quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:58 schreef obligataire het volgende:
[..]
Je kunt nog annuleren (gaat heel eenvoudig via de site).
quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:23 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ook een Bericht inzake project 12804....Elke keer schrik toch als ik zon mailtje krijg maar vaak is het idd over de incentive!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval dit jaar nog geen defaults....
M'n GVE betaalschema heeft wel kuren volgens mij.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Snap niet waar je 200k werkkapitaal voor nodig zou hebben. Er zijn toch alleen personeelskosten als je de computers hebt gekocht? Er werken 5 mensen volgens hun website. Al het tekenwerk gaat uurtje factuurtje weg. Als ze vol werk zitten is een nieuwe tekenaar ook gelijk declarabel. Die 200k moet dus puur zijn om verliezen op te vangen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:23 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op collincrowdfund:
Link: https://www.collincrowdfund.nl/link/lening/xNHiJKUw2NgZ-20515
Leningaanvrager: Tekenplus
Doel van de lening: Werkkapitaal
Rente: 8,00 %
Looptijd: 48 maanden
Ik laat hem aan mij voorbijgaan.
Ze hadden alleen in 2014 verlies, maar als ze eind 2015 een negatief EV hadden dan moeten de overige jaren toch ook niet al te best geweest zijn. Ik lust 'm ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef brulaap112 het volgende:
[..]
Snap niet waar je 200k werkkapitaal voor nodig zou hebben. Er zijn toch alleen personeelskosten als je de computers hebt gekocht? Er werken 5 mensen volgens hun website. Al het tekenwerk gaat uurtje factuurtje weg. Als ze vol werk zitten is een nieuwe tekenaar ook gelijk declarabel. Die 200k moet dus puur zijn om verliezen op te vangen.
Top!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:35 schreef µ het volgende:
Sponsoring cfmailserver lijkt tot december geregeld te zijn (als iedereen betaalt).
FOK!
Had al een zelfde reactie terug gestuurd naar KOMquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:44 schreef Horsemen het volgende:
Net een betaalherinnering van KoM ontvangen m.b.t. het botenproject. Ik zal ze zo maar even laten weten dat ik niet ga betalen zolang de mogelijkheden m.b.t. het uitwinnen van de zekerheden niet goed geregeld is. Dit overigens nog los van hun eigen opmerking bij het project:
“Beste Investeerders, de oprichting van de aparte entiteit t.b.v. de zekerheden neemt logischerwijs enige tijd in beslag. Tevens zal deze constructie gevolgen hebben voor de Overeenkomst van Geldlening die uiteindelijk tot stand komt. Hierdoor zal de administratieve afhandeling van dit project wellicht iets langer duren dan u normaal van ons gewend bent. Mocht u daarom uw investering vooralsnog niet per direct willen overmaken naar onze St.Derdengelden, hebben wij daar alle begrip voor. U ontvangt van ons opnieuw bericht als wij zover zijn om het project, onder de vermelde randvoorwaarden, verder af te ronden.”
Blijkbaar niet onderling gecommuniceerd![]()
![]()
En de reactie (overigens lekker snel) :quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:57 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Had al een zelfde reactie terug gestuurd naar KOM
Volgens mij is goed loopbaanadvies hier meer op z'n plek, dan een lening. Ik geloof dat ik los van het risico, niet heel geneigd ben om bij te dragen aan deze molensteen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef obligataire het volgende:
Voor wie nog eens ouderwets iets te lachen wil hebben:
GVE:
Afronden studie
Project: 13432 Particulier
Leendoel: Studie
Classificatie: 2
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag: ¤ 3.000
Geinvesteerd: ¤ 0
Product: Lening
Looptijd: 36 maanden
Rente per jaar: 6,0%
Geen baan, drie kinderen, twee huwelijken en niet in staat om 3000 ergens vandaan te toveren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef najra1990 het volgende:
Ik zou er minder moeite mee hebben. Lage risico classificering, laag bedrag, duidelijk doel (overbruggen van een half jaar waar inkomsten deels wegvallen) en relatief jong persoon.
Het is overigens niet mijn bedoeling om mensen over te halen hoor! Dat moet iedereen gewoon zelf beoordelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef bleyenburg het volgende:
ik ga ook nog meedoen met de Buurman op IVM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |