Nope, als je zo nodig goedkoop gedragen ondergoed wil scoren ga je maar naar de zeeman, haal je een paar strings en geef je ze een weekje aan je buurvrouw.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
mag ik vragen als jij ook strings verkoopt
Je hebt duidelijk mijn buurvrouw nog nooit gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 15:43 schreef 010P het volgende:
Nope, als je zo nodig goedkoop gedragen ondergoed wil scoren ga je maar naar de zeeman, haal je een paar strings en geef je ze een weekje aan je buurvrouw.
Nou dat heb ik dus ook een keer gehad, heb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef bioloogje het volgende:
zeggen dat je het wel een keer wil aandoen en dan de prijs verhogen!
Niet helemaal waar, heb vaak zat lingerie verkocht waar iemand gewoon op reageerde omdat ze een goedkope aanschaf wilde doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef nostra het volgende:
Er is echt geen normaal mens dat op marktplaats van een privépersoon "ongedragen" lingerie gaat kopen, dus ja, dat kan je verwachten.
Si.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr dit ben jij?
dit dus, wat verwacht je danquote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef nostra het volgende:
Er is echt geen normaal mens dat op marktplaats van een privépersoon "ongedragen" lingerie gaat kopen, dus ja, dat kan je verwachten.
dit is dus gewoon diefstal. Smerig persoon ben je. Derhalve ruktopic en onterechte klacht.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef 010P het volgende:
eb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Jahoor nog ff, die weirdo die dat aan heeft geboden is een dief van zijn eigen smerige geld ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dit is dus gewoon diefstal. Smerig persoon ben je. Derhalve ruktopic en onterechte klacht.
Ja want een aanbod waar jij niet van gediend bent geeft jou natuurlijk het recht om wat geld van hem te jatten. Ga er gewoon niet op in als je geen interesse hebt. Triest figuur ben je, en niks anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef 010P het volgende:
[..]
Jahoor nog ff, die weirdo die dat aan heeft geboden is een dief van zijn eigen smerige geld ja.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef 010P het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus ook een keer gehad, heb er 50 euro mee verdiend zonder iets op te sturen.
Blijkbaar vond die gene het toch een beetje gek dat ik er gewoon in mee ging
Quote het even voor het geval je je bedenkt en iemand dit als bewijslast tegen jou wil gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:47 schreef 010P het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr dit ben jij?
Si.
Dat was de 1e die met zoiets kwam, ik ben er serieus op ingegaan toen omdat ik wel wilde weten wat zo iemand nou ertoe drijft om via marktp dit soort acties uit te halen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja want een aanbod waar jij niet van gediend bent geeft jou natuurlijk het recht om wat geld van hem te jatten. Ga er gewoon niet op in als je geen interesse hebt. Triest figuur ben je, en niks anders.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef marcelroubos341966 het volgende:
haahaa jaa dit moeten we nu nog geloven zeker. Dat je je eigen criminele gedrag nog probeert goed te praten zegt wel genoeg over jequote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef 010P het volgende:
[..]
Dat was de 1e die met zoiets kwam, ik ben er serieus op ingegaan toen omdat ik wel wilde weten wat zo iemand nou ertoe drijft om via marktp dit soort acties uit te halen.
Nog best veel te weten gekomen over die persoon, niks geen diefstal die gene wilde dat geven omdat hij mijn reacties prettig vond en toen blijkbaar besefte dat het toch n bietje gek was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |