Nope, als je zo nodig goedkoop gedragen ondergoed wil scoren ga je maar naar de zeeman, haal je een paar strings en geef je ze een weekje aan je buurvrouw.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
mag ik vragen als jij ook strings verkoopt
Je hebt duidelijk mijn buurvrouw nog nooit gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 15:43 schreef 010P het volgende:
Nope, als je zo nodig goedkoop gedragen ondergoed wil scoren ga je maar naar de zeeman, haal je een paar strings en geef je ze een weekje aan je buurvrouw.
Nou dat heb ik dus ook een keer gehad, heb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef bioloogje het volgende:
zeggen dat je het wel een keer wil aandoen en dan de prijs verhogen!
Niet helemaal waar, heb vaak zat lingerie verkocht waar iemand gewoon op reageerde omdat ze een goedkope aanschaf wilde doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef nostra het volgende:
Er is echt geen normaal mens dat op marktplaats van een privépersoon "ongedragen" lingerie gaat kopen, dus ja, dat kan je verwachten.
Si.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr dit ben jij?
dit dus, wat verwacht je danquote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef nostra het volgende:
Er is echt geen normaal mens dat op marktplaats van een privépersoon "ongedragen" lingerie gaat kopen, dus ja, dat kan je verwachten.
dit is dus gewoon diefstal. Smerig persoon ben je. Derhalve ruktopic en onterechte klacht.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef 010P het volgende:
eb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Jahoor nog ff, die weirdo die dat aan heeft geboden is een dief van zijn eigen smerige geld ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dit is dus gewoon diefstal. Smerig persoon ben je. Derhalve ruktopic en onterechte klacht.
Ja want een aanbod waar jij niet van gediend bent geeft jou natuurlijk het recht om wat geld van hem te jatten. Ga er gewoon niet op in als je geen interesse hebt. Triest figuur ben je, en niks anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef 010P het volgende:
[..]
Jahoor nog ff, die weirdo die dat aan heeft geboden is een dief van zijn eigen smerige geld ja.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef 010P het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook een keer gehad, heb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.
Blijkbaar vond die gene het toch een beetje gek dat ik er gewoon in mee ging
Quote het even voor het geval je je bedenkt en iemand dit als bewijslast tegen jou wil gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:47 schreef 010P het volgende:
Si.
Dat was de 1e die met zoiets kwam, ik ben er serieus op ingegaan toen omdat ik wel wilde weten wat zo iemand nou ertoe drijft om via marktp dit soort acties uit te halen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja want een aanbod waar jij niet van gediend bent geeft jou natuurlijk het recht om wat geld van hem te jatten. Ga er gewoon niet op in als je geen interesse hebt. Triest figuur ben je, en niks anders.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
haahaa jaa dit moeten we nu nog geloven zeker. Dat je je eigen criminele gedrag nog probeert goed te praten zegt wel genoeg over jequote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef 010P het volgende:
[..]
Dat was de 1e die met zoiets kwam, ik ben er serieus op ingegaan toen omdat ik wel wilde weten wat zo iemand nou ertoe drijft om via marktp dit soort acties uit te halen.
Nog best veel te weten gekomen over die persoon, niks geen diefstal die gene wilde dat geven omdat hij mijn reacties prettig vond en toen blijkbaar besefte dat het toch n bietje gek was
Stuur het ook meteen door naar de politiequote:Op zondag 21 februari 2016 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb trouwens wel even een screenshot gemaild naar Marktplaats.
Ik vind het wel hufterig om iemand hier aan de schandpaal te nagelen.
voordat ie weg isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:41 schreef 010P het volgende:
My god, ik zet weer eens wat op marktp dacht ik aantal miskoopjes die maar in de kast blijven liggen dacht ik.
Een lingerie setje bijvoorbeeld, ongedragen te klein gekocht stom niet teruggebracht whatever.
Krijg ik dit:
Van: sander via Marktplaats <a-12s5xz29215hn@mail.marktplaats.nl>
Verzonden: zondag 21 februari 2016 15:13
Aan: b-1puvvxx4kp0ru@mail.marktplaats.nl
Onderwerp: RE: Ik heb interesse in 'Lingerie setje 70B / 36 ' - sander
Heb jij evt.meer lingerie te koop mag gedragen/ gebruikt wezen...Gr.Sander
Dit is nu dus de 3e keer dat ik via marktp zoiets dergelijks heb meegemaakt, blijkbaar trek ik dat aan ofzo geen flauw idee.
Er zijn toch ook gewoon websites die gedragen ondergoed verkopen? go there![]()
Klacht: van die idioten dus
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef nostra het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb trouwens wel even een screenshot gemaild naar Marktplaats.
Ik vind het wel hufterig om iemand hier aan de schandpaal te nagelen.
quote:
Lees mijn eerdere reactie maar waarin ik uitleg wat voor situatie het wasquote:Op zondag 21 februari 2016 16:09 schreef MrSalazar het volgende:
Heerlijke backfire. Vuile oplichtster.
Maar wie ben jij om zo iemand op te lichten? Je bent net zo fout bezig als die persoon, nog erger zelfs.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef 010P het volgende:
[..]
Jahoor nog ff, die weirdo die dat aan heeft geboden is een dief van zijn eigen smerige geld ja.
Jij bent zeker ook zo'n persoon die wegkijkt als je dochter wordt verkracht om Wilders niet in de kaart te spelen?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef azazel1707 het volgende:
Hahahahaha de tering!
Wat een toetsenbord helden hier![]()
Screenshots doorsturen naar deze en gene. Ik herken het probleem wat 010P heeft wel hoor.
Ze is echt niet de enige die dit overkomt. Sterker nog! Ik heb een vriendin gehad die hier wat extra centjes mee verdiende.
En als het waar is wat ze zegt in haar uitleg (ik heb geen reden om te geloven dat het niet waar is), wat is dan het probleem?
Lekker makkelijk om iemand gelijk te beschuldigen en what not als je overduidelijk de complete situatie niet kent. Ga lekker terug naar je zolderkamer met je barbies spelen, Ahmad1nejad, XXL-Puntenslijper
Waar maak jij er uit op dat ze iemand opgelicht heeft?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om zo iemand op te lichten? Je bent net zo fout bezig als die persoon, nog erger zelfs.
Hij betaalt er nog netjes voor.
Minitietjes.quote:
Wat heeft Wilders hier nou weer mee te maken? Politiek is op een ander forumgedeelte.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n persoon die wegkijkt als je dochter wordt verkracht om Wilders niet in de kaart te spelen?
Waar heb je het omver gebeukt? Ik lees alleen maar een persoonlijke aanval die gebaseerd is op je eigen onderbuikgevoelens.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:27 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Wat heeft Wilders hier nou weer mee te maken? Politiek is op een ander forumgedeelte.
Kan je het niet hebben dat ik in 1 post je complete geblaat omver heb gebeukt? Sneu.
Persoonlijke aanval? Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Waar heb je het omver gebeukt? Ik lees alleen maar een persoonlijke aanval die gebaseerd is op je eigen onderbuikgevoelens.
Lijkt me ook wat lastigquote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Niet gebruikte slipjes verkopen als inkomstenbron hebben
Aldus de toetsenbordheld.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval? Ja.
Onderbuikgevoelens? Nee.
Allemaal opgemaakt uit de posts van 010P en die van jullie.
Beetje gaan zitten dreigen met politie en what not. Echt heel zielig. Je weet de volledige situatie niet, er wordt extra informatie gegeven waar je een stuk meer helderheid krijgt en dan nog doen alsof je de rechtvaardigheid zelve bent. Toetsenbord held. Niks beters te doen?
Krachtige comeback NOTquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Aldus de toetsenbordheld.
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:41 schreef 010P het volgende:
Een lingerie setje bijvoorbeeld, ongedragen te klein gekocht stom niet teruggebracht whatever.
Denken dat iemand dit als enigste inkomstenbron heeftquote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Niet gebruikte slipjes verkopen als inkomstenbron hebben
Kwam ik maar wat aan ja, zou wel mooi staanquote:Op zondag 21 februari 2016 16:53 schreef Mark031 het volgende:
TS is een fatty geworden en verkoopt daarom al haar XS kleding.
Misschien worden je tietjes dan ook wat groter.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:54 schreef 010P het volgende:
[..]
Kwam ik maar wat aan ja, zou wel mooi staan
Zou ook mooi staan, zeker.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Misschien worden je tietjes dan ook wat groter.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Misschien worden je tietjes dan ook wat groter.
Well.. this topic escalated quicklyquote:
Hij is jouw buurmanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:43 schreef 010P het volgende:
[..]
Nope, als je zo nodig goedkoop gedragen ondergoed wil scoren ga je maar naar de zeeman, haal je een paar strings en geef je ze een weekje aan je buurvrouw.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:54 schreef 010P het volgende:
[..]
Kwam ik maar wat aan ja, zou wel mooi staan
Gast, werkelijk? Dat je jaloers bent dat je niet van je spekhoofd af kunt komen, hoef je niet op anderen af te reageren. Verder leuk topic om te lezen. Goed om te zien dat domme mensen weer eventjes op hun plaatsje gezet worden.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:53 schreef Mark031 het volgende:
TS is een fatty geworden en verkoopt daarom al haar XS kleding.
Doe ff nog meer moeite om in haar broekje te komen, misschien stuurt 010P je dan wel een bericht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
[..]
Gast, werkelijk? Dat je jaloers bent dat je niet van je spekhoofd af kunt komen, hoef je niet op anderen af te reageren. Verder leuk topic om te lezen. Goed om te zien dat domme mensen weer eventjes op hun plaatsje gezet worden.
Wellicht lastig te bevatten Mark031, maar je hoeft niet óf een flapdrol, óf een mislukte casanova te zijn. Je kunt ook met vrouwen omgaan alsof het hele normale mensen zijn. En je hoeft ook niet meteen geïrriteerd te raken als iemand je aanspreekt op je slappe teksten. Zie het als een leermoment en de eerste stap op weg naar een duurzame relatie met een vrouw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:11 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Doe ff nog meer moeite om in haar broekje te komen, misschien stuurt 010P je dan wel een bericht.
Ik heb al een relatie achterlijke kneus. Niet iedereen is zo'n autist als jij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:16 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wellicht lastig te bevatten Mark031, maar je hoeft niet óf een flapdrol, óf een mislukte casanova te zijn. Je kunt ook met vrouwen omgaan alsof het hele normale mensen zijn. En je hoeft ook niet meteen geïrriteerd te raken als iemand je aanspreekt op je slappe teksten. Zie het als een leermoment en de eerste stap op weg naar een duurzame relatie met een vrouw.
Aannames, aannames. Mark, als je die relatie langer wilt laten duren dan een gemiddelde webcamsessie, neem dan mijn advies ter harte. Ik merk dat je jezelf erg kwaad maakt, maar iedereen heeft zijn mindere kanten. Die van jou, -zoals het zonder reden belachelijk maken van andere users- , is echt zo'n eigenschap die je erg onnozel doet overkomen. Werk eraan Mark, groei!quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:25 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik heb al een relatie achterlijke kneus. Niet iedereen is zo'n autist als jij.
Originele kick.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:09 schreef Josje1991 het volgende:
Hi Bioloogje, sorry ik reageer even op dit forum ook al gaat het over een ander onderwerp. Ik ben heel erg op zoek naar 'marron' laminaat vd kwantum, ivm verhuizing naar een iets grotere ruimte. Ik zag dat Bioloogje op het forum 'laminaat' van 2012 een bericht had geplaatst, dat hij dit laminaat nog over heeft. Dus ik zou aan Bioloogje willen vragen of je het laminaat nog steeds hebt? Ik zou het dan heel erg graag willen overkopen! Ik hoor graag van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |