abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_160089924
Hier weer verder
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 21 februari 2016 @ 17:05:37 #2
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160095719
Wow, een nieuw SC topic ^O^

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: Meet?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160095786
I'm in *O*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 21 februari 2016 @ 17:11:53 #4
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160095885
Ik heb wel plek bij mij thuis, in Heerenveen *O*

En voor mensen die dat te eng vinden: de bios is ook heel goed te doen ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160096210
Beide is prima. *O*
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160099330
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:11 schreef hornage het volgende:
Ik heb wel plek bij mij thuis, in Heerenveen *O*

En voor mensen die dat te eng vinden: de bios is ook heel goed te doen ^O^
Heeft Heerenveen een Bios?

En sinds wanneer woon je daar en niet meer in Steenwijk?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 21 februari 2016 @ 19:17:16 #7
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160099449
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Heeft Heerenveen een Bios?

En sinds wanneer woon je daar en niet meer in Steenwijk?
Heerenveen heeft zeker een bioscooop ^O^

En afgelopen september een huis gekocht in Heerenveen waar we eind november in zijn getrokken ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160099564
Meet.
pi_160099576
Maar alleen als Robby ook komt.
pi_160099693
Heerenveen is een beetje ver weg voor mij. Moet ik even kijken of dat zou lukken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160100976
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:17 schreef hornage het volgende:

[..]

Heerenveen heeft zeker een bioscooop ^O^
De beamer van boer Douwe met een paar strobalen als bioscoopstoelen telt niet mee hoor :+
  maandag 22 februari 2016 @ 08:10:00 #12
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160111005
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef JayHovah het volgende:

[..]

De beamer van boer Douwe met een paar strobalen als bioscoopstoelen telt niet mee hoor :+
Ow, daar wilde ik net de meet gaan organiseren -O-
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160111266
Meet? Leuk!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160134545
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:22 schreef JayHovah het volgende:

[..]

De beamer van boer Douwe met een paar strobalen als bioscoopstoelen telt niet mee hoor :+
Dat heet sfeer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160134619
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:18 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat heet sfeer
Zal wel een hete sfeer worden ja, als jij en sasquatch komen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160134665
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zal wel een hete sfeer worden ja, als jij en sasquatch komen.
Wij zijn 40 + he? Wij zorgen voor de irritante kraakgeluiden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160134923
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zal wel een hete sfeer worden ja, als jij en sasquatch komen.
Met jou en Waaghals niet dan?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160138048
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Wij zijn 40 + he? Wij zorgen voor de irritante kraakgeluiden.
Kraakgeluiden van krakkemikkige ledematen? :+
pi_160140485
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 05:05 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Kraakgeluiden van krakkemikkige ledematen? :+
Antwoord geven op een retorische vraag doe ik nu:

Ja natuurlijk, of dacht je dat de strobalen bij boer Douwe zo erg zullen kraken?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160205082
Van de week naar Deadpool geweest :D heb me goed vermaakt met de film

en gister een blu ray box binnen gekregen. Gebruiken ze filmposters als opvul materiaal... dat vond ik een beetje zonde
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 25 februari 2016 @ 17:18:33 #21
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_160206971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Van de week naar Deadpool geweest :D heb me goed vermaakt met de film

Ik wist niet dat ie al draaide, ga er van de week dan wel heen. :Y
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_160212794
Deadpool was awesome, heerlijke onzin. Prima vermaakt!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160212807
Heb net de Godfather part 1 maar weer eens aangezet. Wat een meesterwerk!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160212918
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef DragonFodder het volgende:
Heb net de Godfather part 1 maar weer eens aangezet. Wat een meesterwerk!
Da's schelden vloeken (goeiemorgen) in de kerk hier :P , maar ben het met je eens hoor, klassieker _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Robby87 op 25-02-2016 21:21:13 ]
pi_160213882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Da's schelden vloeken (goeiemorgen) in de kerk hier :P , maar ben het met je eens hoor, klassieker _O_
Serieus? Ik kan me niet voorstellen dat de status van the godfather ter discussie staat.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160213990
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:28 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Serieus? Ik kan me niet voorstellen dat de status van the godfather ter discussie staat.
Dyon en Pico vinden het niets geloof ik ;(
pi_160214296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dyon en Pico vinden het niets geloof ik ;(
Smakeloos
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160218937
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Smakeloos
Vechten?
pi_160218985
Ik heb m drie keer de kans gegeven. Ik kom er niet doorheen. Na een uur realiseer ik me iedere keer weer dat wat er tot dat punt is gebeurd en wat er nou zou kunnen gebeuren me simpelweg niets interesseert. Kan er niks aan doen :).
pi_160220306
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef picodealion het volgende:
Ik heb m drie keer de kans gegeven. Ik kom er niet doorheen. Na een uur realiseer ik me iedere keer weer dat wat er tot dat punt is gebeurd en wat er nou zou kunnen gebeuren me simpelweg niets interesseert. Kan er niks aan doen :).
Maar heb je dan niet oog voor de kundigheid waarmee de film gemaakt is, op alle vlakken? Dat is voor mij voldoende om me 3 uur te boeien... man, dat licht alleen al.
pi_160223297
Nee, dat is me blijkbaar niet genoeg opgevallen om me bij te blijven. Ik heb wel al jaren Godfather II op mijn watchlist staan zodat ik een lijstje op iCM af kan tikken, misschien dat als ik die ga kijken ik eerst I nog eens probeer.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:14:53 #32
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160223332
Ik heb de Godfather films ook nog steeds niet gezien. Ze zijn wel ergens in dit jaar aan de beurt. Ik verwacht er eigenlijk ook weinig van...
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160223714
Smaken verschillen natuurlijk. Ik was vanaf de eerste scene geboeid.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160225529
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:57 schreef DragonFodder het volgende:
Smaken verschillen natuurlijk. Ik was vanaf de eerste scene geboeid.
Dit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160225543
En Hans Zimmer live in Ahoy

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 26-02-2016 16:01:23 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160231773
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Smakeloos
k*tfilm inderdaad :)

Ik heb ze alle 3 gekeken. Om er mijn mening over te kunnen/mogen geven. En ik vond er echt vrij weinig aan. Ben vorig jaar geloof ik eens begonnen aan het boek. En dat was stukken beter. Al heb ik die nog lang niet uitgelezen. Al die namen, na een tijdje werd ik er een beetje gek van
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160232550
quote:
Cool
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160233048
Ik hoorde vanochtend op 3fm dat Danny Elfman ook naar NL komt of was het Duitsland? Of ik begin aan mezelf te twijfelen sorry :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160233656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:40 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

k*tfilm inderdaad :)

Ik heb ze alle 3 gekeken. Om er mijn mening over te kunnen/mogen geven. En ik vond er echt vrij weinig aan. Ben vorig jaar geloof ik eens begonnen aan het boek. En dat was stukken beter. Al heb ik die nog lang niet uitgelezen. Al die namen, na een tijdje werd ik er een beetje gek van
Wat een heerlijke post.

_O-
pi_160233922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoorde vanochtend op 3fm dat Danny Elfman ook naar NL komt of was het Duitsland? Of ik begin aan mezelf te twijfelen sorry :@
30 april in Brussel zie ik op ticketmaster: http://www.ticketmaster.n(...)urton-tickets/928506
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160234196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat een heerlijke post.

_O-
hoezo?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160234271
O bah... nog 3 nachten :O :z :Z
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160235064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

hoezo?
The Godfather een kutfilm noemen vind ik niet echt onderbouwend, en te zeggen dat een boek beter is, is natuurlijk een vergelijking van niets; zijn twee totaal verschillende dingen. Wel knap dat je alle drie de films gezien hebt dan :P
pi_160235198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:44 schreef Robby87 het volgende:

[..]

The Godfather een kutfilm noemen vind ik niet echt onderbouwend, en te zeggen dat een boek beter is, is natuurlijk een vergelijking van niets; zijn twee totaal verschillende dingen. Wel knap dat je alle drie de films gezien hebt dan :P
Het is veel te traag, veel te ingewikkeld. Gewoon een kut film of beter 3 kutfilms :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160235432
Je moet ook niet kijken zoals je nu naar een recente film kijkt, want dan vallen alle oude films tegen omdat ze niet flitsend gemaakt zijn zoals nu. Je moet naar die films kijken in de tijdgeest van toen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160235492
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
Je moet ook niet kijken zoals je nu naar een recente film kijkt, want dan vallen alle oude films tegen omdat ze niet flitsend gemaakt zijn zoals nu. Je moet naar die films kijken in de tijdgeest van toen.
En hoe is dat? Met een pijp in de mond? En een zwart/wit tv?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160235737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En hoe is dat? Met een pijp in de mond? En een zwart/wit tv?
_O-
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160236161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En hoe is dat? Met een pijp in de mond? En een zwart/wit tv?
Zoiets. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160236568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
Je moet ook niet kijken zoals je nu naar een recente film kijkt, want dan vallen alle oude films tegen omdat ze niet flitsend gemaakt zijn zoals nu. Je moet naar die films kijken in de tijdgeest van toen.
Maar er zijn wel flitsende oude films hoor!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160236844
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:46 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar er zijn wel flitsende oude films hoor!
Zeker. Bv trainspotting.

Ja, zo oud zijn we.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160236907
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:57 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Zeker. Bv trainspotting.

Ja, zo oud zijn we.
Die is nog nieuw vergeleken met the Godfather
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160239858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:55 schreef sasquatsch het volgende:
Je moet ook niet kijken zoals je nu naar een recente film kijkt, want dan vallen alle oude films tegen omdat ze niet flitsend gemaakt zijn zoals nu. Je moet naar die films kijken in de tijdgeest van toen.
Hoe doe je dat precies? Ik heb dat nooit gesnapt. Ik leef nu en ik kijk de film nu.
pi_160240289
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:50 schreef picodealion het volgende:

[..]

Hoe doe je dat precies? Ik heb dat nooit gesnapt. Ik leef nu en ik kijk de film nu.
Ja en dan vallen oude films vaak tegen omdat ze niet zo gemaakt zijn als de films van nu en lijken ze traag omdat je dat niet gewend bent. En vind je de effecten minder omdat de techniek toen niet zo ver was.
Daar moet je dus doorheen kijken en genieten van de film met in het achterhoofd dat het voor die tijd normaal was in plaats van je er aan te ergeren, want dan valt het altijd tegen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160240573
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja en dan vallen oude films vaak tegen omdat ze niet zo gemaakt zijn als de films van nu en lijken ze traag omdat je dat niet gewend bent. En vind je de effecten minder omdat de techniek toen niet zo ver was.
Daar moet je dus doorheen kijken en genieten van de film met in het achterhoofd dat het voor die tijd normaal was in plaats van je er aan te ergeren, want dan valt het altijd tegen.
En dat lukt me dus niet :+
pi_160240674
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:15 schreef picodealion het volgende:

[..]

En dat lukt me dus niet :+
Dan ligt het gewoon aan je gebrek aan inlevingsvermogen.

Arme Pico
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160240709
Hoe kun je eigenlijk een film kijken die in een ander tijdperk zich afspeelt, dat is toch bijna hetzelfde?

Daar is ook een bepaalt inlevingsvermogen voor nodig.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160240712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:20 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan ligt het gewoon aan je gebrek aan inlevingsvermogen.

Arme Pico
Nee hoor, pico is héél goed in rollenspellen.
pi_160240722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:20 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan ligt het gewoon aan je gebrek aan inlevingsvermogen.

Arme Pico
Lekker kort door de bocht :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef drakin het volgende:
Hoe kun je eigenlijk een film kijken die in een ander tijdperk zich afspeelt, dat is toch bijna hetzelfde?

Daar is ook een bepaalt inlevingsvermogen voor nodig.
Ik vraag me oprecht af of iets 'in de tijdsgeest' bekijken het zelfde soort inlevingsvermogen vereist.
pi_160240738
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef picodealion het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht :')
Ja
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160240817
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:23 schreef picodealion het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht :')

[..]

Ik vraag me oprecht af of iets 'in de tijdsgeest' bekijken het zelfde soort inlevingsvermogen vereist.
Ik las ooit een sf verhaal die in de jaren 50 geschreven was waar bepaalde dingen gedaan werden op machines die we nu absoluut niet meer gebruiken. Het was een geweldig verhaal over het steeds verkeerd gaan van 1 letter waardoor er met iemand rare dingen gebeurde.

Daarvoor was het dus wel nodig me te verplaatsen in die tijdgeest.

Zoiets als een brief aan je liefje schrijven in de jaren 20 ipv even een appje sturen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160240834
Ik ben het met je oneens op dat vlak, en ik vind het een interessante discussie, maar ik kan mezelf niet goed genoeg uitdrekken in tekst om erop in te gaan. Laten we hier op de meet verder over gaan :Y).
pi_160241109
Pico, A Clockwork Orange is toch een van je favoriete films? Dat is ook een oudje.
pi_160241439
Ja, ik vind ook niet alle oude films per definitie slecht. Ik vind alleen vaak oude films minder leuk omdat ik moeite heb door de oubolligheid heen te prikken. Films als ACO en 2001 zijn prima oud geworden wat mij betreft, en daar bedoel ik mee dat ondanks hun leeftijd ik er nog steeds enorm van kan genieten.

Oudste film in mijn favorieten is denk ik Night of the Living Dead. Van voor de jaren 60 heb ik er niet 1 die ik een 8 of hoger heb gegeven.

Waar ik moeite mee heb is een film in de tijdsgeest bekijken, blijkbaar. Ik kan me daar gewoon weinig bij voorstellen. Het gaat daar niet om het verhaal, maar om de stijl. Ik denk dat dat het verschil is wat ik zojuist niet kon benoemen, Drakin. Ik kan me prima inleven in een vreemd/oud/fantasy/whatever verhaal zolang de stijl me niet in de weg staat, en dat is nou juist precies wat ik bij veel oude films wel heb.
pi_160241576
Er blijven maar regels bijkomen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160241950
En Lawrence of Arabia? Gone with the wind?
pi_160242036
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:59 schreef wyccie het volgende:
En Lawrence of Arabia? Gone with the wind?
Prachtig, en niet gezien. Was vergeten dat die alweer uit 1962 is
pi_160242281
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:00 schreef picodealion het volgende:

[..]

Prachtig, en niet gezien. Was vergeten dat die alweer uit 1962 is
Lawrence is tijdloos.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_160242490
Soundtrackje gemaakt vanavond. Welke film zou hier bij passen?

https://soundcloud.com/jhsnijders/movie-night
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160242552
Wat betekent de TT eigenlijk?
pi_160242736
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:15 schreef wyccie het volgende:
Wat betekent de TT eigenlijk?
goeie vraag eigenlijk, wel.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160242934
Oubollig betekent eigenlijk lollig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160242979
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:15 schreef wyccie het volgende:
Wat betekent de TT eigenlijk?
_O-
Ik drukte per ongeluk op Enter op mobiel toen ik nog aan het klooien was met de TT.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160243036
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Lawrence is tijdloos.
En Limitless?
pi_160243081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:28 schreef Robby87 het volgende:

[..]

En Limitless?
Grenzeloos.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160243218
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:13 schreef DragonFodder het volgende:
Soundtrackje gemaakt vanavond. Welke film zou hier bij passen?

https://soundcloud.com/jhsnijders/movie-night
Een fantasyfilm. Doet me wel wat denken aan LotR, Neverending Story en zo.
pi_160243986
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Grenzeloos.
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_160249376
Lebara begint met een streamingdienst voor films en daar kun ej Nollywood films kijken. Ik had er nog nooit van gehoord.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160252958
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 01:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Lebara begint met een streamingdienst voor films en daar kun ej Nollywood films kijken. Ik had er nog nooit van gehoord.
Uit Nigeria toch?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160253068
yep
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160318945
O jongens, wat is electronic arts af en toe moeilijk...

Vertel, hebben we een leuk weekend gehad?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160322903
Yep! Fok! Meet gehad en daar spelletjes gedaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160323229
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
Yep! Fok! Meet gehad en daar spelletjes gedaan.
Weet drakin daarvan?
pi_160323505
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
O jongens, wat is electronic arts af en toe moeilijk...

Vertel, hebben we een leuk weekend gehad?
Ja! En jij?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160323761
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja! En jij?
Neh, werken en slapen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160323783
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Neh, werken en slapen...
En nu vrij?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160323878
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Weet drakin daarvan?
Ja, die was erbij. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160324071
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En nu vrij?
Vandaag een slaapdag en morgen echt vrij. En woensdag beginnen we weer...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160324101
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ja, die was erbij. :)
Spannend ~O>
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160324118
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vandaag een slaapdag en morgen echt vrij. En woensdag beginnen we weer...
Aha okee. Nog wat leuks gepland voor morgen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160324355
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Aha okee. Nog wat leuks gepland voor morgen?
Nope, suggesties?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160324850
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nope, suggesties?
Ik ben gisteren naar Anomalisa geweest, mooie film.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160324874
Nieuwe serie suggestie: 11.22.63. leuk concept en erg interessant :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160324897
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik ben gisteren naar Anomalisa geweest, mooie film.
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat is het?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160325191
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat is het?
Animatie van Charlie Kaufman, over een man van middelbare leeftijd die vereenzaamd is. Maar misschien niet echt een film voor jou..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160326177
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Animatie van Charlie Kaufman, over een man van middelbare leeftijd die vereenzaamd is. Maar misschien niet echt een film voor jou..
want... }:|
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160326424
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

want... }:|
Er gebeurt niet zoveel, zal daarom niet iedereen aanspreken. Maar kijk de trailer anders, dan heb je een beetje een idee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160326510
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Er gebeurt niet zoveel, zal daarom niet iedereen aanspreken. Maar kijk de trailer anders, dan heb je een beetje een idee.
Ik denk die gaat zeggen, misschien zie je teveel van je zelf erin... :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160327371
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Nieuwe serie suggestie: 11.22.63. leuk concept en erg interessant :)
Als groot fan van het boek heb ik genoten van de eerste twee afleveringen :) Van de week de derde maar aanslingeren...
pi_160327578
Hij heeft bij mij vandaag de 3de gedownload. Maar ik vond 2 afleveringen voor vandaag wel genoeg
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160327718
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij heeft bij mij vandaag de 3de gedownload. Maar ik vond 2 afleveringen voor vandaag wel genoeg
Ik was al een tijdje op de hoogte van de ontwikkeling van de serie dus heb elke week braaf een aflevering gekeken. Maar met een pilot van ruim anderhalf uur en een tweede episode van ruim 50 minuten kan ik me voorstellen dat je ff rust neem :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 10:19:21 #101
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160361853
Kijk, dat we nu de volgnummers aan het begin van een nieuwe maand niet meer op 1 zetten, ala, maar een nieuw topic openen in maart met in de TT februari.... :{w

Ik heb al een aanvraag gedaan om het te wijzigen -> TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160361863
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:19 schreef hornage het volgende:
Kijk, dat we nu de volgnummers aan het begin van een nieuwe maand niet meer op 1 zetten, ala, maar een nieuw topic openen in maart met in de TT februari.... :{w

Ik heb al een aanvraag gedaan om het te wijzigen -> TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Opvolging is idd wel mooi, halen we tenminste een keer de 10 :)
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  woensdag 2 maart 2016 @ 11:39:49 #103
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160363094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:21 schreef Asap het volgende:

[..]

Opvolging is idd wel mooi, halen we tenminste een keer de 10 :)
Interessant punt, als we doortellen gebeurt het vaker dat we een dubbele punten topic (10, 20, 30 etc) kunnen krijgen (lees uitgebreidere, creatievere vragen dan doorgaans). Wat vinden wij hiervan?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160363125
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:39 schreef hornage het volgende:

[..]

Interessant punt, als we doortellen gebeurt het vaker dat we een dubbele punten topic (10, 20, 30 etc) kunnen krijgen (lees uitgebreidere, creatievere vragen dan doorgaans). Wat vinden wij hiervan?
^O^
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_160363352
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:57:11 #106
370431 drakin
vurig typje
pi_160364777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:19 schreef hornage het volgende:
Kijk, dat we nu de volgnummers aan het begin van een nieuwe maand niet meer op 1 zetten, ala, maar een nieuw topic openen in maart met in de TT februari.... :{w

Ik heb al een aanvraag gedaan om het te wijzigen -> TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Is het niet meer Februari dan :o :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160386474
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:10:18 #108
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160387931
Lekker tempo at the moment in FMT en FST mensen ^O^

Keep it up *O*
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:12:05 #109
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160387968
quote:
Nice *O*

Eens ff kijken of ik daar heen ga met mijn neefje :D
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160388451
Ik wil daar ook heen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:35:32 #111
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160388480
Ik denk dat ik naar Groningen ga ipv Zwolle
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160388532
Ik ga gewoon in Amersfoort.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160388539
Hoe staat het trouwens met de meet?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160388568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meet?
Zomer :7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:41:45 #115
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160388624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
Hoe staat het trouwens met de meet?
Ach, bij mij thuis film kijken lijkt me grappig, maar ik wacht een beetje af wat de meet-vibe is hier :P
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160395280
In ieder geval niet die 4 vrouwen... ik ga de trailer niet kijken en ik hoef de film al helemaal niet in de bios te zien...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160397418
quote:
Meh. Niet overtuigd door die trailer.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:10:57 #119
370431 drakin
vurig typje
pi_160397890
quote:
Starte een andere trailer automatisch hierna, deze lijkt me leuk, maar die andere ga ik zeker snel kijken!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160398418
quote:
3s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Meh. Niet overtuigd door die trailer.
Don't kill the messenger... Maar het lijkt mij ook niks hoor, beetje de Hollywood-trend van inspiratieloos remakes te launchen.
pi_160398605
Ik vind
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:26 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Don't kill the messenger... Maar het lijkt mij ook niks hoor, beetje de Hollywood-trend van inspiratieloos remakes te launchen.
ik vind smakeloze remakes niet eens zo erg, maar ik verwachtte meer comedy van deze dames.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_160398915
quote:
3s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind

[..]

ik vind smakeloze remakes niet eens zo erg, maar ik verwachtte meer comedy van deze dames.
Ziet er uit als een goedkope Rebel Wilson comedy... Jammer dat Bill Murray afhaakte en ze voor een all-female-cast hebben gekozen.
pi_160399364
Heeft iemand The lobster al gezien? Ik las net waar de film over ging en dat klinkt best grappig :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:59:48 #124
370431 drakin
vurig typje
pi_160399743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand The lobster al gezien? Ik las net waar de film over ging en dat klinkt best grappig :)
Staat klaar op mijn usb stick om te kijken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160399776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand The lobster al gezien? Ik las net waar de film over ging en dat klinkt best grappig :)
De enigste lobster die ik heb gezien verdween bij Masterchef in de pan :P

Maar ff serieus, ik heb hem niet gezien maar ik hoorde dat het een bizarre film is, in de positieve zin. Ik zit nu Remember (2015) - IMDb te kijken, zeker een aanradertje!
pi_160399843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand The lobster al gezien? Ik las net waar de film over ging en dat klinkt best grappig :)
Heb ik gezien, was wel een leuke en originele film. Beetje bizar ook.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 22:43:30 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160430015
Leuke nieuwe serie op Fox, over jonge Dui se fysicus. Die atoombom gaat ontwikkelen :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 maart 2016 @ 21:21:14 #128
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160474427
UFC maakte vanochtend/vannacht reclame voor de film Hardcore Henry. En ze hebben ook een trailer laten zien. Wat zag dat er slecht uit. Een first person film
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160475261
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
UFC maakte vanochtend/vannacht reclame voor de film Hardcore Henry. En ze hebben ook een trailer laten zien. Wat zag dat er slecht uit. Een first person film
Ik had de trailer enkele weken geleden al voorbij zien komen, op zich wel leuk concept (beetje zoals Gamer) maar je weet nu al hoe hij eindigt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160476065
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
UFC maakte vanochtend/vannacht reclame voor de film Hardcore Henry. En ze hebben ook een trailer laten zien. Wat zag dat er slecht uit. Een first person film
Jij deed toch niet aan trailers?
  zondag 6 maart 2016 @ 22:35:15 #131
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160476908
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:04 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Jij deed toch niet aan trailers?
Ik ga ze niet op de pc of mobiel zitten kijken. Maar om nou de tv af te zetten voor een trailer vind ik ook wat overdreven
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 7 maart 2016 @ 10:04:50 #132
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160483706
Dat is even jammer... Ik ben gewend dat het belastinggeld dat ik terugkrijg een soort van vakantiegeld was... maar heb net de aangifte ingevuld en dit jaar zou ik er nog niet een weekendje voor naar centerparks kunnen... :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 7 maart 2016 @ 17:00:42 #133
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160493307
Wat ben ik blij dat ik The hatefull eight niet in de bios ben gaan kijken
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160498850
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ben ik blij dat ik The hatefull eight niet in de bios ben gaan kijken
Hoezo?
  maandag 7 maart 2016 @ 20:19:43 #135
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160498879
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is even jammer... Ik ben gewend dat het belastinggeld dat ik terugkrijg een soort van vakantiegeld was... maar heb net de aangifte ingevuld en dit jaar zou ik er nog niet een weekendje voor naar centerparks kunnen... :')
Centerparcs is toch ook zonde van je geld.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 7 maart 2016 @ 20:19:53 #136
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160498886
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:18 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik vond em niet erg interessant. Er was maar 1 stukje dat ik echt leuk vond en verder was ik blij toen de 2uur en 3kwartier voorbij waren
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 7 maart 2016 @ 20:20:31 #137
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160498910
quote:
12s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Centerparcs is toch ook zonde van je geld.
Maar het verschil tussen een 2 weken vakantie naar NY en een weekendje centreparcs is best groot ;)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499047
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik vond em niet erg interessant. Er was maar 1 stukje dat ik echt leuk vond en verder was ik blij toen de 2uur en 3kwartier voorbij waren
Zo op het grote doek is toch altijd een andere ervaring... ik had bijv. 2001 nooit gezien op het grote scherm, maar bij die meet destijds... man... compleet weggeblazen.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:26:49 #139
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499152
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zo op het grote doek is toch altijd een andere ervaring... ik had bijv. 2001 nooit gezien op het grote scherm, maar bij die meet destijds... man... compleet weggeblazen.
De film zal er vast mooier uitzien op dat scherm. Maar het verhaal van de film was gewoon niet iets dat mij boeide. Kan me niet voorstellen dat dat op een groot scherm zal veranderen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499203
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

De film zal er vast mooier uitzien op dat scherm. Maar het verhaal van de film was gewoon niet iets dat mij boeide. Kan me niet voorstellen dat dat op een groot scherm zal veranderen
Dat kan. Hoe staat het met het daten pik?
  maandag 7 maart 2016 @ 20:28:31 #141
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499211
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:28 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dat kan. Hoe staat het met het daten pik?
Net zo goed als met onze afspraak om naar de film te gaan... :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499272
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Net zo goed als met onze afspraak om naar de film te gaan... :@
Mensen kunnen weleens bepaalde ideeën over ons krijgen, voor je het weet denkt heel FMT dat we een stelletje zijn.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:32:06 #143
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499352
quote:
11s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Mensen kunnen weleens bepaalde ideeën over ons krijgen, voor je het weet denkt heel FMT dat we een stelletje zijn.
Dan had ik wel gezegd met onze date. Ik heb het zo duidelijk mogelijk omschreven zonder dat er rare dingen kunnen worden gedacht. Vind ik zo
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499402
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dan had ik wel gezegd met onze date. Ik heb het zo duidelijk mogelijk omschreven zonder dat er rare dingen kunnen worden gedacht. Vind ik zo
:P , binnenkort tijd?
  maandag 7 maart 2016 @ 20:35:31 #145
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499512
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

:P , binnenkort tijd?
De komende 4 dagen zeker niet... Daar mag ik weer doorhalen... Daarna weer een week met ochtenddiensten. Dan zou het eventueel kunnen (als ik het niet te laat maak). Weet niet wanneer jij kan?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499610
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

De komende 4 dagen zeker niet... Daar mag ik weer doorhalen... Daarna weer een week met ochtenddiensten. Dan zou het eventueel kunnen (als ik het niet te laat maak). Weet niet wanneer jij kan?
Klinkt goed Dyon, deze week heb ik 't ook druk. Volgende week donderdagavond ofzo?
  maandag 7 maart 2016 @ 20:38:48 #147
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499652
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:37 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Klinkt goed Dyon, deze week heb ik 't ook druk. Volgende week donderdagavond ofzo?
Das goed. Kan er alleen geen nachtwerk van maken. Vrijdags gaat de wekker gewoon weer om kwart voor 6 af...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160499732
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Das goed. Kan er alleen geen nachtwerk van maken. Vrijdags gaat de wekker gewoon weer om kwart voor 6 af...
Prima ! :). Doen we volgende week wel ff kortsluiten welke film enzo.
  maandag 7 maart 2016 @ 20:40:16 #149
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160499750
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Prima ! :). Doen we volgende week wel ff kortsluiten welke film enzo.
^O^
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 7 maart 2016 @ 21:09:42 #150
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160501091
Hé het klinkt net alsof jullie een stelletje zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 7 maart 2016 @ 21:12:29 #151
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160501223
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Hé het klinkt net alsof jullie een stelletje zijn.
Dat zou die willen....
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160502449
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Hé het klinkt net alsof jullie een stelletje zijn.
Je zou ons eens moeten zien; ik op de bank, hij met de LINDA en een kop muntthee.
  maandag 7 maart 2016 @ 21:58:14 #153
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160503188
Laat ik muntthee nou ook echt lekker vinden :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 7 maart 2016 @ 23:03:24 #154
370431 drakin
vurig typje
pi_160505423
Jullie passen echt zoo perfect bij elkaar *;
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160505469
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef drakin het volgende:
Jullie passen echt zoo perfect bij elkaar *;
Kan jij me niet koppelen drakin? Of schotel je me dan een Yvon Jaspers 2.0 voor?
  maandag 7 maart 2016 @ 23:06:19 #156
370431 drakin
vurig typje
pi_160505506
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Kan jij me niet koppelen drakin? Of schotel je me dan een Yvon Jaspers 2.0 voor?
Waarom koppelen als je Dyon hebt?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160505589
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:06 schreef drakin het volgende:

[..]

Waarom koppelen als je Dyon hebt?
True, maar ik wil wel iets meer dan een fuckbuddy.

Sorry Dyon.
  maandag 7 maart 2016 @ 23:10:16 #158
370431 drakin
vurig typje
pi_160505610
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Robby87 het volgende:

[..]

True, maar ik wil wel iets meer dan een fuckbuddy.

Sorry Dyon.
Probeer wyccie eens uit te vragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160505762
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Probeer wyccie eens uit te vragen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wyccie is zo gesloten als een oester, maar je weet wat er in hele mooie gesloten oesters van binnen zit hè?
  maandag 7 maart 2016 @ 23:15:59 #160
370431 drakin
vurig typje
pi_160505792
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:14 schreef Robby87 het volgende:

[..]

wyccie is zo gesloten als een oester, maar je weet wat er in hele mooie gesloten oesters van binnen zit hè?
Nee, ik heb werkelijk geen idee. Ik val niet op oesters.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160505878
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee, ik heb werkelijk geen idee. Ik val niet op oesters.
Ook niet met lang haar en een kilt?
  maandag 7 maart 2016 @ 23:20:10 #162
370431 drakin
vurig typje
pi_160505901
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:19 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ook niet met lang haar en een kilt?
Niet als ze naar oester smaken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 00:26:06 #163
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160507618
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Robby87 het volgende:

[..]

True, maar ik wil wel iets meer dan een fuckbuddy.

Sorry Dyon.
Ik weet niet of ik nou gevleid moet zijn of extra beledigd moet voelen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160534105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik nou gevleid moet zijn of extra beledigd moet voelen...
Heb net een berichtje verstuurd op een datingsite:



Dyon, wat heb ik mezelf toch op m'n hals gehaald...
pi_160534433
Zolang je mij geen berichtje hebt gestuurd :P Succes
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160535462
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Kan jij me niet koppelen drakin? Of schotel je me dan een Yvon Jaspers 2.0 voor?
Ah nee toch, yvon jaspers? :r
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160536230
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah nee toch, yvon jaspers? :r
Idd, dat bedoelde ik ook.
pi_160539338
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:10 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Idd, dat bedoelde ik ook.
Oh LOL. Met haar maniertjes.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160539769
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh LOL. Met haar maniertjes.
Ik vond haar eerst wel leuk, maar daarna een beetje te burgerlijk en zo truttig.
pi_160545915
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:00 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik vond haar eerst wel leuk, maar daarna een beetje te burgerlijk en zo truttig.
Is dat niet wat de mensen op tv willen zien?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160547087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Is dat niet wat de mensen op tv willen zien?
Geen idee, ik heb geen tv :P
pi_160547108
Mensen van omroep Max wel denk ik ja.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160547272
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen van omroep Max wel denk ik ja.
Hé, niks tegen omroep Max ja? Ik ben stiekem een beetje verliefd op de Nachtzuster, vandaar.
pi_160547391
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hé, niks tegen omroep Max ja? Ik ben stiekem een beetje verliefd op de Nachtzuster, vandaar.
Geen onaantrekkelijke vrouw, maar is ze niet wat oud voor je?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160547488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Geen onaantrekkelijke vrouw, maar is ze niet wat oud voor je?
Dat zie ik door de vingers Dyon.
pi_160558023
Wat aardig van je :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160558353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat aardig van je :P
Ik vind haar niet heel aantrekkelijk, qua uiterlijk dan. Ze is zeker niet lelijk nee, maar het is meer haar soort humor en manier van doen wat ik onwijs aantrekkelijk vind :P
pi_160558415
Daar weet ik dan weer niks vanaf. Ik luister maar weinig naar die zemders waar zei op te horen is
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160558516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar weet ik dan weer niks vanaf. Ik luister maar weinig naar die zemders waar zei op te horen is
Moet je vrijdag tussen 02.00 en 06.00 luisteren, kun je in de limo 'raad wat ie rijdt' spelen. Geldt eigenlijk alleen voor vrachtwagenchauffeurs, maar ik vind jou ook wel een baasje.
pi_160558545
's nachts? Nee, veijdag om dat tijdstip en ik half dood in een coma... Ik ben nu nog wakker tot 7
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160559883
Pics van de nachtzuster? Geen idee wie dat is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160559968
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Pics van de nachtzuster? Geen idee wie dat is.
pi_160566167
Leuke vrouw om te zien, maar 10 jaar ouder dan dat ik ben. Is mij iets te veel :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160566233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke vrouw om te zien, maar 10 jaar ouder dan dat ik ben. Is mij iets te veel :P
Heb wel een beetje vals gespeeld, als je de webcam van radio 1 aanzet ziet ze er niet zo uit kan ik je melden :P
pi_160570350
Is zij zo oud? Ziet er uit als rond de 30 op die foto.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160574022
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zij zo oud? Ziet er uit als rond de 30 op die foto.
Zó oud, wat bedoel je? :P
pi_160574173
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:25 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zó oud, wat bedoel je? :P
10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+ :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160574282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+ :P
44. Astrid de Jong. Zat vroeger (ca 10 jaar terug) op 3FM.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160574992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+ :P
You jelly?
pi_160575868
Robby, heb je eigenlijk nog wat terug gehoord op die dating site? Je had iemand een berichtje gestuurd?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160576027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, heb je eigenlijk nog wat terug gehoord op die dating site? Je had iemand een berichtje gestuurd?
Ja! Ze vond dat ik leuk had geschreven en we hebben wat berichtjes uitgewisseld. En een ander lief meisje uit België heb ik toevallig net een berichtje gestuurd.
pi_160576076
En, wat schrijf je dan? Ik ben geen taalwonder zullen we maar zeggen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160576221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
En, wat schrijf je dan? Ik ben geen taalwonder zullen we maar zeggen...
Niet?!
pi_160576327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
En, wat schrijf je dan?
Ik stel een of twee vragen over dingen uit haar profiel die me opvielen, waarom me dat aanspreekt. Daarnaast probeer ik altijd wel gevat te zijn, d'r een beetje te plagen, en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant. En ook niet te lang het berichtje, gewoon lekker kort maar wel een beetje opvallend zeg maar.
pi_160576331
Ga je nou zo beginnen? :(
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160576386
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik stel een of twee vragen over dingen uit haar profiel die me opvielen, waarom me dat aanspreekt. Daarnaast probeer ik altijd wel gevat te zijn, d'r een beetje te plagen, en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant. En ook niet te lang het berichtje, gewoon lekker kort maar wel een beetje opvallend zeg maar.
En heb je zelf een charmante foto in je profiel?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160576439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En heb je zelf een charmante foto in je profiel?
Jep, maar niet openbaar. Als ik een dame een berichtje stuur, dan zet ik gelijk daarbij mijn foto open voor haar; ideaal.
pi_160584305
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Robby87 het volgende:

[..]

en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant.
Waarom niet?
pi_160585140
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef picodealion het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ze dat wrs. van elke vent te horen krijgt :P
pi_160585297
Fair enough. Ik moest ook maar weer eens wat actiever worden, wordt wel weer tijd voor een date.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:53:12 #202
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160585395
Een vriendin van me waarmee ik altijd filmnachten heb is vrijgezel. 32 Jaar en wonend in Meppel. Misschien wat voor de vrijgezelle mannen hier?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160585457
Meer info nodig ^O^
pi_160586084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:53 schreef hornage het volgende:
Een vriendin van me waarmee ik altijd filmnachten heb is vrijgezel. 32 Jaar en wonend in Meppel. Misschien wat voor de vrijgezelle mannen hier?
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:58 schreef picodealion het volgende:
Meer info nodig ^O^
Als in foto's en zo...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586234
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:45 schreef picodealion het volgende:
Fair enough. Ik moest ook maar weer eens wat actiever worden, wordt wel weer tijd voor een date.
Omg ik heb vannacht over jou gedroomd. Dat je een porn had gemaakt met een of andere aandachtsgeile FOKchick voor de FP _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586240
En dat was nog wel voordat ik bovenstaande posts had gelezen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Omg ik heb vannacht over jou gedroomd. Dat je een porn had gemaakt met een of andere aandachtsgeile FOKchick voor de FP _O-
_O-.

Fijn dat je af en toe aan me denkt O+
pi_160586253
Is dat iets dat je vaker doet dat je daar over droomt?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586267
Ik droom wel vaker over FOK! ja :@
Maar ik droom sowieso heel veel, elke nacht wel 1 of meer dromen die ik me kan herinneren.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586282
Ik had het natuurlijk over dat andere deel van je droom...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586285
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef picodealion het volgende:

[..]

_O-.

Fijn dat je af en toe aan me denkt O+
Haar vriend kwam er ook nog bij, die had tattoos over zijn hele lichaam, en toen moest jij weg.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586294
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had het natuurlijk over dat andere deel van je droom...
Seks? Dat woord mag je wel zeggen hoor, Dyon :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Seks? Dat woord mag je wel zeggen hoor, Dyon :P
Niet seks in het algemeen, maar dat jij in porno films speelt...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:04 #214
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160586329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

[..]

Als in foto's en zo...
Oppervlakkig :{w

DM maar wat je wilt weten :6
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160586340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:58 schreef hornage het volgende:

[..]

Oppervlakkig :{w

DM maar wat je wilt weten :6
oppervlakkig, maar eerlijk. Het uiterlijk is belangrijk hoe dan ook
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586345
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Niet seks in het algemeen, maar dat jij in porno films speelt...
Ik was het niet he, het was pico met iemand anders van FOK!. Een blonde vrouw met flinke boezem, leek dus in de verste verte niet op mij _O-
Ik had gewoon als onschuldige toeschouwer het filmpje op de FP bekeken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586380
verkeerd gelezen... heb ook nog niet geslapen misschien dat het daardoor komt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Niet seks in het algemeen, maar dat jij in porno films speelt...
Niet zij. Ik.
pi_160586393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:59 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik was het niet he, het was pico met iemand anders van FOK!. Een blonde vrouw met flinke boezem, leek dus in de verste verte niet op mij _O-
Ik had gewoon als onschuldige toeschouwer het filmpje op de FP bekeken.
Ik kijk ook wel eens porno in mijn dromen hoor, niks om je voor te schamen.
pi_160586412
Geloof jij dat dromen wat betekenen, Njos? Ben benieuwd waar dit symbool voor staat.
pi_160586513
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:02 schreef picodealion het volgende:
Geloof jij dat dromen wat betekenen, Njos? Ben benieuwd waar dit symbool voor staat.
Daar geloof ik wel in, denk niet dat die beelden en verhalen zomaar random gegenereerd worden. Maar wat dit zou betekenen, geen idee. Sowieso dat ik teveel op FOK! zit :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

oppervlakkig, maar eerlijk. Het uiterlijk is belangrijk hoe dan ook
Maar ook zo in de eerste instantie? Wil je niet eerst meer weten over haar?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160586647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar ook zo in de eerste instantie? Wil je niet eerst meer weten over haar?
Maakt de volgorde uit?

Of je nou eerst helemaal een goed gevoel krijgt omdat d'r hobby's, kwaliteiten en noem maar op positief zijn en je dan afknapt omdat het uiterlijk niet dat is wat iets bij je te weeg brengt of het gaat anders om.

Het gaat om de combinatie en hoe je die 2 vergelijkt maakt toch niet uit?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160586923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:16 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Maakt de volgorde uit?

Of je nou eerst helemaal een goed gevoel krijgt omdat d'r hobby's, kwaliteiten en noem maar op positief zijn en je dan afknapt omdat het uiterlijk niet dat is wat iets bij je te weeg brengt of het gaat anders om.

Het gaat om de combinatie en hoe je die 2 vergelijkt maakt toch niet uit?
Hmja, dat is wel zo. Maar soms is een uiterlijk leuker als de rest al leuk is. Andersom minder, denk ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160587645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Omg ik heb vannacht over jou gedroomd. Dat je een porn had gemaakt met een of andere aandachtsgeile FOKchick voor de FP _O-
Was jij die chick?
pi_160588520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hmja, dat is wel zo. Maar soms is een uiterlijk leuker als de rest al leuk is. Andersom minder, denk ik.
Eens. Ik zou eerst meer over d'r persoonlijkheid willen weten. Maar belangrijkste is natuurlijk gewoon cupmaat en favoriete pokemon.
pi_160588962
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:07 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Was jij die chick?
Ik ben toch geen blonde bimbo oO<
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:15:33 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_160589046
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:07 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Was jij die chick?
Dat dacht Dyon ook al _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160589132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Dat dacht Dyon ook al _O-
Mannen :')
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160589187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mannen :')
Die hebben een levendige fantasie. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160589302
Ik wil wel een keer een porno met je maken hoor Njos. Moet je wel je haar verven.
pi_160589327
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:31 schreef picodealion het volgende:
Ik wil wel een keer een porno met je maken hoor Njos. Moet je wel je haar verven.
En onder het mes voor die tieten zeker? Thanks but no thanks :{w
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:33:46 #233
370431 drakin
vurig typje
pi_160589348
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:52 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Omg ik heb vannacht over jou gedroomd. Dat je een porn had gemaakt met een of andere aandachtsgeile FOKchick voor de FP _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mannen :')
En toen dachten ze dus meteen aan jou, tja, ik weet het ook niet hoor, maar in dit deel zitten al niet zoveel vrouwen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160589373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:33 schreef drakin het volgende:

[..]

[..]

En toen dachten ze dus meteen aan jou, tja, ik weet het ook niet hoor, maar in dit deel zitten al niet zoveel vrouwen.
Ouch :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:36:07 #235
370431 drakin
vurig typje
pi_160589381
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ouch :{
Ze dachten iig niet aan mij ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160589540
Opstarter geplaatst. Verderspelen ~O>
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:09:22 #237
370431 drakin
vurig typje
pi_160589962
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef picodealion het volgende:
Opstarter geplaatst. Verderspelen ~O>
Meteen stil hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:15:58 #238
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160590097
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:48 schreef picodealion het volgende:

[..]

Eens. Ik zou eerst meer over d'r persoonlijkheid willen weten. Maar belangrijkste is natuurlijk gewoon cupmaat en favoriete pokemon.
Vetpercentage is zoveel interessanter en relevanter dan cupmaat :{w
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160590189
Wat zegt dat dan? Doe mij maar een lief snoetje.
pi_160590224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:15 schreef hornage het volgende:

[..]

Vetpercentage is zoveel interessanter en relevanter dan cupmaat :{w
Wat is een goed vetpercentage?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:22:00 #241
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160590241
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:19 schreef picodealion het volgende:
Wat zegt dat dan? Doe mij maar een lief snoetje.
Ow, nu een lief snoetje, tsss, net nog pokemon en cupmaat en nu een snoetje...
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:23:55 #242
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160590286
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:21 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat is een goed vetpercentage?
Tussen de 20 en 27,5% ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160590314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:23 schreef hornage het volgende:

[..]

Tussen de 20 en 27,5% ^O^
Dat zegt me niks.. plaatje ter illustratie?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160590388
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:48 schreef picodealion het volgende:

[..]

Eens. Ik zou eerst meer over d'r persoonlijkheid willen weten. Maar belangrijkste is natuurlijk gewoon cupmaat en favoriete pokemon.
Dit
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:29:25 #245
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160590409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat zegt me niks.. plaatje ter illustratie?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:30:53 #246
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160590427
of:
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160590773
Ik heb al heel veel porno gezien, maar er nog nooit over gedroomd. Vertel eens Njos, had het een goed verhaal? Een jongeman met krullen doet de deur open en heeft een gereedschapskist in zijn hand, hoe gaat het verder?
pi_160590878
Tot aan 35% vind ik erg goed te doen hoor. Mijn laatste vriendinnetje zat trouwens wel wat hoger, daar maakte het lieve snoetje het wel weer goed.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:05:02 #249
370431 drakin
vurig typje
pi_160591289
O arme die 10-12 % :X

Eigenlijk hebben de dames met hoger dan 35 ook wat pech met andere dingen en vind ik die van 50% weer heel mooi
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160592546
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:50 schreef picodealion het volgende:
Tot aan 35% vind ik erg goed te doen hoor. Mijn laatste vriendinnetje zat trouwens wel wat hoger, daar maakte het lieve snoetje het wel weer goed.
Ik hoor het al, je bent er nog niet overheen.
pi_160592682
Hou me vast ;(
pi_160593639
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:28 schreef Sands het volgende:

[..]

Dit
Hey Sands!

Kom eens wat vaker langs.

quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:00 schreef picodealion het volgende:
Hou me vast ;(
pi_160595408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb al heel veel porno gezien, maar er nog nooit over gedroomd. Vertel eens Njos, had het een goed verhaal? Een jongeman met krullen doet de deur open en heeft een gereedschapskist in zijn hand, hoe gaat het verder?
Ach, je kent het met dromen, verloopt nogal chaotisch. Wel eens wat anders dan de standaard pornofilm.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160595439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:05 schreef drakin het volgende:
O arme die 10-12 % :X

Eigenlijk hebben de dames met hoger dan 35 ook wat pech met andere dingen en vind ik die van 50% weer heel mooi
Die van 50% heel mooi?

Wel goede illustratie zo met die foto's. 20 en 27,5% verschilt dus niet zo erg.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160595542
50% is me iets te veel... 35 is wel mooi :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160595798
bah, van de week een recept gezien op facebook dat me best lekker leek. Vergeten te kijken van welke website en nou niet meer te vinden natuurlijk |:(
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:22:02 #257
370431 drakin
vurig typje
pi_160597448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, van de week een recept gezien op facebook dat me best lekker leek. Vergeten te kijken van welke website en nou niet meer te vinden natuurlijk |:(
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:09 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, van de week een recept gezien op facebook dat me best lekker leek. Vergeten te kijken van welke website en nou niet meer te vinden natuurlijk |:(
Beschrijf eens wat je nog wel ervan weet?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160597586
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:22 schreef drakin het volgende:

[..]

[..]

Beschrijf eens wat je nog wel ervan weet?
Spinazie, met een kaas soort en nog wat andere dingetjes erbij en dat als een saus over pasta/penne en ik heb ben al aan het scrollen geweest een half uur en toen zei chrome er iets is mis gegaan en was ik weer bij 0 :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:30:50 #259
370431 drakin
vurig typje
pi_160597707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Spinazie, met een kaas soort en nog wat andere dingetjes erbij en dat als een saus over pasta/penne en ik heb ben al aan het scrollen geweest een half uur en toen zei chrome er iets is mis gegaan en was ik weer bij 0 :P
Klinkt als groene pastasaus. Dat is al een heel oud recept zelfs, pastasaus van spinazie

Google daar eens op?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160598051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hey Sands!

Kom eens wat vaker langs.
Ik zal het proberen.
pi_160598928
Dyon: Ricotta kaas wordt vaak gebruikt icm spinazie en pasta. Pesto-saus is ook wel een klassieke toevoeging...
pi_160601653
Ik had vanavond iets met spruitjes gemaakt, was goed gelukt al zeg ik het zelf :9



http://chickslovefood.com/5-or-less-zoete-spruitjesschotel/
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160602209
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had vanavond iets met spruitjes gemaakt, was goed gelukt al zeg ik het zelf :9

[ afbeelding ]

http://chickslovefood.com/5-or-less-zoete-spruitjesschotel/
Is zo'n vegaburger een beetje te eten? Noten en fruit is lekker bij sommige groenten, doe het ook weleens bij de broccoli met een uitje en spekjes.
pi_160602226
Ziet er goed uit. Ik heb een kapsalon :9
pi_160602297
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef picodealion het volgende:
Ziet er goed uit. Ik heb een kapsalon :9
Oké, dan kom ik morgen langs voor een permanentje.
pi_160607614
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:06 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Is zo'n vegaburger een beetje te eten? Noten en fruit is lekker bij sommige groenten, doe het ook weleens bij de broccoli met een uitje en spekjes.
Ja is prima te eten, zijn de vega hamburgers van de AH. Heb ik wel vaker :Y)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 12 maart 2016 @ 15:46:54 #267
370431 drakin
vurig typje
pi_160613371
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 09:05 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja is prima te eten, zijn de vega hamburgers van de AH. Heb ik wel vaker :Y)
Ook lekker als broodje (vega) hamburger :Y

Ik had ook iets met spruitjes, vreselijk lekker op de spruitjes na.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160615883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 15:46 schreef drakin het volgende:

[..]

Ook lekker als broodje (vega) hamburger :Y
:Y precies

Wat wordt het vanavond? Ik ga soep maken, het is tenslotte zaterdag.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160617140
Couscous met tonijn en aubergine :9
pi_160617476
Ik heb het recept wat ik zocht niet meer gevonden. Dus ben ik nou gewoon van alles in een pan aan het gooien in de hoop dat het lekker is :P :+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160617813
Ik vond deze best lekker, Dyon. Alleen dat vullen van de cannelloni is zo'n gepiel dat ik 'm niet vaak maak.

http://www.lekkerensimpel(...)e-gehakt-en-ricotta/
pi_160617869
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:12 schreef picodealion het volgende:
Ik vond deze best lekker, Dyon. Alleen dat vullen van de cannelloni is zo'n gepiel dat ik 'm niet vaak maak.

http://www.lekkerensimpel(...)e-gehakt-en-ricotta/
Ziet er goed uit, ga em bij de favorieten zetten :)

Heb nou eerst biefstukreepjes gebakken, toen die gaar waren uit de pan gehaald en in dat vet champions gegooid. Daar weer de spinazie bij gedaan tot die helemaal geslonken was en daar boursin kookroom overheen. Nou dat even warm laten worden dan weer de biefstuk erbij en de penne koken :D heb er zin in
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_160620531
Voor mij vandaag spare ribs, aardappeltjes uit de oven en ijsbergslamix. Fokkin' goed voer *O*
pi_160621131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, ga em bij de favorieten zetten :)

Heb nou eerst biefstukreepjes gebakken, toen die gaar waren uit de pan gehaald en in dat vet champions gegooid. Daar weer de spinazie bij gedaan tot die helemaal geslonken was en daar boursin kookroom overheen. Nou dat even warm laten worden dan weer de biefstuk erbij en de penne koken :D heb er zin in
Klinkt best lekker :Y)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160621642
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Klinkt best lekker :Y)
Was het ook :)

Pico, ik heb net pas je taalkwis gezien. En ik heb em zojuist gemaakt.... 40% :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 00:09:21 #276
370431 drakin
vurig typje
pi_160627168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:Y precies

Wat wordt het vanavond? Ik ga soep maken, het is tenslotte zaterdag.
soep werd het hier ook, een soep die ik een paar weken terug mocht testen en die ik verrassend lekker vond. Verder tartaar en wat groentes wokken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 13 maart 2016 @ 00:11:00 #277
370431 drakin
vurig typje
pi_160627213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, ga em bij de favorieten zetten :)

Heb nou eerst biefstukreepjes gebakken, toen die gaar waren uit de pan gehaald en in dat vet champions gegooid. Daar weer de spinazie bij gedaan tot die helemaal geslonken was en daar boursin kookroom overheen. Nou dat even warm laten worden dan weer de biefstuk erbij en de penne koken :D heb er zin in
Nog even wat geraspte mozzarella erover en het is helemaal klaar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160627236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:Y precies

Wat wordt het vanavond? Ik ga soep maken, het is tenslotte zaterdag.
Kip met spek uit de oven, broccoli met peultjes, tuinerwtjes, uitje, appeltje, walnoten en gefrituurde frietjes (zelf gemaakt van aardappels).
  zondag 13 maart 2016 @ 12:29:55 #279
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160632637
Goede morgen/middag Tis maar net hoe laat je wakker bent geworden he
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 12:32:20 #280
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160632687
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 00:09 schreef drakin het volgende:

[..]

soep werd het hier ook, een soep die ik een paar weken terug mocht testen en die ik verrassend lekker vond. Verder tartaar en wat groentes wokken.
Wat voor soep?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 12:32:46 #281
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160632695
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 00:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Kip met spek uit de oven, broccoli met peultjes, tuinerwtjes, uitje, appeltje, walnoten en gefrituurde frietjes (zelf gemaakt van aardappels).
Zo zo, jij hebt uitgepakt. Bezoek?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 12:33:07 #282
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160632703
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Goede morgen/middag Tis maar net hoe laat je wakker bent geworden he
Morgen :W
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 12:37:27 #283
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160632802
Ik wou dat ik geld had om een huis te kunnen kopen (of op zijn minst zoveel zou verdienen om een hypotheek te kunnen krijgen :') )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 12:38:50 #284
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160632834
Njos, hoe is het eigenlijk met Waag? Die is hier ook bijna niet meer te bekennen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 20:09:44 #285
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160644772
Horny, weet die vriendin eigenlijk ook dat je haar wilt koppelen?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 21:44:30 #286
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160648312
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, hoe is het eigenlijk met Waag? Die is hier ook bijna niet meer te bekennen
Goed hoor. Ik hou hem stevig onder de duim, hij mag maar zeer sporadisch op internet van mij.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 21:46:35 #287
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160648369
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Goed hoor. Ik hou hem stevig onder de duim, hij mag maar zeer sporadisch op internet van mij.
Ben je er zo een... Maar fijn om te horen dat het goed gaat
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 21:54:59 #288
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160648622
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ben je er zo een... Maar fijn om te horen dat het goed gaat
En hoe is het met jou in de datingwereld? Momenteel dus niemand maar laatste tijd ook stil geweest?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 22:00:38 #289
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160648799
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En hoe is het met jou in de datingwereld? Momenteel dus niemand maar laatste tijd ook stil geweest?
ja, al tijden stil
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 23:11:31 #290
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_160651285
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

ja, al tijden stil
Misschien brengt die chick van Hornage daar wel verandering in dan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 13 maart 2016 @ 23:12:47 #291
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160651322
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien brengt die chick van Hornage daar wel verandering in dan.
neuh, die woont me te ver weg :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 23:27:48 #292
370431 drakin
vurig typje
pi_160651657
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat voor soep?
romige kip champignon soep.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 13 maart 2016 @ 23:28:37 #293
370431 drakin
vurig typje
pi_160651673
quote:
6s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien brengt die chick van Hornage daar wel verandering in dan.
Had horny niet ooit verteld dat ze vroeger zijn fuckbuddy was?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 13 maart 2016 @ 23:32:44 #294
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_160651760
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:28 schreef drakin het volgende:

[..]

Had horny niet ooit verteld dat ze vroeger zijn fuckbuddy was?
Volgens mij wel ja. Maar vind het excuus te ver weg dan netter voor beide partijen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 13 maart 2016 @ 23:36:59 #295
370431 drakin
vurig typje
pi_160651856
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. Maar vind het excuus te ver weg dan netter voor beide partijen
Je wilt er geen uitgebreid test verslag bij?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 13 maart 2016 @ 23:40:56 #296
370431 drakin
vurig typje
pi_160651957
Volgens mij kunnen we wel een lijstje Dyon excuses maken zo.

1 ze kan mijn moeder zijn
2 een transformer pyama staat haar niet
3 ze woont te ver weg
4 geen tijd/nachtwerk

Weten jullie nog 1?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_160653627
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:36 schreef drakin het volgende:

[..]

Je wilt er geen uitgebreid test verslag bij?
Zou jij dat wel willen dan?

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef drakin het volgende:
Volgens mij kunnen we wel een lijstje Dyon excuses maken zo.

1 ze kan mijn moeder zijn
2 een transformer pyama staat haar niet
3 ze woont te ver weg
4 geen tijd/nachtwerk

Weten jullie nog 1?
:')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 14 maart 2016 @ 07:46:53 #298
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_160653832
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Horny, weet die vriendin eigenlijk ook dat je haar wilt koppelen?
Jazeker weet ze dat, ze is zelf ook op zoek ^O^
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_160655232
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef drakin het volgende:
Volgens mij kunnen we wel een lijstje Dyon excuses maken zo.

1 ze kan mijn moeder zijn
2 een transformer pyama staat haar niet
3 ze woont te ver weg
4 geen tijd/nachtwerk

Weten jullie nog 1?
5 ze had mijn dochter kunnen zijn

;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160655247
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. Maar vind het excuus te ver weg dan netter voor beide partijen
6 Ze is een friend (with benefits) van hornage?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 14 maart 2016 @ 10:14:54 #301
370431 drakin
vurig typje
pi_160655253
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

5 ze had mijn dochter kunnen zijn

;)
Heeft hij dat ooit gezegd? Die kan ik me niet herinneren en ook ergens niet voorstellen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')