Ik heb afgelopen jaar 2 maanden gesponsord dus ik wacht nog even af of er zich nog andere sponsoren melden, zo niet wil ik ook nog wel een maandje bijdrage.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:24 schreef µ het volgende:
We hebben nog tot en eind maart sponsoring voor cfmailserver, dan draaien we al een jaar (!).
Aantal inschrijvingen:
87 agd
101 ccf
253 gve
120 kom
De maanden daarna zijn nog niet gesponsord/gepland. Kosten blijven 6 euro per maand.
Ik heb nog niet gesponsord en heb me vanmiddag aangemeld voor de 3 zomermaanden onder het mom van Na De Regen de Zon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:44 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar 2 maanden gesponsord dus ik wacht nog even af of er zich nog andere sponsoren melden, zo niet wil ik ook nog wel een maandje bijdrage.
Het zal vast goed komen. Echter ik zit al in het andere setje boten en heb deze laten lopen. Eerst maar eens zien hoe het met de Pand en Hypothecaire zekerheden geregeld wordt. Voor de nieuwe projecten maar natuurlijk ook voor de oude projecten waarvoor pandrecht beloofd is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:55 schreef najra1990 het volgende:
Daarbij is er ook nog de zoon die maandelijks een bedrag overmaakt. Ik heb dit project ook meegenomen. De lening loopt af voordat het echtpaar met pensioen zou gaan en het echtpaar heeft de nodige ervaring in dit vak. Ik zie dit project nog wel goedkomen.
Brief is er zowaar, maar veel wijzer word je er niet echt van. Dat ze maar eens kijken of er nog wat te halen valt uit z'n diverse bv'tjes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Camogli het volgende:
[..]
eerst zien...: er zou al eind december info volgen. Daarna verzekerde Adams himself mij telefonisch dat er zeker eind januari meer duidelijkheid zou zijn.
Niet dus.
Ik hoop dat die aanstaande mail, als die er komt, meer info geeft dan 'we zijn er druk mee bezig'.
Waardeloze communicatie bij GvE.
Rente 5%. Ik pas.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik pak dat plezierjacht mee voor een klein bedragje.
En alweer vol. 5% is niet top, maar neem alleen nog wat projecten met lager risico (op papier).quote:
Ik heb liever hoge rente en laag risico.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
En alweer vol. 5% is niet top, maar neem alleen nog wat projecten met lager risico (op papier).
Jep, ik verwacht er weinig van, maar wie weet...quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Iemand anders de mail over project 8800 al gelezen? Er schijnt beslag gelegd te zijn op onroerend goed. Dat biedt enige hoop.
tsjonge: een briefje waar ik niet veel wijzer van word. Nou nou, hebben we daar 3 maanden op gewacht?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef MSR het volgende:
[..]
Brief is er zowaar, maar veel wijzer word je er niet echt van. Dat ze maar eens kijken of er nog wat te halen valt uit z'n diverse bv'tjes.
Heb je een mail gehad over 7276 (ik nog niet) of over 8800 (ik wel), zijn beide van zelfde bedrijfquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef MSR het volgende:
[..]
Brief is er zowaar, maar veel wijzer word je er niet echt van. Dat ze maar eens kijken of er nog wat te halen valt uit z'n diverse bv'tjes.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:21 schreef µ het volgende:
Voor wie cfmailserver wil sponsoren:
Kan je een PM sturen naar mij met daarin:
- Welke maand je wil sponsoren (april, mei, juni, juli, augustus, november)
- Welk zinnetje je in de mail wil als bedankje
Ik lees de PM's niet (meer) dagelijks dus schrik niet als je niet snel antwoord hebt.
Thanks alvast
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:38 schreef Incitatus3 het volgende:
Het h'm gemist, maar deze opmerking bij de plezierjacht deed me toch even glimlachen: "Verder heeft de crisis mij een ton gekost aan verdampte aandelen." Heel zuur natuurlijk, en dat gun je niemand, maar hoe moet ik dit als potentieel investeerder nu zien als waarde-informatie? Dus je HAD...Maar verder wel een aardige... Met een beetje mazzel zo eentje die vervroegd volledig wordt afgelost.
Er staat niet dat hij ze verkocht heeft........quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:57 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Viel mij ook al opals ie gewoon was blijven zitten met zijn posities had ie dat nu wel weer terugverdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |