Nadia Moussaidquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies.
MvN is niks mee - al verdient hij al genoeg - en er zijn genoeg anderen.
Het zou hem sieren om alsnog Nee tezeggen.
Ben ik haar naam vergeten...de waarnemer van Eva Jinek, die net een prijs gekregen heeft bijv.
Present.twitter:NTRcollegetour twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 20:25:32Bénédicte Ficq is de eerste gast van Matthijs van Nieuwkerk in College Tour. De strafrechtadvocate is welbespraakt, scherpzinnig en geliefd.Kijk zondag 19 mei om 20:25 uur naar College Tour op NPO 1 #CollegeTour https://t.co/H1luVlSUQ9 reageer retweet
Ah laat maar.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, over een kwartiertje. Met Peter Pannenkoek
quote:
Mja kan mij niet voorstellen dat ik meer wil weten van of over hem.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]Ik word er ook nog niet heel enthousiast van. Misschien met Twan wel, want die heeft altijd wel de gave om je de persoon achter een gezicht te leren kennen, maar met Matthijs weet ik het niet. Zit daar natuurlijk ook niet helemaal onbevangen in met Peter Pannenkoek één seizoen lang de afsluiter van de vrijdagavond bij DWDD.
Vond ik trouwens met Benedicte en Matthijs ook al storend: soms kruisverwijzing naar gesprekken bij DWDD. Deed Twan toch minder, terwijl hij als journalist zijn gasten vast ook wel kende van andere momenten.
Ja, dat wel. Maar ja, je moet wat, als je presentator z'n Engels niet beheerst.quote:
Was dat vorige keer niet dan? (bij Twan bedoel ik)quote:Op zondag 26 mei 2019 20:29 schreef Mike het volgende:
Ik heb een hekel aan draaistoelen op tv omdat er mensen zijn die dan de neiging niet kunnen onderdrukken om de hele tijd ook echt heen en weer te bewegen.
Dat weet ik niet...waar het bv ook is, is bij DWDD. Daar kan Marc-Marie niet stilzitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Was dat vorige keer niet dan? (bij Twan bedoel ik)
Ja, die opstart. Dat zijn barkrukken idd.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet...waar het bv ook is, is bij DWDD. Daar kan Marc-Marie niet stilzitten.
Dit! Dom zeg!quote:Op zondag 26 mei 2019 20:29 schreef Mike het volgende:
Ik heb een hekel aan draaistoelen op tv omdat er mensen zijn die dan de neiging niet kunnen onderdrukken om de hele tijd ook echt heen en weer te bewegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |