ik verwacht altijd iets meer van kwaliteit users.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
[..]
Jammer dat deze TT bij jou niet in de smaak valt, ik zal mijn best doen een betere TT te verzinnen voor het volgende topic.
Stelling: Deze stelling is achterlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Stelling: 0-0 is een goed resultaat voor Feyenoord.
Geef maar een gil als hij per ongeluk wat zinnigs zegt.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Even het interview met De Boer bekijken
Van die dingen die je nooit verwacht te horen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Even het interview met De Boer bekijken
Gemist, tegen ons Vitessequote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
De Graafschap was vandaag veruit het leukst voetballende elftal.
Ook dat was een dramatisch niveau maar gemeten naar hun beschikbare kwaliteiten heb je wel gelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles het minst leukste voetballende elftal van het gehele weekend.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:21 schreef hafcfan het volgende:
Excuses mod.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: Deze stelling is achterlijk.
Oei Tom, dit had je niet moeten doen....quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles het minst leukste voetballende elftal van het gehele weekend.
Dan heb jij Groningen niet gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Om eens van het positieve uit te gaan:quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef maar een gil als hij per ongeluk wat zinnigs zegt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
kampioenskandidaat LOLquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Raptor1985 het volgende:
Toch knap dat Roda deze kampioenkandidaat op 0-0 weet te houden tot nu toe.
Ik moest hardop lachen om die keeper.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook weer mee.
Gefeliciteerd met je modschapquote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook weer mee.
Dat diepte moet hij er toch in slijpen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om eens van het positieve uit te gaan:
-De goals van Milik waren wereldgoals
-De Boer mist ook diepte, dat moet vaker gebeuren
-Verder weinig pure onzin uitgebraakt
Ik vond De Leeuw wel erg opzichtig bij die penaltysituatie.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om die keeper.
Het moet toch allemaal niet te moeilijk zijn zou je zeggenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat diepte moet hij er toch in slijpen.
Dat was niks nee. De pingels werden gisteren gratis uitgedeeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond De Leeuw wel erg opzichtig bij die penaltysituatie.
Mist een type Messiquote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met Feyenoord jongens?
De aanval, verdediging, middenveld, wisselspelers en coachquote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM en ik duimen op dit moment voor Feyenoord dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet nog steeds zien of Monteiro die Twente-speler aanraakte.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was niks nee. De pingels werden gisteren gratis uitgedeeld.
En rood ook nogquote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds zien of Monteiro die Twente-speler aanraakte.
Ze missen gewoon een middenvelder die 15 goals per seizoen maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar feit blijft dat de penalty's met de week obscuurder worden.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En rood ook nogNouja Cambuur is toch niet meer te redden.
Dus met de verdediging ben je wel tevreden?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze missen gewoon een middenvelder die 15 goals per seizoen maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
Tevens missen ze een spits die gewoon 30 goals per seizoen maakt en een keeper die gewoon elke wedstrijd de 0 houdt.
Ik maar denken dat Kramer garant staat voor 20 goalsquote:Op zondag 21 februari 2016 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze missen gewoon een middenvelder die 15 goals per seizoen maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
Tevens missen ze een spits die gewoon 30 goals per seizoen maakt en een keeper die gewoon elke wedstrijd de 0 houdt.
Nouja, als een keeper gewoon elke wedstrijd de 0 houdt voorzie ik weinig problemen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus met de verdediging ben je wel tevreden?
Scherp.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als een keeper gewoon elke wedstrijd de 0 houdt voorzie ik weinig problemen.
Gisteren 3 onterechte. Die van W2 was wel terecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat de penalty's met de week obscuurder worden.
Begrijp het ook niet echt. Achabar zit gewoon klaar op de bank.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zal maar genoodzaakt zijn Bilal te moeten blijven gebruiken
Daar heb ik niet goed naar gekeken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gisteren 3 onterechte. Die van W2 was wel terecht.
Al had Utrecht ook recht op minimaal 1 pingelquote:Op zondag 21 februari 2016 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gisteren 3 onterechte. Die van W2 was wel terecht.
Waarom zou je die op de flank neerzttenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet echt. Achabar zit gewoon klaar op de bank.
Eens. Ik vind zelf wel 2quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al had Utrecht ook recht op minimaal 1 pingel
Trage spelers op de flankquote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je die op de flank neerztten
Hij kan letterlijk niks en dan loopt hij nog met een houding rond alsof hij de ster van het veld is ook. Daar zit gewoon 0,0 zelfreflectie in en daarmee verbeteringquote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet echt. Achabar zit gewoon klaar op de bank.
Heb je bilal zien voetballen?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je die op de flank neerztten
Zolang de zaterdag maar goed te doen isquote:Op zondag 21 februari 2016 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk hebben we volgende week een leuker schema.
Kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
eens, maar die 2e was wat dubieuzer
Niet zo vreemd.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuyt redt Feyenoord.
Alsof ze de CL hebben gewonnen.
oh okay manquote:Op zondag 21 februari 2016 17:31 schreef MMXMMX het volgende:
Feyenoorders gaan weer heel makkelijk liggen en dan scoren
Mooie liggende kopbal inderdaad van Dirkgod.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:31 schreef MMXMMX het volgende:
Feyenoorders gaan weer heel makkelijk liggen en dan scoren
Jammer dat ze niet kunnen degraderen, omdat Excelsior niks wint. Volgend seizoen dan maarquote:Op zondag 21 februari 2016 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is een ongelofelijke parodie op voetbal.
Een 18e ploeg?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Roda voegt ook niks toe aan de Eredivisie hè
Volgend seizoen is de competitie sterker dan dit jaar denk ikquote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet kunnen degraderen, omdat Excelsior niks wint. Volgend seizoen dan maar
Gewoon via nacompetitie eruit, weg met Roda JCquote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet kunnen degraderen, omdat Excelsior niks wint. Volgend seizoen dan maar
Ligt er wel aan wie er promoveren, maar denk het ookquote:Op zondag 21 februari 2016 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend seizoen is de competitie sterker dan dit jaar denk ik
Ja maar daar schijnen een heleboel goeie redenen voor te zijn ineens.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Brammess het volgende:
Is het al gezegd dat er lege plekken in de Kuip zijn?
Ja, die zijn van de "fans" die net gearresteerd zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Brammess het volgende:
MAAR DE ME WAS VOOR AJAX HOOR!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die zijn van de "fans" die net gearresteerd zijn
Nee. Business/relatiekaarten. Met de aangekondigde protestacties rond het Maasgebouw (waar die mensen naar binnen moeten) vind ik het niet heel raar dat die thuisblijven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die zijn van de "fans" die net gearresteerd zijn
Was het de dorpsidioot mokkiemok?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik klikte net de Ajax-reeks aan en zag iemand opperen om Xavi een contractaanbod te doen
Tot zover deze post.
Ergens ook wel logisch, als we de historie van "protesten" voor het Maasgebouw bekijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Business/relatiekaarten. Met de aangekondigde protestacties rond het Maasgebouw (waar die mensen naar binnen moeten) vind ik het niet heel raar dat die thuisblijven.
Rooibosje tegen de spanning, jij weetquote:Op zondag 21 februari 2016 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even thee zetten. Ik denk dat zometeen de 2-0 valt voor Feyenoord
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was het de dorpsidioot mokkiemok?
Lekker. Ik pak even tomatensoepquote:Op zondag 21 februari 2016 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even thee zetten. Ik denk dat zometeen de 2-0 valt voor Feyenoord
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dijks hadden we misschien niet moeten verkopen en vertrouwen geven.
Toch blijf ik er bij dat Ajax Xavi eens zou moeten polsen.. zag laatst beelden van hem in de woestijn en die lege tribunes en zijn droevige blik deden me toch denken dat een goed aanbod misschien zijn interesse wekt..
Ik drink op regelmatige basis rooibosthee.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef GGMM het volgende:
'mannen' die rooibosthee drinken worden door mij en Caland to-taal niet serieus genomen.
Speciaal is met curry.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga vanavond gebakken aardappelen met entrecote eten.
Genotsvoedsel.
Ah.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink op regelmatige basis rooibosthee.
Die mensen zijn weggewaaid.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Brammess het volgende:
zelfde.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks broodjes shoarma eten
typisch zondagavond voedselquote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
mij en Calandquote:Op zondag 21 februari 2016 17:39 schreef GGMM het volgende:
'mannen' die rooibosthee drinken worden door mij en Caland to-taal niet serieus genomen.
Die jongen struint in een bloemetjes t-shirt alle festivals af. Tot zover zijn streetcredibility.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Het is ook vooral Caland die je niet serieus neemt.
Lekkerquote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat ongezond zeg weer.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga vanavond gebakken aardappelen met entrecote eten.
Genotsvoedsel.
We zien hem idd niet heel vaakquote:Op zondag 21 februari 2016 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord staat voor en ineens is Pascalus er
Is dat die coke snuivende gabber keeper?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die schijnen buitenAerts lekker te zijn.
Jepquote:Op zondag 21 februari 2016 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die coke snuivende gabber keeper?
successupporter iddquote:Op zondag 21 februari 2016 17:42 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord staat voor en ineens is Pascalus er
Of hij kan het al wel, maar is er nog niet zelfverzekerd genoeg voor om het in de media te gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwah... Dan zou het kunnen dat je nog geen Nederlands spreekt...
Klap voor dr bek geven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin gooit een kop koffie om. 4 meter verder zitten de spetters op de muur.
Na anderhalf jaar kunnen we daar niet heel erg over klagen imoquote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij kan het al wel, maar is er nog niet zelfverzekerd genoeg voor om het in de media te gebruiken.
Van 4 meter afstand in haar oog spuiten.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin gooit een kop koffie om. 4 meter verder zitten de spetters op de muur.
Sommige mensen zijn zo dom dat ze niet eens normaal kunnen articuleren. Alsof ze te veel speeksel op hun tong hebben omdat ze niet tegelijk kunnen slikken en nadenken wat ze moeten zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die boymans komt niet op mij over als een heel helder licht.
Suarez werd hier ook uitgelachen om zijn Nederlands, maar hij probeerde het wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar kunnen we daar niet heel erg over klagen imo
Vond het wel schattig klinkenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez werd hier ook uitgelachen om zijn Nederlands, maar hij probeerde het wel.
De kamer is 4,25. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Van 4 meter afstand in haar oog spuiten.
Hier kun je ff weer goed zien wat een dom soort volk er op de tribunes staanquote:
Zijn Nederlands was om te huilen, maar hij probeerde het iig. Itt vele anderen...quote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez werd hier ook uitgelachen om zijn Nederlands, maar hij probeerde het wel.
'Sei sein altijd tegenenen ons'quote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT WEL MEER GELD DAN JIJ DUS JE MAG ER NIKS OVER ZEGGEN /voetbalzonequote:Op zondag 21 februari 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, zelfs Memphis Depay kan geen Nederlands...
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez een stuk verdriet noemenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn Nederlands was om te huilen, maar hij probeerde het iig. Itt vele anderen...
Maar dat stuk verdriet uitlachen was imo altijd terecht. Zo blij dat dat weg is uit Nederland
Pindasaus satésaus noemen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez een stuk verdriet noemen
Bij die gast zitten er meer schroefjes los dan er ooit vast hebben gezeten.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mensen bijten is normaal iddquote:Op zondag 21 februari 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stuk verdriet die in huidige vorm de beste speler ter wereld is?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn Nederlands was om te huilen, maar hij probeerde het iig. Itt vele anderen...
Maar dat stuk verdriet uitlachen was imo altijd terecht. Zo blij dat dat weg is uit Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |